abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 april 2009 @ 13:32:04 #201
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67757574
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Groningen weten ze toch wel dat het 6+5, niet perse met 5 Zweden hoeft he?
daarom ook die Australier op proef.
  maandag 6 april 2009 @ 16:43:34 #202
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67764179
Ik moet de eerste speler nog tegenkomen die zegt: "Jezus, wat een amateuristische kutclub, het is dat ik graag weer wat hoger wil spelen, maar anders.."

enfin, toch leuk bericht natuurlijk
quote:
Jamieson: ‘Eerste indrukken positief’
06-04-09 - 13:36 - Categorie: Home featured
Scott Jamieson trainde maandagochtend voor het eerste mee met de eerste selectie. Hij kwam zondag aan in Nederland en keert volgende week woensdag terug naar zijn vaderland om te starten met de voorbereiding bij Adelaide United.

Voor de 20-jarige linkspoot was het afgelopen seizoen zijn doorbraak in het profvoetbal. Na twee jaar in de opleiding van het Engelse Bolton Wanderers tekende hij bij Adelaide United in de A-league. Hoewel de ploeg de ploeg naast de echte hoofdprijzen greep, overheerst toch een voldaan gevoel bij Jamieson. “Het was achteraf gezien een heel mooi seizoen met heel veel ervaringen. We eindigden met Adelaide op de tweede plek in de competitie en verloren in de play-offs om het kampioenschap in de finale van Melbourne. In de Aziatische Champions League hebben we de finale gehaald en ook mochten we meedoen aan het WK voor clubteams, waar we uiteindelijk als vijfde zijn geëindigd.”

De Australische competitie kent diverse links met de Europese competities. “Ik speel samen met Cristiano die nog bij NAC Breda heeft gespeeld. Sergio van Dijk is één van de topscorers in de competitie. Dat hij bij ook FC Groningen heeft gespeeld heeft, dat wist ik niet. Wel ken ik natuurlijk Arjen Robben die in het Nederlands Elftal speelt. En bij het nationale team zijn momenteel ook Nederlandse trainers aan het werk. Pim Verbeek is de bondcoach, hij is ook coach van Groningen geweest, toch? En Henk Duut is zijn assistent.”

Van het duo kreeg hij een uitnodiging voor de A-ploeg van Australië. “Ik heb tegen Indonesië mijn debuut gemaakt in het nationale team. Dat was een voorronde voor het Aziatische landenkampioenschap. Vorige week zat ik er niet bij tegen Oezbekistan voor de WK-kwalificatie, maar ik ben nog jong. De ervaring neem ik mee en ik doe mijn best om vaker te worden uitgenodigd.”

Na zijn eerste volledige seizoen als senior heeft Jamieson de afgelopen twee maanden vrij gehad. “Eerst even bijkomen en vakantie vieren, maar de afgelopen twee weken heb ik mijn conditie weer opgebouwd. Ik train de komende periode met FC Groningen mee en op 17 april begin ik aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen bij Adelaide.”

Zijn eerste aanraking met Groningen heeft hem positief gestemd. “Jullie hebben een fantastisch modern stadion. Ik ben heel benieuwd hoe dat er zondag uit zal zien als er 22.000 mensen binnen zitten. De eerste goal heb ik vanochtend in de nabespreking op DVD gezien. Een belangrijke overwinning, heb ik begrepen. Met het oog op de play-offs. Want ik heb begrepen dat het doel is volgend jaar weer Europees voetbal te halen.”

Jamieson is een speler die zowel verdedigend als aanvallend aan de linkerkant kan spelen. “Ik probeer me de komende tijd zo goed mogelijk te laten zien. Vandaag was de training nog niet zo intensief, maar ik verwacht morgen en tweemaal op woensdag meer ‘pittige’ trainingen. De eerste indrukken zijn positief. De groep en de begeleiding heeft er alles aan gedaan me op mijn gemak te stellen.”
fcgroningen.nl
pi_67764790
quote:
'Groningen dekt zich met Johansson in op vertrek Stenman'
Geplaatst op 06-04-2009 13:06 door Roelof Buring - Bron: Fotbollskanalen

De komst van Emil Johansson zou gewenst zijn vanwege het mogelijke vertrek van Fredrik Stenman bij FC Groningen. Zaakwaarnemer Patrick Mörk van het nieuwe Groningen-doelwit behartigt ook de belangen van de huidige linksback bij de Trots van het Noorden. Tegenover het Zweedse Fotbollskanalen geeft de vertegenwoordiger tekst en uitleg.

"Het paspoort van Stenman is dermate interessant voor andere clubs dat FC Groningen zich begint voor te bereiden op een toekomst zonder Stenman. In dat opzicht zou Emil Johansson interessant kunnen zijn", aldus Mörk. Groningen kwam Johansson op het spoor, toen het enkele malen bij diens club Hammarby IF op de tribune zat om Petter Andersson te bekijken, die uiteindelijk gecontracteerd werd. "Het is geen geheim dat Groningen van Zweedse spelers houdt, en dat zij nu ook de naam van Emil genoteerd hebben."

Bij FC Groningen heeft Stenman zich ontwikkeld tot basiskracht in het team van trainer Ron Jans. Sinds de overstap van het Duitse Bayer Leverkusen kwam de Zweed tot 53 optredens in de basiself van de Groningers. Zijn spel heeft volgens Mörk de interesse gewekt van andere clubs. "Hij is bekeken, maar op dit moment is er niets concreet. Het is wel een delicate positie voor mij omdat ik zowel Stenman als Johansson onder mijn hoede heb. Er is maar één linksbackpositie in een team, en dan zou ik één speler krijgen die geen basisplaats heeft.
Kan iemand mij vertellen welke club geintreseerd is? Heeft hij goedkope afkoopsom daarom clubs geintreseerd in hem zijn?
pi_67765127
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Groningen weten ze toch wel dat het 6+5, niet perse met 5 Zweden hoeft he?
We richten ons dan ook op toetreding tot de Allsvenkan.
  maandag 6 april 2009 @ 17:26:45 #205
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_67765620
Concurrentie voor Stenman (waarschijnlijk dan.....)
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 6 april 2009 @ 17:34:32 #206
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67766917
Evgeniy Levchenko heeft net bij oogtv verteld.Tegen Piet van Dijken dat hij zijn contract niet zal verlengen en dat hij morgen officieel maakt.
pi_67767022
quote:
Levchenko en Groningen komen er niet uit'

Evgeniy Levchenko vertrekt na dit seizoen bij FC Groningen. De 31-jarige middenvelder en de eredivisionist konden het niet eens worden over een nieuw contract.

Dat meldt OOG TV maandag. De Oekraīner kondigt zijn vertrek bij Groningen maandagavond aan in het sportprogramma van de regionale zender.

Levchenko's verbintenis in de Martinistad loopt aan het einde van dit seizoen af. Dat de wegen van de voetballer en FC Groningen daarna scheiden is welhaast zeker, maar een nieuwe club heeft de middenvelder nog niet gevonden.

Levchenko is bezig aan zijn vierde seizoen bij de ploeg van trainer Ron Jans. Afgelopen weekend stal hij nog de show namens de Noorderlingen, door in de slotminuut de enige treffer tegen FC Utrecht tegen de touwen te schieten.
  maandag 6 april 2009 @ 18:11:09 #209
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67767100
Logisch. Bij zo'n blessuregevoelige speler kan je niet al te ver gaan. Benieuwd waar hij naartoe gaat en wie er voor terug gaat komen. Meeuwis?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 6 april 2009 @ 18:16:19 #210
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67767247
Jammer, maar wat The_Verve al zegt: hij is te blessuregevoelig.
Vind hem een sympathieke vent en een dragende speler van ons middenveld, maar gun hem een buitenlands avontuur zeker.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 6 april 2009 @ 18:41:54 #211
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67768002
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef Gruning3r het volgende:
Evgeniy Levchenko heeft net bij oogtv verteld.Tegen Piet van Dijken dat hij zijn contract niet zal verlengen en dat hij morgen officieel maakt.
Hij wilde toch naar het buitenland, dus zo erg is het niet. De FC moet wel een goede vervanger achter de hand hebben.
  maandag 6 april 2009 @ 18:46:00 #212
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67768129
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Groningen weten ze toch wel dat het 6+5, niet perse met 5 Zweden hoeft he?
Die regel komt er toch nooit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 april 2009 @ 18:50:31 #213
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67768260
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef The_Verve het volgende:
[ afbeelding ] De Sport tot Twee
Direct luisteren gaat.
Thanks

edit:
Jammer dat Lev vertrekt.
Ik hoop dat hij nog ergens flink zijn zakken kan vullen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 april 2009 @ 18:52:14 #214
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67768308
Luuk de Jong dus naar Twente.
  maandag 6 april 2009 @ 18:53:13 #215
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67768331
quote:
FC Groningen en Levchenko gaan uit elkaar
06/04/2009 18:28

FC Groningen neemt na vier seizoenen afscheid van Evgeniy Levchenko. Het contract van de 31-jarige middenvelder loopt na dit voetbaljaar af en de noorderlingen laten hem transfervrij vertrekken.

Afgelopen winterstop spraken beide partijen al met elkaar over een nieuw contract, toen zonder succes. 'En dan kun je elkaar wel aan het lijntje houden, maar volgens mij schiet je daar niets mee op', zegt technisch manager Henk Veldmate tegen VI.nl. 'Wij kijken verder. Evgeniy is van zeer grote waarde geweest, maar nu gaan we op zoek naar een ander.'

Levchenko was zaterdag nog matchwinner voor FC Groningen in het duel met FC Utrecht. Door een doelpunt van de Oekraīner in de laatste minuut zegevierde Groningen met 1-0 in Galgenwaard. Het was het zeventiende competitiedoelpunt van de middenvelder in 87 wedstrijden in het shirt van FC Groningen.

Levchenko maakte tijdens het seizoen 1996/97 zijn debuut in het betaalde voetbal bij Vitesse, dat hem nadien verhuurde aan Helmond Sport en Cambuur Leeuwarden. Na zijn definitieve vertrek uit Arnhem in de zomer van 2003 speelde de middenvelder twee seizoenen voor Sparta Rotterdam en stapte daarna over naar FC Groningen.
  maandag 6 april 2009 @ 18:54:22 #216
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67768366
Jammerdebammer, ik denk dat Lev nog wel een jaartje van waarde had kunnen zijn. Ik gun hem nu wel een leuke zakkenvul club in Engeland of Spanje.
pi_67768489
Ben benieuwd wie FC Groningen gaat halen voor Levchenko .

Het gaat je goed Levchenko
  maandag 6 april 2009 @ 19:08:47 #218
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67768811
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:52 schreef Grulez het volgende:
Luuk de Jong dus naar Twente.
Mooi zo, ben totaal niet onder de indruk van hem.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67768875
Is Lasse Schöne niet is voor fc groningen vervanger voor levchenko?
  maandag 6 april 2009 @ 19:12:07 #220
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67768919
Ik zou het in een van die jochies van Sparta zoeken.
  maandag 6 april 2009 @ 19:13:39 #221
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67768957
Ik zou wat ervaring terug proberen te halen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 6 april 2009 @ 19:21:20 #222
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67769214
Lev paste wel perfect hier. Een van de beteren, maar niet goed genoeg om verkocht te worden.
  maandag 6 april 2009 @ 19:24:01 #223
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67769307
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef Gruning3r het volgende:
Is Lasse Schöne niet is voor fc groningen vervanger voor levchenko?
Neh.. Lasse Schone is een nr 10.
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:13 schreef The_Verve het volgende:
Ik zou wat ervaring terug proberen te halen.
Meeuwis.

En dan met twee controlerende middenvelders spelen.
Kan Andersson als hij fit is mooi links op het middenveld spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 april 2009 @ 19:31:09 #224
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_67769519
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:24 schreef venomsnake het volgende:


[..]

Meeuwis.

En dan met twee controlerende middenvelders spelen.
Kan Andersson als hij fit is mooi links op het middenveld spelen.
Fijn, dan hebben we dus een rechtspoot op links.... en alleen maar rechtspoten in 't middenveld!!! Ik zou toch voor 'n type als El-Akchoui (o.i.d.) gaan, kan op 't middenveld en heeft een mooie voorzet.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 6 april 2009 @ 19:34:20 #225
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67769614
El-Akchaoui komt echt niet naar Groningen. Die heeft het nogal hoog in z'n bol (vindt zichzelf de beste linksback van Nederland). Ook een vervelende speler naar mijn mening.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')