quote:Op maandag 30 maart 2009 15:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij met die wolven doet
How right you arequote:
TTquote:
Ja heb best veel gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
He KF heb je nu ook wel periode gewoon gewerkt?
knoflook, kip, ham, ui, gember, maggiblokjes, soepgroenten, taugeh, ketjap, peper en bambooshootsquote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit te wachten tot ik naar huis mág
Zodirect maar even kijken wat ik in die loempia's ga doen
Zeg er dan wel even bij dat hij voorzichtig moet zijn met hoeveel gemberquote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
knoflook, kip, ham, ui, gember, maggiblokjes, soepgroenten, taugeh, ketjap, peper en bambooshoots
Dat klinkt lekker! Wil je ook een hapje?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
knoflook, kip, ham, ui, gember, maggiblokjes, soepgroenten, taugeh, ketjap, peper en bambooshoots
Da's lekker op een nuchtere maagquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg er dan wel even bij dat hij voorzichtig moet zijn met hoeveel gemberAnders overheerst het alles
doe wel voorzichtig met de gember anders overheerst het alles!!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg er dan wel even bij dat hij voorzichtig moet zijn met hoeveel gemberAnders overheerst het alles
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker! Wil je ook een hapje?![]()
[..]
Da's lekker op een nuchtere maag
Hey, dat kan helemaal niet want ik zou toch mee eten?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker! Wil je ook een hapje?![]()
[..]
Da's lekker op een nuchtere maag
ah jij gaat bij ado etenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, dat kan helemaal niet want ik zou toch mee eten?
Nee wij komen bij jou langs om alle loempia's op te eten natuurlijk, en ik denk niet dat er wat overblijftquote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah jij gaat bij ado eten
kan ie gelijk zn homofantasien uitoefenen daarna
Ik ben een foute man ja...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]![]()
je bent echt een van de gemeenste mannen die ik ken!
Wij wonen lekker wel dicht bij elkaar in de buurt!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah jij gaat bij ado eten
kan ie gelijk zn homofantasien uitoefenen daarna
Dat er wat overblijft?? De pizza?? Gun haar kids ook wat he!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee wij komen bij jou langs om alle loempia's op te eten natuurlijk, en ik denk niet dat er wat overblijft
Ja ok, die krijgen wel eten natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 16:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat er wat overblijft?? De pizza?? Gun haar kids ook wat he!
nu al?quote:
quote:
Goed geregeld!quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik was mijn boterhammetjes vergeten vanochtend om mee te nemen, had ze netjes gesmeerd, dus kon niet ontbijten.. en daarna van 9 tot kwart voor 5 non stop staan praten..![]()
Wel geregeld dat er hier in huis nog even een nieuwe ketel komt.. Altijd makkelijk als je bij je eigen woningbouw corporatie moet werken
geeft niet... blijf je slank bijquote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik was mijn boterhammetjes vergeten vanochtend om mee te nemen, had ze netjes gesmeerd, dus kon niet ontbijten.. en daarna van 9 tot kwart voor 5 non stop staan praten..![]()
Wel geregeld dat er hier in huis nog even een nieuwe ketel komt.. Altijd makkelijk als je bij je eigen woningbouw corporatie moet werken
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed geregeld!
Thanks voor je (nogal aparte) e-card!
Straks hou ik geen kont meer over joh! das ook niet de bedoeling!quote:Op maandag 30 maart 2009 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geeft niet... blijf je slank bij
das waar, heb ik donderdag niets om in te knijpenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Straks hou ik geen kont meer over joh! das ook niet de bedoeling!
waarom las ik licks kontjes?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das waar, heb ik donderdag niets om in te knijpen* Knuffelzacht likes kontjes
"quote:
quote:
Lekker! Ik ga waarschijnlijk ook groentensoep eten, dat heb ik nog in huisquote:
Pfoe... genoeg voor 2 toevallig? heb geen zin om te kokenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga waarschijnlijk ook groentensoep eten, dat heb ik nog in huis
Negeren. Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
verdorrie... ze staan in de file... heb honger en we moeten nog beslissen wat we gaan eten... word een hele opgave aangezien er 1tje bij zit die geen vlees lust en de meeste soorten vis ook niet, lust geen pannekoeken en ook geen chinees... wat moet je ermee!!
Ik ook niet, maar ik heb ook geen zin om te etenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pfoe... genoeg voor 2 toevallig? heb geen zin om te koken
gaat je niet lukkenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb aan mezelf beloofd dat ik vandaag weer naar de sportschool zou gaan. Zou ik me aan mn eigen belofte aan mezelf kunnen houden? Cast your votes!
na een dag lang op 4 koppen koffie en een paar smintjes geleefd te hebben is de trek ondertussen toch best heel hard toegenomenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook geen zin om te eten
Een appel, 3 plakken ontbijtkoek en pak vifit is ook niet veelquote:Op maandag 30 maart 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na een dag lang op 4 koppen koffie en een paar smintjes geleefd te hebben is de trek ondertussen toch best heel hard toegenomen
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
ik heb m'n nieuwe telefoon eindelijk binnen![]()
kom maar opquote:
Wel happenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een appel, 3 plakken ontbijtkoek en pak vifit is ook niet veel
ik was al even bang dat niemand blij voor me zou zijnquote:
Klinkt hipper dan mijn Sony W880 zonder 0quote:Op maandag 30 maart 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik was al even bang dat niemand blij voor me zou zijn
Samsung UltraTouch
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik was al even bang dat niemand blij voor me zou zijn
Samsung UltraTouch
Is ie ookquote:Op maandag 30 maart 2009 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klinkt hipper dan mijn Sony W880 zonder 0
quote:
maar jij bent toch ook niet hip? jij bent toch schattig?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klinkt hipper dan mijn Sony W880 zonder 0
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar jij bent toch ook niet hip? jij bent toch schattig?![]()
sjorrie een steek onder water
negert je me nog steeds?quote:
Mijn nieuwe zijn altijd oudquote:Op maandag 30 maart 2009 17:36 schreef Rauw. het volgende:
Nieuwe telefoons zijn hip![]()
Mijn nieuwe ligt bi jde maker
Die van mij is nog steeds nieuw!quote:
Seks!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waar houdt een vrouw nu echt van?
Je weet niet wat ze lekker vindt?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nouk, jij bent een vrouw he....
Stel, er komt zaterdag een schone dame bij me eten, wat voor voer zal ik haar dan voorschotelen?! Waar houdt een vrouw nu echt van?
Dat sowiesoquote:
Vraag of ze worst lustquote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stel, er komt zaterdag een schone dame bij me eten, wat voor voer zal ik haar dan voorschotelen?! Waar houdt een vrouw nu echt van?
Ik heb zin om wat leuks te doen, maar ik kan de deur niet uit, helaas..quote:
Dan haal je wat leuks in huis!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb zin om wat leuks te doen, maar ik kan de deur niet uit, helaas..
Haha, nou dan maakt het misschien ook echt niet uit..quote:Op maandag 30 maart 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is zo iemand die gewoon niet verteld wat ze lekker vind.. alles is goed.. pfffffffffff
Die kan nietquote:Op maandag 30 maart 2009 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan haal je wat leuks in huis!
Ik hoop kan, maar wil zou net zo goed kunnenquote:
Aalsmeer was het tochquote:Op maandag 30 maart 2009 18:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop kan, maar wil zou net zo goed kunnen
Nog steeds!quote:
Inderdaad..quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen dan zit je net verkeerd genoeg om Nouk niet te kunnen vinden
Ik ga Nouk niet zoeken, ze gaat mij maar zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen dan zit je net verkeerd genoeg om Nouk niet te kunnen vinden
No freaking wayquote:Op maandag 30 maart 2009 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga Nouk niet zoeken, ze gaat mij maar zoeken..
Hey Qtie, ik zit hier met de zon op mijn gezichtquote:
Goed! Zonnig! Ik ga zo ook weer, dat scheelt.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Qtie, ik zit hier met de zon op mijn gezicht![]()
En ga zo dadelijk eten, dus niet echt tijd om te blijven hangen. Hoestie?
Lekker weer he?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:41 schreef Q. het volgende:
Goed! Zonnig! Ik ga zo ook weer, dat scheelt.![]()
Jij ook!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker weer he?
Nog een hele fijne avond!
Gebakken rijst met fricandeau, groenten en roerei. Ziet er culinair uit en smaakt goed.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iets makkelijks maar toch lekkers zodat je genoeg tijd hebt om leuk dingen te doenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is zo iemand die gewoon niet verteld wat ze lekker vind.. alles is goed.. pfffffffffff
Dat wil ze nietquote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Iets makkelijks maar toch lekkers zodat je genoeg tijd hebt om leuk dingen te doen
Je moet het er ook niet makkelijk uit laten zienquote:
Hahaquote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Schat, ik moet je wat vertellen, ik ben zwanger.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Feitosa het volgende:
Ik had trouwens zaterdag weer een etentje. Tijdens het praten aan tafel pakte ze met haar handen mijn hand en hield deze voor enkele minuten vast........leek me alweer een goed teken
Wat schattigquote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Feitosa het volgende:
Ik had trouwens zaterdag weer een etentje. Tijdens het praten aan tafel pakte ze met haar handen mijn hand en hield deze voor enkele minuten vast........leek me alweer een goed teken
En dat kan je ergens afhalen?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eten gehaald! Gras met Vales burgertje en gebakken aardappeltjes en Yofresh
Yofresh is llekkerquote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is geen slijmen!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:47 schreef mrbox het volgende:
Heb ook zin om zo bij een leuke dame ff te slijmen zoals hierboven![]()
Nee, zelf makenquote:
Jaja, ik snap hetquote:Op maandag 30 maart 2009 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, zelf makenGras is goed, Valess is goed, gebakken aardappeltjes zijn wel goed, en yofresh is goed voor mijn lijn!
Dat heet nou een supermarktquote:Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja, ik snap het
Maar omdat je zegt "eten gehaald", dan denk ik meteen aan "afgehaald"
Ja, maar ik dacht dus aan "afgehaald".quote:
Jah echt welquote:Op maandag 30 maart 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt he! Toffe winkels zijn dat, ze hebben er rete veel! Ook pringles, 2 halen 1 betalen!
Jaa oke jij moet natuurlijk gewoon zo onthaalt wordenquote:
Echt de tofheid! Hoe heb je het kunnen weerstaan? Maar voor ik aan eten koken begin ga ik nog even een stuk fietsen! het weer is te lekker!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah echt wel![]()
Ze verkopen daar zooooo veel. Soms is de keuze erg moeilijk!
Pringles is natuurlijk altijd goedIk had bijna nutella gekocht.. the killing!!
Moeilijk, heel moeilijk.. maar tis geluktquote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Echt de tofheid! Hoe heb je het kunnen weerstaan? Maar voor ik aan eten koken begin ga ik nog even een stuk fietsen! het weer is te lekker!
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke jij moet natuurlijk gewoon zo onthaalt worden
Klinkt goed!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
whahahquote:Op maandag 30 maart 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik.
Hup, doe je welkomsdansje voor mij!
Wat relaxed, je brengt me op een idee.. Voor morgen of woensdagquote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Echt de tofheid! Hoe heb je het kunnen weerstaan? Maar voor ik aan eten koken begin ga ik nog even een stuk fietsen! het weer is te lekker!
quote:
Jaaa, dankje.quote:
Uiteraard!quote:
Wil je ook een welkomsdansje?quote:
ik heb nummer 243quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst een nummertje trekken bij de automaat!
Dat hoeft niet bij autoquote:
Hello!quote:
Dombo'tjequote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Nouk84 het volgende:
Wat héérlijk dat het nog licht is trouwens..
Daardoor ben ik alleen wel de tijd vergeten en besef ik me nu pas de supermarkt al 5 min dicht is...
Jij niet neequote:
Ik heb versequote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dombo'tje![]()
Dan eet je lekker groentesoep...?
[..]
Jij niet nee
Meestal heb je toch wel; een nummer dat redelijk in de buurt ligt?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. en ik weet niet bij welk nummer ze zijn
quote:
Lekkerrrrrr! Dat kan ik wel gebruiken..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb verse
Nog anderhalve liter ofzo
kommetje nouk?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef zbbrox het volgende:
goodevening laddies
wat heb ik gemist, behalve 4 volle single topics?
dan valt het wel mee? dan moet ik nog 238 nummers wachtenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal heb je toch wel; een nummer dat redelijk in de buurt ligt?
Dáárom vond ik het zo shockerend! Als ze pas bij nr 5 is, valt t wel mee
[..]
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef Q. het volgende:
Het is hier trouwens echt 10x zo kliekerig als in R&P SC..
Nee joh!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef Q. het volgende:
gohquote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef Q. het volgende:
Met ballen?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb verse
Nog anderhalve liter ofzo
kommetje nouk?
Hey!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:09 schreef zbbrox het volgende:
goodevening laddies
wat heb ik gemist, behalve 4 volle single topics?
Voor jou niet, maar voor automaatje welquote:Op maandag 30 maart 2009 20:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan valt het wel mee? dan moet ik nog 238 nummers wachten
Sommige mensen hebben een streepje voorquote:
hij was wel heel slechtquote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou niet, maar voor automaatje wel
Als ze op nr 238 zit, is het best ehm... veel
(sommige slechte grappen verdienen uitleg)
Dat nummertje trekken ging over hier melden hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor jou niet, maar voor automaatje wel
Als ze op nr 238 zit, is het best ehm... veel
(sommige slechte grappen verdienen uitleg)
ow.. maar die hebben dat ook ooit eens verdient neem ik aan!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een streepje voor
Traag van begrip hè? En daar hoor ik bij de kliek, hier niet, dan valt het niet op.quote:
Daar ben ik ook geen fan vanquote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ballen en groente,was wel de vermicelli vergeten
Mja, dat is waar....quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ow.. maar die hebben dat ook ooit eens verdient neem ik aan!
Ik weet het, maar het moest bij automaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat nummertje trekken ging over hier melden hoor
Vooruit... omdat jij het bentquote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het moest bij automaat.
Ik wéét dat ie slecht was, maar toch vond ik m zelf best grappig
Ik hoor bij geen enkele kliek, dus valt het mij beiden opquote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Traag van begrip hè? En daar hoor ik bij de kliek, hier niet, dan valt het niet op..
Hier hoor ik ook niet bij de kliek.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:14 schreef Q. het volgende:
Traag van begrip hè? En daar hoor ik bij de kliek, hier niet, dan valt het niet op..
dan is er vast in het verleden geslijmdquote:
als je er zelf maar lol in hebtquote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het moest bij automaat.
Ik wéét dat ie slecht was, maar toch vond ik m zelf best grappig
Ik eerst wel, maar inmiddels ben ik hier niet meer genoegquote:
Valt eigenlijk wel mee...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is er vast in het verleden geslijmd
ik had hem nog niet eens gelezenquote:
Ik begin al een vermoeden te krijgenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!![]()
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten, stappen en spannende campeer tripjes naar de Ardenne ! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Eikels en Dennenappels ! Die toch wel heel leuke dame/heer! Je ontmaagding in een auto en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar, maar niet alles: sommige dingen gaan zelfs de [singles] te ver![]()
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"
Succesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dan moet ik me daar maar eens in gaan verdiepen
Ging over één over ander nieuwsbericht dat een vrouw een dennenappel in haar you know what had gedaan ofzo..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begin al een vermoeden te krijgen
handtas?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ging over één over ander nieuwsbericht dat een vrouw een dennenappel in haar you know what had gedaan ofzo..
Try mequote:Op maandag 30 maart 2009 20:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Op de manier waarop je dat zegt, begin ik te denken dat dat niet zo makkelijjk is!
Bedenk zelf eens watquote:
Als jij dat wilt denkenquote:
Misschien zijn er wel plaatjes van?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben nogal visueel ingesteld, dus ik probeer mijn mental image wat aan te passen
uhm..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel plaatjes van?
ook aangenaam kennis te makenquote:
Ik ook. En ik krijg een heel vreemd beeld bij jouw associatie van handtas een vrouw haar you know what.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben nogal visueel ingesteld, dus ik probeer mijn mental image wat aan te passen
Oh, dat had ik nog niet gezienquote:
quote:
Van hetzelfde!quote:ook aangenaam kennis te maken
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. En ik krijg een heel vreemd beeld bij jouw associatie van handtas een vrouw haar you know what.
ik wilde heel gevat zeggen dat daar ook altijd veel te veel in gaat, maar misschien is dat een stomme opmerkingquote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. En ik krijg een heel vreemd beeld bij jouw associatie van handtas een vrouw haar you know what.
Ik ben handig en combineer het, een handtas in de vorm van een denneappelquote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk, maar niet altijdquote:Op maandag 30 maart 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
On topic "Heeft vrouwen het hof maken zin ? "
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bedenk zelf eens wat
[..]
Als jij dat wilt denken
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wilde heel gevat zeggen dat daar ook altijd veel te veel in gaat, maar misschien is dat een stomme opmerking
Natuurlijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
jaquote:Op maandag 30 maart 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
Lekkerrrrrr Belangrijk. Laten we het over knuffelen hebben dan, heel ontopicquote:
En jij reageert er op.quote:
Enige wat ik van een vrouwenhandtas weet is dat alles daarin zit!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het kan té, maar het is wel leuk...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
Altijd zorgen dat je iets met suiker bij je hebt mop.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Enige wat ik van een vrouwenhandtas weet is dat alles daarin zit!en als ik dan een you know what erbij bedenk... damn... nasty shit!
Fietsen op een compleet lege maag is trouwens niet goed, na ong. 10 minuten voelde ik me zoooooooooo flauw, ben maar weer omgekeerd..
Had ik ook, een flesje water met wat zout en een berg suiker.. maar maar maar... whehe, eerst maar eens ontbijtenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je iets met suiker bij je hebt mop.
Als je het overdrijft dan werkt het niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
En dan vind jij het gek dat je flauw wordt van tien minuten fietsen?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had ik ook, een flesje water met wat zout en een berg suiker.. maar maar maar... whehe, eerst maar eens ontbijtendat moet ik gewoon nog steeds doen!
Dat is wel weinigquote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Net even bezig geweest met Take Me Out FOK!-editie discussie topic
Maar we hebben zover maar 6 mannen, en maar 4 vrouwen
Ik ben bang dat het gaat mislukken
Jah, nou! ik ik kon er ook niets aan doen en het weer was te lekker! wel nog even door het bos heen gebanjerd, dat was wel mooi weer!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan vind jij het gek dat je flauw wordt van tien minuten fietsen?
Schoonheid is subjectiefquote:
ow dan ga ik niet meer aanbieden om mee te doenquote:
Er is een verschil tussen wat vrouwen zeggen en bedoelenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Natuurlijk!
zolang het maar niet op een slijmerige of betuttelende manier gaat.
Ik denk dat je vrouwen op allerlei manieren het hof kunt maken.
Ik doe alleen maar mee als Dr34m3r en JB onder de potentiele daterts zitten hoor! anders niet!quote:
Ik doe niet meer mee, zodat er van de 4 dames, de heren ook nog een kansje makenquote:
Hoe kan dat nou het is een date-iets en beide zijn bezet..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mee als Dr34m3r en JB in de jury zitten hoor! anders niet!
Mag het ook of zijn? ik doe niet meequote:Op maandag 30 maart 2009 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mee als Dr34m3r en JB onder de potentiele daterts zitten hoor! anders niet!
Alles kan kapot!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou het is een date-iets en beide zijn bezet..
Koffie date, warme choco date (die tijd is bijna helemaal voorbijquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou het is een date-iets en beide zijn bezet..
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee, zodat er van de 4 dames, de heren ook nog een kansje maken
Dat maak ik zelf wel uit!quote:
Boehoe!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag het ook of zijn? ik doe niet mee
Knuffeldate!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koffie date, warme choco date (die tijd is bijna helemaal voorbij), lol date, gekkigheid date
Jij ook al bezet!!quote:
Elke laatste vrijdag van de maandquote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boehoe!nouhou! nou ja, dan moet ik je zo maar eens mee out taken.. wanneer is Friso weer in het land?
Geen ranzig-veel-zuipen-en-daarna-lekker-neuken-date?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koffie date, warme choco date (die tijd is bijna helemaal voorbij), lol date, gekkigheid date
Ik blijf voorlopig nog even vrijgezel hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan ja! een beetje lekkermaken hier...
Dát zijn leuke datesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen ranzig-veel-zuipen-en-daarna-lekker-neuken-date?.
quote:
*Zucht.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging!
Ik doe niet aan neuken voor het huwelijk!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen ranzig-veel-zuipen-en-daarna-lekker-neuken-date?.
Ik moet er 1 met een specifieke datum hebben!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
*Zucht.
Hoeveel moet je er hebben? Je weet toch....
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan neuken voor het huwelijk!
Ja maar dat weet ik niet eens! Dat is bij mij altijd last-minute hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet er 1 met een specifieke datum hebben!
OMGquote:
En zelfs DAN! stuur je geen sms..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dat weet ik niet eens! Dat is bij mij altijd last-minute hoor.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
OMGjij kent mij zoooooooooooooooooooo goed!
Jamaar jij hebt altijd al dates! Zo ook afgelopen vrijdag..quote:[..]
En zelfs DAN! stuur je geen sms..Doe dat toch eens mup!
![]()
Wat is nou precies gebeurd dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef Rauw. het volgende:
Vanmiddag lekker aan het knutselen geweest met m'n auto...
Afleiding doet me goed![]()
Morgen is zoals gewoon weer mijn dag en aankomend weekend zien we wel verder wat we met m'n liefdesleven doen
Wat een slet is het toch ook!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt altijd al dates! Zo ook afgelopen vrijdag..
Jij had tot woensdag de tijd om mij een seintje te geven, maar neeeeeee.... Maar nu weet je het! ik ga graag naar onze lieve Friso met jou!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Jamaar jij hebt altijd al dates! Zo ook afgelopen vrijdag..
Het is erger dan een slet. Het is een snuit.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een slet is het toch ook!. Altijd maar daten.
Alsof ik overal mijn piemel in jonas!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een slet is het toch ook!. Altijd maar daten.
LOLquote:Op maandag 30 maart 2009 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij had tot woensdag de tijd om mij een seintje te geven, maar neeeeeee.... Maar nu weet je het! ik ga graag naar onze lieve Friso met jou!![]()
Ga ik homo's versieren
Slet - Sletten - Snuit?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is erger dan een slet. Het is een snuit.
Niet genoeg uitlegquote:
Niet? Wiens piemel dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof ik overal mijn piemel in jonas!
Slet - Sletter - Snuit?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is erger dan een slet. Het is een snuit.
Ohjahquote:Op maandag 30 maart 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Ik was er ook niet, weet je nog..
Daar heb ik wat plastieks voorquote:
Plastic explosives?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb ik wat plastieks voor
Beide meiden waar ik wat sjans mee had hebben het laten afweten.quote:
Vrouwenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Beide meiden waar ik wat sjans mee had hebben het laten afweten.
1 is niet op komen dagen op 'n date, en de ander doet sinds gisteren ineens super vaag en afzijdig.
Alle vrouwen zijn kuthoerenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Beide meiden waar ik wat sjans mee had hebben het laten afweten.
1 is niet op komen dagen op 'n date, en de ander doet sinds gisteren ineens super vaag en afzijdig.
Ja daarom voelde ik me al buitengeslotenquote:
Wij geven het eerlijk toe, hè Nouk?quote:
Stuk voor stuk!quote:
is dit niet serieus?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef djayzz het volgende:
wordt hier nog serieus gewauweld of niet?
quote:
quote:
Er stond niet "alle" getrouwde vrouwen. Er stond "alleen" getrouwde vrouwen. Is net anders Tally.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daarom voelde ik me al buitengesloten
Jij bent te leuk om genant hard uit te wonen!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja daarom voelde ik me al buitengesloten
Tja, ik dacht dat ik die enkeling gevonden had...quote:Op maandag 30 maart 2009 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren
Op een enkele na
Absoluut, ik ben een kutwijf en ik kan er nog veel meer noemenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij geven het eerlijk toe, hè Nouk?
Nou nou.... Wat een taal!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben een kutwijf en ik kan er nog veel meer noemen
ehm neequote:
Met anderen woorden: Je bent mijn type nietquote:Op maandag 30 maart 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent te leuk om genant hard uit te wonen!
Misschien moet je je verwachtingspatroon eens wat aanpassen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat ik die enkeling gevonden had...
Maar daar heb ik 3 dagen niets van gehoord nu.
De waarheid mag gezegd worden. Ik start hierbij een clubje "kutwijven"! Wie meldt?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou nou.... Wat een taal!
Edit; Ik meld mij vrijwillig aan als kutwijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |