abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 april 2009 @ 00:05:32 #276
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_67598918
Brute foto van James in de Sp!ts trouwens
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_67599103
@Clansman, heb je "mister 07:30" nog gezien? haha
Aan iedereen die niet begrijpt waarom we zo vroeg in de rij staan... sjah, doe het gewoon eens, dan merk je het vanzelf!

Ik heb me kapot gelachen met die pizza...


ja die heb ik nog gezien.
na afloop in de metro.
had weer een heel verhaal
hij was op een korte kant gaan staan voor het podium eerste rij.
maar tijdens the sword , vond ie er niks aan en is een t-shirt gaan kopen.
om vervolgens dus ergens achter aan te staan.
terwijl die dus om half zeven voor de ahoy stond,heel de dag gewacht om vervolgens 2 nummers van het voorprog vooraan te staan en dan weglopen om een shirt te kopen
en hij had ook nog een verhaal dat ie bal gevangen had, maar dat iemand hem tegen ze slaap had geslagen om die bal te jatten.

ja het wachten was erg gezellig en wat een figuren liepen er toch weer rond.

ik heb ondertussen 3 mailtjes verstuurd voor dat backstage gedoe met MH.
waarin ik uitleg dat ik het toch wel heel jammer vind wat er gebeurt is, en vraag wat er mis is gegaan.
een naar de site van MH
een naar Road Runner Records
en eentje naar die fotograaf.

hopen dat ik daar wat van te horen krijg.

voor de rest heb idd ook veel vechtpartijen gezien eentje direct achter me, om me plek aan het hek in te nemen. en eentje voor de tribune/bar tijdens master.

verder mooie foto's allemaal
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  woensdag 1 april 2009 @ 07:04:53 #278
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67601210
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Was jij dat? Waar stond je? Volgens mij stond ik dan vlakbij.
eeh rechts vooraan zeg maar en dan was rechts van me dat stuk waar ze elke keer hekken zette om de bands op en af te laten lopen... en ook zag ik dan schuin rechts de geluidsmannen zitten
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 1 april 2009 @ 15:05:31 #279
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_67613404
quote:
Op woensdag 1 april 2009 07:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

eeh rechts vooraan zeg maar en dan was rechts van me dat stuk waar ze elke keer hekken zette om de bands op en af te laten lopen... en ook zag ik dan schuin rechts de geluidsmannen zitten
Hmmm nee, dan stond ik net aan de andere kant van het podium... daar stonden ook een paar van die mafklappers. Die waren op een gegeven moment vreselijk irritant. Tijdens Nothing Else Matters beetje loeihard in mijn oor boeren enzo... stoer denken te zijn

En even een foto van de gevangen plectra gemaakt

Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 1 april 2009 @ 15:15:08 #280
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_67613775
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik dat. Ik vind Burn my eyes wel een aardige cd, daarna vind ik het rap bergafwaarts gegaan met Machine Head. Je zegt het goed: 'ik vind'. Ik heb ze nu een keer of 4 live gezien, maar het heeft me nooit kunnen bekoren.

Die nummers zijn mij te langdradig. Een lang nummer, prima, maar je kunt het ook te ver doortrekken. En dan verliest een nummer mijns inziens aan kracht. Iets wat de nummers op Death Magnetic ook aan kracht doet verliezen. The Judas Kiss is daar een goed voorbeeld van. Metallica's oude lange nummers kunnen me echter wel bekoren, de 'flow' ( ) blijft daarin gewoon lekker.
heb je The Blackening wel geluisterd - hun laatste album - die is echt geniaal. Vooral Halo is er een om in te lijsten.

Ik ben wel fan van MH, en degene met wie ik was ook, maar wij waren geloof ik de enige. Wij stonden met zijn 3en los te gaan, zo goed en kwaad als dat kon met dat waardeloze geluid. De rest van het publiek keek er naar alsof Direct op het podium stond.
Het geluid was echt zo zacht dat ik drummer en zanger gewoon direct kon horen ipv via de boxen.
ontopic:

Concert was vet - de DM nr's komen live erg goed uit de verf. Ik was blij dat ze cyanide hadden gedropt voor My apocalypse. One vond ik een btje saai worden live, en het vuurwerk was wat voorspelbaar geworden. Maar deze keer hadden ze het vuurwerk aangepast en omdat hij zo vroeg in de set zit vond ik m echt weer geweldig. Turn the page en Off Wolf and Man waren geweldig - verder vond ik ook The Thing/The Day en Nightmare echt geweldig. Fight Fire vond ik niet zo lekker uit de verf komen, ook al wou ik m erg graag horen. Verder vond ik No Remorse jammer, ik had daar liever Creeping of FWTBT gehoord, maar je kan niet alles hebben.

Het viel mij btw van James ook op dat hij in het begin niet zo'n zin had, later wel, ik stond er recht voor dat hij bij die security gast rechts op zijn schouder tikte terwijl hij links stond
Kirk vond ik wat ziekjes eruit zien - had ook amper een glimlach op zijn gezicht
Robert had er erg veel zin in, heb zelfs het uiteinde van zijn gitaar aangeraakt, die stak hij naar ons uit

Al met al een erg lekkere setlist, een bal en 2 plectrums gevangen.
Op naar 20 Juni
  woensdag 1 april 2009 @ 15:18:06 #281
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_67613887
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:05 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Hmmm nee, dan stond ik net aan de andere kant van het podium... daar stonden ook een paar van die mafklappers. Die waren op een gegeven moment vreselijk irritant. Tijdens Nothing Else Matters beetje loeihard in mijn oor boeren enzo... stoer denken te zijn

En even een foto van de gevangen plectra gemaakt

[ afbeelding ]
vette plectrum, vooral die zwarte
Ik had er ook 2, wel dezelfde, met de hoes van DM erop, 1 ervan was ook als een coffin gesneden.
  woensdag 1 april 2009 @ 15:23:39 #282
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_67614084
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:18 schreef AgeEll het volgende:

[..]

vette plectrum, vooral die zwarte
Ik had er ook 2, wel dezelfde, met de hoes van DM erop, 1 ervan was ook als een coffin gesneden.
Bruut!
Pics?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_67614085
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:15 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Robert had er erg veel zin in, heb zelfs het uiteinde van zijn gitaar aangeraakt, die stak hij naar ons uit
Dat heb ik gezien!
  woensdag 1 april 2009 @ 15:50:33 #284
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_67615145
Wat een coole plectrums! Ik heb er ook eentje gevangen, een witte met Death Magnetic opdruk. Ook stoer, maar die gekleurden zijn ook leuk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 1 april 2009 @ 15:52:06 #285
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_67615208
Ben van plan een vet lijstje te maken. Gewoon een fotolijst [redelijk groot] met de concerttickets, de plectra en een paar vette foto's van internet uitprinten. Voor in de 'studio'
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 1 april 2009 @ 16:20:23 #286
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_67616331
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Ben van plan een vet lijstje te maken. Gewoon een fotolijst [redelijk groot] met de concerttickets, de plectra en een paar vette foto's van internet uitprinten. Voor in de 'studio'
ik ben ook bezig met een collage van zelfgemaakte foto's met daarbij mijn gevangen plectrums bij verschillende concerten, verreweg de meeste van metallica.
iets van 5 van metallica + nog een paar andere. oa van stone sour.

pics van plectrum zal ik binnenkort ff doen.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:21:30 #287
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_67616376
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:20 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ik ben ook bezig met een collage van zelfgemaakte foto's met daarbij mijn gevangen plectrums bij verschillende concerten, verreweg de meeste van metallica.
iets van 5 van metallica + nog een paar andere. oa van stone sour.

pics van plectrum zal ik binnenkort ff doen.
Ook vet. Ik maak inderdaad ook een van allerhande concerten waar ik afgelopen tijd ben geweest, maar Metallica krijgt een eigen lijstje
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 1 april 2009 @ 18:59:39 #288
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_67621496
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Ben van plan een vet lijstje te maken. Gewoon een fotolijst [redelijk groot] met de concerttickets, de plectra en een paar vette foto's van internet uitprinten. Voor in de 'studio'
In mijn gitaarkamer heb ik ook een fotocollage van Metallica hangen van een kalender die ik ooit had in de tijd van Load
Don't let my username fool you...
pi_67629637
Busy day here in Metallica world, so let's get to it. Band came out to a roaring Paris crowd, and started the set with Escape, and then went into Straw. After that, we had Orion, and right now we have Judas. Coming up next, 2x4!!

Check dit. Wat een bizarre setlist!

Of bestaat 1 april ook in het buitenland?

Eigenlijk denk ik het wel, maar we zullen zien!
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 1 april 2009 @ 22:37:54 #290
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_67629718
Hahahaha.. ja sure... Escape voor het eerst gespeeld, en dan zo reageren
pi_67629856
Alhoewel ik 2x4 wel een keer zou willen horen
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 1 april 2009 @ 22:43:44 #292
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67629938
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Busy day here in Metallica world, so let's get to it. Band came out to a roaring Paris crowd, and started the set with Escape, and then went into Straw. After that, we had Orion, and right now we have Judas. Coming up next, 2x4!!

Check dit. Wat een bizarre setlist!

Of bestaat 1 april ook in het buitenland?

Eigenlijk denk ik het wel, maar we zullen zien!
OMG
Laat het een fake zijn, wat had ik dat mee willen maken anders.
0 topics op naam. 14.gif
  FOK!fotograaf woensdag 1 april 2009 @ 22:50:12 #293
159915 -Menn0-
MNO
pi_67630200
Geloof er geen reet van
,,/
pi_67630205
Inderdaad
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  FOK!fotograaf woensdag 1 april 2009 @ 22:56:05 #295
159915 -Menn0-
MNO
pi_67630413
Opeens worden allerlei nummers gespeeld die normaal noooooit gespeeld worden, ok Orion en Judas wel maar de rest... Wat een toeval dat het vandaag 1 april is zeg

Wedden dat er op het concert ook iets is gezegd? Zo van James is weer ziek, concert gaat niet door?
,,/
pi_67630543
Update
Posted: 4/1/2009 10:51:00 PM
- Posted by : MetOnTour
After 2x4, we heard BBS, Cyanide, Misery, Unforgiven 2, Apocalypse, Day, Puppetz, Ronnie, and now Nothing is being sung by James. What else will come?!?!? Stay tuned!!

My Friend Of Misery, Ronnie, Unforgiven II
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 1 april 2009 @ 22:59:40 #297
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67630575
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_67630667
Wat voor afsluiter? Suicide & Redemption?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  woensdag 1 april 2009 @ 23:05:06 #299
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67630821
Nu ben ik overtuigd dat het een grap is.
0 topics op naam. 14.gif
pi_67630856
inderdaad, ze hadden My Friend Of Misery niet moeten posten
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')