quote:Op maandag 30 maart 2009 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij met die wolven doet
How right you arequote:
TTquote:
Ja heb best veel gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
He KF heb je nu ook wel periode gewoon gewerkt?
knoflook, kip, ham, ui, gember, maggiblokjes, soepgroenten, taugeh, ketjap, peper en bambooshootsquote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit te wachten tot ik naar huis mág
Zodirect maar even kijken wat ik in die loempia's ga doen
Zeg er dan wel even bij dat hij voorzichtig moet zijn met hoeveel gemberquote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
knoflook, kip, ham, ui, gember, maggiblokjes, soepgroenten, taugeh, ketjap, peper en bambooshoots
Dat klinkt lekker! Wil je ook een hapje?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
knoflook, kip, ham, ui, gember, maggiblokjes, soepgroenten, taugeh, ketjap, peper en bambooshoots
Da's lekker op een nuchtere maagquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg er dan wel even bij dat hij voorzichtig moet zijn met hoeveel gemberAnders overheerst het alles
doe wel voorzichtig met de gember anders overheerst het alles!!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg er dan wel even bij dat hij voorzichtig moet zijn met hoeveel gemberAnders overheerst het alles
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker! Wil je ook een hapje?![]()
[..]
Da's lekker op een nuchtere maag
Hey, dat kan helemaal niet want ik zou toch mee eten?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker! Wil je ook een hapje?![]()
[..]
Da's lekker op een nuchtere maag
ah jij gaat bij ado etenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, dat kan helemaal niet want ik zou toch mee eten?
Nee wij komen bij jou langs om alle loempia's op te eten natuurlijk, en ik denk niet dat er wat overblijftquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah jij gaat bij ado eten
kan ie gelijk zn homofantasien uitoefenen daarna
Ik ben een foute man ja...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]![]()
je bent echt een van de gemeenste mannen die ik ken!
Wij wonen lekker wel dicht bij elkaar in de buurt!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah jij gaat bij ado eten
kan ie gelijk zn homofantasien uitoefenen daarna
Dat er wat overblijft?? De pizza?? Gun haar kids ook wat he!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee wij komen bij jou langs om alle loempia's op te eten natuurlijk, en ik denk niet dat er wat overblijft
Ja ok, die krijgen wel eten natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 16:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat er wat overblijft?? De pizza?? Gun haar kids ook wat he!
nu al?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |