nee, dat is gewoon epic failquote:Op maandag 30 maart 2009 21:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
hoe lang ga je dit nog herhalen kneus? kan je niet met iets anders komen zwartnek
Er is toch ook een vertraging met de levering?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Helaas is er een vertraging ontstaan in de levering. Inmiddels is bekend dat de Sony Walkmans maandag (30-03 ) verstuurd zullen worden waardoor uw bestelling 31-03 of 01-04 bij u zal worden aangeboden.
smoesje natuurlijk![]()
![]()
Wat kan je ermee?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Ze hebben nu die media tank in de aanbieding, ook niet verkeerd.
hemeltjelief! Zo zou god het toch niet gewild hebben, oh arme ziel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:55 schreef kikoooooo het volgende:
ibood kankersite.
Mocht toen weken wachten op mijn bravia tv, zonder ook maar iets te horen vanuit ibood zelf. Het ding scheen kwijt te zijn in duitsland ergens. Samen met nog 100 andere bravia's van andere kopers
Heb toen die telefonist helemaal de kanker gescholden (nadat ik dagenlang rustig gebleven was) nadat ie me weer af wou wimpelen, werd dezelfde middag terug gebeld door een manager met een nieuw trackingnummer en toen had ik hem 2 dagen later in huis.
Nooit meer dat ik iets bij die kutsite bestel. Waardeloze klantenservice
Klopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Hpzone het volgende:
[..]
hemeltjelief! Zo zou god het toch niet gewild hebben, oh arme ziel!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
TS is gewoon een josti die niet snapt dat als iets op de 31e wordt verzonden hij hem niet op de 30ste kan ontvangen.![]()
failboy
dit is een vrij forum, ik mag posten waar ik wil.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
volgens mij snap je het zelf niet helemaal en tief eens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |