ik kijk even aan wat AEX doet. Ik heb met de SS219 eigelijk iets te gevaarlijke shorts hoewel ik nog altijd het idee heb dat we gaan dalen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je ze al wegdoen, of houd je ze aan, die shorts?
Dat zou mooi zijn voor mijn S&P shortsquote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat.
S&P zal zich corrigeren naar de 740-775 punten de komende weken, om daarna nog een move up tot de zomer te maken van 15-25%.
Dus je koopt weer shorts?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat.
S&P zal zich corrigeren naar de 740-775 punten de komende weken, om daarna nog een move up tot de zomer te maken van 15-25%.
You will see, zou mij niks verbazen als we na een lagere bodem gewoon gaan verdubbelen met de beurs binnen het jaar.. Maar eerst een lagere bodem.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat.
nee 11.00 eerst cijfersquote:Op woensdag 1 april 2009 09:58 schreef lammegiraf het volgende:
blijven we nu weer een beetje voortdobberen tot de walstraat open gaat?
En let er goed op dat het per vandaag SS218's zijn geworden! Dus nog gevaarlijker.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik kijk even aan wat AEX doet. Ik heb met de SS219 eigelijk iets te gevaarlijke shorts hoewel ik nog altijd het idee heb dat we gaan dalen.
wooow...ik zie het. goh...wist niet eens dat dat kon.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En let er goed op dat het per vandaag SS218's zijn geworden! Dus nog gevaarlijker.
Zoals? Denk niet dat het werkeloosheidspercentage van de EU indruk gaat maken.quote:
Is dat nieuw dat ze de stoploss gewoon verschuiven? Mijn longs heb ik maar verkocht.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En let er goed op dat het per vandaag SS218's zijn geworden! Dus nog gevaarlijker.
Nee, dat gebeurt iedere maand (of zelfs vaker?)quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is dat nieuw dat ze de stoploss gewoon verschuiven? Mijn longs heb ik maar verkocht.
Roodquote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef TheRoach het volgende:
Wat zijn momenteel de futures in wall street. Heb er momenteel geen zicht op.
bestaande huizen slechtquote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Ben benieuwd wat de huizencijfers vanmiddag gaan doen...
welke shorts heb je?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik blijf short zitten, ook al was daar die maffe correctie gisteren. Ik verwacht een hogere gezette bodem over een aantal dagen voordat we pas weer omhoog gaan.
Wall Street en economische cijfers uit Amerika zijn niet specifiek 'nu' zo belangrijk. Ze zijn altijd al erg belangrijk geweest. De europese en amerikaanse economie zijn erg verweven en bijna alle grote europese bedrijven staan ook in Amerika beursgenoteerd. En Amerika heeft nog het voordeel nog dat ze een grotere economie hebben dan Europa, dus het blijft gewoon een belangrijke speler voor de europese beurzen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Majar het volgende:
Waarom zijn Wall Street en economische cijfers uit Amerika zo enorm belangrijk voor beleggers nu? Europese cijfers lijken minder effect te hebben op de beurzen (zelfs de Europese) dan de Amerikaanse cijfers, terwijl Europa niet bepaald een veel kleinere economie is. Komt het misschien omdat de crisis in de VS is begonnen en iedereen hoopt dat het daar ook het eerst herstelt? Of is er een andere reden?
De 228, die ik afgelopen maandag heb aangeschaft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |