SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste paint is ehh meer een gedachte, ja kijk jeweett om nou helemaal mn bedje uit te komen voor zo iets kleins, ja ach, dat is het ook niet waard....quote:Op maandag 30 maart 2009 16:57 schreef Mriya het volgende:
Wat zei die jongen toen je hem vertelde op te tyfen met z'n hoestbui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal rijdt ie weg en komt ie over een half uurtje terug, maar elke keer blijft ie staan..... muziekje opzetten ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:00 schreef B.E.D het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom doet hij dat?
Parkeert hij hem ook voor jouw huis, en stapt hij in, start de auto 5 minuten, en sluit de auto daarna weer af en loopt weg?
En hij zet 's nachts de wekker, om even zijn auto te komen starten, en gaat daarna weer terug naar zijn bed?
Ja, dat doen ze vaak... paupers. Beetje gassen en muziek luisteren in dat ding, vinden ze mooi.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:00 schreef B.E.D het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom doet hij dat?
Parkeert hij hem ook voor jouw huis, en stapt hij in, start de auto 5 minuten, en sluit de auto daarna weer af en loopt weg?
En hij zet 's nachts de wekker, om even zijn auto te komen starten, en gaat daarna weer terug naar zijn bed?
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:00 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
laatste paint is ehh meer een gedachte, ja kijk jeweett om nou helemaal mn bedje uit te komen voor zo iets kleins, ja ach, dat is het ook niet waard....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
En welk merk auto heeft jouw voorkeur dan? Opel?:') Renault?Citroen?
of toch de prachtige bakken van peugeot?
Politie bellen, zeggen dat er een dealer voor je huis staatquote:Op maandag 30 maart 2009 17:02 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
meestal rijdt ie weg en komt ie over een half uurtje terug, maar elke keer blijft ie staan..... muziekje opzetten ofzo?
En die van jou Fiatquote:Op maandag 30 maart 2009 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
En welk merk auto heeft jouw voorkeur dan? Opel?:') Renault?Citroen?
of toch de prachtige bakken van peugeot?
Abarth 500quote:
zeg er dan wat van mietjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Boor-rat het volgende:
En ja hoor, ook vandaag weer! Hij zat gewoon een vol kwartier niks te doen in dat wagentje!
volgende keer zal ik dat doenquote:
Kan met niet voorstellen dat iemand een kwartier in zijn auto gaat zitten, hem start en vervolgens niks doet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Boor-rat het volgende:
En ja hoor, ook vandaag weer! Hij zat gewoon een vol kwartier niks te doen in dat wagentje!
jaja daarna reed ie ook weg....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Kan met niet voorstellen dat iemand een kwartier in zijn auto gaat zitten, hem start en vervolgens niks doet.
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Abarth 500Fiat is tegenwoordig beter en qua design al helemaal 3 klasses hoger. Nee, geef mij maar een alfa
Een astro is ook hard als je het niet gepimpt heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
![]()
Als je een beetje stijl wilt rijden neem je gelijk een Mercedes of BMW maar nee, geen Alfa, verkoperauto's....![]()
Ok ik rij zelf in een Astra, maar geen standaard, heulemaal gepimpt. Leuk als startersauto
Abarth, met z'n )#(%&_@#*% irritante SHIFT UP in het groot in het midden van het stuur wat je niet uit kan zetten.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Abarth 500Fiat is tegenwoordig beter en qua design al helemaal 3 klasses hoger. Nee, geef mij maar een alfa
nee maar het is een soort gepimpt race modelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:03 schreef MervinMinky het volgende:
Als je 15 bent heb je geen recht van spreken wat betreft auto's en vooral niet over Toyota totdat je er zelf een rijdt.
Vlieger.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
nee maar het is een soort gepimpt race model![]()
koop dan een echte sportwagen...
OMG een gepimpte Astra, dat is geenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
![]()
Als je een beetje stijl wilt rijden neem je gelijk een Mercedes of BMW maar nee, geen Alfa, verkoperauto's....![]()
Ok ik rij zelf in een Astra, maar geen standaard, heulemaal gepimpt. Leuk als startersauto
Totdat je zelf je rijbewijs haalt en in een cinquecento van 600cc rijdt (uit 1991)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
nee maar het is een soort gepimpt race model![]()
koop dan een echte sportwagen...
zet het dan nog wel in een spoiler hè...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
hahaha TS had je me vandaag weer gezien?
nee grapje 1 april ik ben de toyota-boy niet
De spoiler op die pauper auto?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
zet het dan nog wel in een spoiler hè...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |