quote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
geef mij maar mijn prinsesook kaal maar dan ergens anders
Skin is erg mooi als ze kaal is.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
subtiel subtielquote:Op zondag 29 maart 2009 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn op Snuitje! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
Wie niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. ja. Wie is er verliefd op snuitje?
Ik denk dat er weinig vingers de lucht in gaan zometeenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ikquote:
vraag het over een uurtje of 4 nog een keer en dan krijg je een positief antwoordquote:
Geen ideequote:Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit het genoegen gehad elkaar te mogen ontmoeten!
flikkert je laptop niet uit werkt je spatie nietquote:
quote:
Oh, maar dat verklaart!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent toch weer overgehaald om maar hetro te worden?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vraag het over een uurtje of 4 nog een keer en dan krijg je een positief antwoord![]()
Klopt!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar dat verklaart!
Dan heb je tijn en goeroe ook nog niet gemeet denk ik?
Ik heb mijn best gedaan, maar het was me niet gelukt.. Ik ben alleen maar schattig, niet sexyquote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch weer overgehaald om maar hetro te worden?
Anders telt dat niet
Dat genoegen zal jij ook niet meemaken.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als ik zo'n ding in me doos wil hebben bind ik hem wel bij haar om... dan is het ook neuken in jouw woordenboekquote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch weer overgehaald om maar hetro te worden?
Anders telt dat niet
What about tijn? Waarom wordt mijn naam en de zijne in 1 zin gebruiktquote:Op zondag 29 maart 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar dat verklaart!
Krijg je met die hardnekkige lesbo's, zelfs jij en ik kunnen daar niks meer aan doen helaasquote:Op zondag 29 maart 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar het was me niet gelukt.. Ik ben alleen maar schattig, niet sexy
hi.. good.. en daar?quote:
Oeh, die is wel exceptioneel (mooi woord) hard, liefjequote:Op zondag 29 maart 2009 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat genoegen zal jij ook niet meemaken.
Ik heb ook geen behoefte om Snuit te ontmoeten. Jij daarin tegen weer wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar dat verklaart!
Nopequote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik zo'n ding in me doos wil hebben bind ik hem wel bij haar om... dan is het ook neuken in jouw woordenboek
Ja what about me?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What about tijn? Waarom wordt mijn naam en de zijne in 1 zin gebruikt
Like ICE/TGV op volle snelheid hard ja...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oeh, die is wel exceptioneel (mooi woord) hard, liefje
Logisch, maar ik ben dan ook jouw spiegelbeeld... of jij de mijne.. dus eigenlijk ben je dan ook verliefd op mij!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry Snuit, ik ben al verliefd op mezelf.
Pijn is fijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Like ICE/TGV op volle snelheid hard ja...
Ik zat mij dat eigenlijk ook al beetje af te vragen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What about tijn? Waarom wordt mijn naam en de zijne in 1 zin gebruikt
Mjah dat wens je geen enkele man toe. Aan de andere kant, liever een blauwtje dan eelt op je ziel. Right?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Like ICE/TGV op volle snelheid hard ja...
So true.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah dat wens je geen enkele man toe. Aan de andere kant, liever een blauwtje dan eelt op je ziel. Right?
In de zomer straks helemaal natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja goedNet terug uit zeeland
Mooie provincie is dat toch
Fok haalt het slechtste in mij naar boven, moppie.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oeh, die is wel exceptioneel (mooi woord) hard, liefje
Owja het ligt aan de provinciequote:Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fok haalt het slechtste in mij naar boven, moppie.
Daar is FOK! idd goed in.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fok haalt het slechtste in mij naar boven, moppie.
Nog nooit geregistreerd bij een datingsitequote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
Oh. Tijd voor wat Single-praat. Op welke datingsites zitten jullie?
Ik alleen maar op:
- E-Matching (nog maar pas, geen dates gehad via E-matching)
- Paiq (1 date gehad, geen succes)
- Knuz (2 dates gehad, allebei tot korte relaties geleid)
Ik ben dan ook helemaal uitgerust dit weekend! *ahum*quote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt!wat ben jij scherp vandaag!
whehehe..quote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte om Snuit te ontmoeten. Jij daarin tegen weer wel.
Ik nergens.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
Ik alleen maar op:
JIj gebruikt singles?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nog nooit geregistreerd bij een datingsite
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal uitgerust dit weekend! *ahum*
[..]
whehehe..![]()
En voor iedereen die tijn en goeroe bij elkaar in 1 zin niet snapten nu doe ik het weer : lees dit topic maar terug
Ik vind het niet kunnen!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nog nooit geregistreerd bij een datingsite
Ik snap hemquote:Op zondag 29 maart 2009 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal uitgerust dit weekend! *ahum*
[..]
whehehe..![]()
En voor iedereen die tijn en goeroe bij elkaar in 1 zin niet snapten nu doe ik het weer : lees dit topic maar terug
Waarom? Ik heb dat helemaal niet nodig!quote:
Relatieklik, PaiQ en Okcupid. Tot nu toe geen nog dates.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
Ik alleen maar op:
quote:
Fok! is de beste datingsite die er isquote:Op zondag 29 maart 2009 20:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
JIj gebruikt singles?
Lexa
RP
PaiQ (omdat het me gevraagd werd toen het nog in beta versie was)
Je bent niet eens singlequote:Op zondag 29 maart 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb dat helemaal niet nodig!
quote je jezelf en ben je daarom helemaalquote:Op zondag 29 maart 2009 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
pfff.. zo uitgerust dus.
Ik ook niet maar het is wel leuk. Kan je wat gerichter zoeken naar De Ware.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb dat helemaal niet nodig!
Dan nog.quote:
Als je net die zinnetjes niet gelezen hebt, valt er weinig aan te snappenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe mensen hem niet konden snappen...
Ik weet al wie dat isquote:Op zondag 29 maart 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is wel leuk. Kan je wat gerichter zoeken naar De Ware..
Je had het gezien?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote je jezelf en ben je daarom helemaalnaar jezelf?!
Echt niet. Heb al verschillende keren "nee" moeten verkopen. Maar het voelt wel goed als je weet dat je blijkbaar nog steeds vrij aardig in de markt ligtquote:
Dat heb ik ook altijd als ik een relatie heb.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt niet. Heb al verschillende keren "nee" moeten verkopen. Maar het voelt wel goed als je weet dat je blijkbaar nog steeds vrij aardig in de markt ligt
Voor een niet datingsite wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Fok! is de beste datingsite die er is
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik een relatie heb.
Daarom werkt het ook zo goed.quote:
en je langste relatie was 10 weken ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Inmiddels zo'n 3 relaties via FOK! gehad geloof ik, werkt idd beter dan een datingsite..
Wellus! Bemoei je met je eigent!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en je langste relatie was 10 weken ofzo?
lieverd dat kan je nog niet echt relaties noemen![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
Ik alleen maar op:
Krijgen we dat weer. Iedereen noemt het wat ie wilquote:Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en je langste relatie was 10 weken ofzo?
lieverd dat kan je nog niet echt relaties noemen![]()
Hoe lang loop je op die dating sites rond en hoe lang hier op fok?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:34 schreef Q. het volgende:
Inmiddels zo'n 3 relaties via FOK! gehad geloof ik, werkt idd beter dan een datingsite..
ah je bent een laatbloeier had ik begrepen he was ik ffies vergetenquote:
Op FOK! nog niet zo lang, 9 jaar geloof ik. En datingdinges een jaar ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe lang loop je op die dating sites rond en hoe lang hier op fok?
Vast niet. We'll see. En dat laat bloeien is stom, ik heb echt veel te veel gemist vroeger, terugkijkend is dat best frustrerend. Ik heb vroeger ook zooooo veel kansen laten liggen, alleen omdat ik te schijterig was.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je bent een laatbloeier had ik begrepen he was ik ffies vergeten
normaal vinden pubers van 15 10 weken ook al een hele relatie
komt nog wel en als je dan jaren achter de rug hebt noem je deze allemaal opeens geen relatie meer!
oh dat kan net danquote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef Q. het volgende:
Zelfs eentje van een half jaar gehad trouwens! Dat telt toch wel?
Hoe noem je het dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je bent een laatbloeier had ik begrepen he was ik ffies vergeten
normaal vinden pubers van 15 10 weken ook al een hele relatie
komt nog wel en als je dan jaren achter de rug hebt noem je deze allemaal opeens geen relatie meer!
scheelt dat je er uiteindelijk toch wat mee bent gaan doen en niet mer zo schijterig ben, nu zijn t enkele jaren, het had je ook pas met je 60e gelukt kunnen zijn en was t veel meer zondequote:Op zondag 29 maart 2009 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast niet. We'll see. En dat laat bloeien is stom, ik heb echt veel te veel gemist vroeger, terugkijkend is dat best frustrerend. Ik heb vroeger ook zooooo veel kansen laten liggen, alleen omdat ik te schijterig was..
Oh! Krijgen we dat soort discussies weer? Van hetzelfde niveau als de discussie dat HBO'ers geen studenten maar scholieren of cursisten zijn. Zelfde laken een pak. Het ligt puur aan je referentiekader. Vergeleken met vriendjes van me die inmiddels relaties van 10 jaar hebben waarvan ze 5 jaar getrouwd zijn is het natuurlijk niets maar voor mij is het best veel.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Iedereen noemt het wat ie wil
In de R&P SC was het 10 weken...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef Q. het volgende:
Zelfs eentje van een half jaar gehad trouwens! Dat telt toch wel?
Toch jammer dat het zo lang moest duren. En ik hoop dat het niet een tijdelijke opleving was, ik zie dat ik op veel vlakken weer terug aan het vallen ben in mijn oude patronen en dat is echt een horror-scenario.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
scheelt dat je er uiteindelijk toch wat mee bent gaan doen en niet mer zo schijterig ben, nu zijn t enkele jaren, het had je ook pas met je 60e gelukt kunnen zijn en was t veel meer zonde
scharrels, dates, onderzoekjesquote:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je er allebei in zit hè? En wat de voorgeschiedenis is. Het is niet zo zwart-wit als jij het stelt natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
scharrels, dates, onderzoekjesweet ik veel
sja als je nu weer naar de definitie van relaties gaat kijken zijn die er overal en altijd en is een ontmoeting van 1 dag al als relatie aan te merken.
Dat is waar.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja als je nu weer naar de definitie van relaties gaat kijken zijn die er overal en altijd en is een ontmoeting van 1 dag al als relatie aan te merken.
Why.not?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Ach die drie maanden dat ik iets gehad heb is ook niet echt een relatie te noemen.
klopt helemaalquote:Op zondag 29 maart 2009 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je er allebei in zit hè? En wat de voorgeschiedenis is. Het is niet zo zwart-wit als jij het stelt natuurlijk.
Op het moment dat je besluit dat er een bepaalde mate van exclusiviteit is op bepaalde vlakken, dan zou je het een relatie kunnen noemen. Ik deel je mening, en waarschijnlijk ook je referentiekader, dat een periode van 10 weken nauwelijks een relatie te noemen is. niet in de laatste plaats dat het ook niet geweldig staat op je relatie cv als je een stuk of vier / vijf van die 6 - 10 weken scharrels op rij hebt staan.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:42 schreef Duimelot het volgende:
Nu ik er op terug kijk lijkt het steeds minder voor te stellen.quote:
Ik heb ook iets van twee maanden gehad wat echt geen relatie te noemen was maar puur een scharrel was door de manier waarop ik er iig in zat. Maar er waren andere 'dingen' die in mijn beveling iig wel echte relaties waren, hoe kort ze soms ook duurden. Als je er zo intens in zit als ik daar toen in zat, dat is onmogelijk een scharrel of gedate te noemen, dat waren hele intensieve relaties.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt helemaal
en ik spreek uit eigen voorgeschiedenis
heb 2 relaties van beide ruim 7 jaar achter de rug dus lijkt 10 weken al snel niet veel.
als je erin zit kan je t best als relatie zien en eigenlijk wel weer mooi om er zo in te zitten, want om iets nu 2 jaar scharrel te noemen is ook een beetje cru en komt zo ontoekomstloos over natuurlijk terwijl je op dat moment toch uitgaat van meer dan 10 weken
Zonde,als.je.het.toen.een.relatie.vond,waarom.dan.achteraf.niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu ik er op terug kijk lijkt het steeds minder voor te stellen.
ok dus op t moment dat t aan de gang is is t een relatie maar is t dan achteraf toch kortdurend dan wordt t een scharrel gheghequote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment dat je besluit dat er een bepaalde mate van exclusiviteit is op bepaalde vlakken, dan zou je het een relatie kunnen noemen. Ik deel je mening, en waarschijnlijk ook je referentiekader, dat een periode van 10 weken nauwelijks een relatie te noemen is. niet in de laatste plaats dat het ook niet geweldig staat op je relatie cv als je een stuk of vier / vijf van die 6 - 10 weken scharrels op rij hebt staan.
Then again, de gemiddelde date vraagt je niet om je relatie-cv mee te nemen naar de eerste date. Als ze dat wel doet dan blijf ik wel gewoon weg.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het moment dat je besluit dat er een bepaalde mate van exclusiviteit is op bepaalde vlakken, dan zou je het een relatie kunnen noemen. Ik deel je mening, en waarschijnlijk ook je referentiekader, dat een periode van 10 weken nauwelijks een relatie te noemen is. niet in de laatste plaats dat het ook niet geweldig staat op je relatie cv als je een stuk of vier / vijf van die 6 - 10 weken scharrels op rij hebt staan.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
weer een refferentie kader erbij, de intens waarmee je het beleefdquote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook iets van twee maanden gehad wat echt geen relatie te noemen was maar puur een scharrel was door de manier waarop ik er iig in zat. Maar er waren andere 'dingen' die in mijn beveling iig wel echte relaties waren, hoe kort ze soms ook duurden. Als je er zo intens in zit als ik daar toen in zat, dat is onmogelijk een scharrel of gedate te noemen, dat waren hele intensieve relaties.
Om even mijn november-vriendin als referentie te gebruiken, we hebben maar een maand iets gehad maar daarvoor zaten we al 3 maanden enorm intensief te SMSen en bellen (telefoonrekening van 250 euro) en in die maand zijn we enorm veel bij elkaar geweest, heb ik al haar familie en vrienden ontmoet. Dat was echt wel een relatie en geen scharrel.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weer een refferentie kader erbij, de intens waarmee je het beleefd
zo komen we er wel
een relatie cv is misschien overdrevenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Then again, de gemiddelde date vraagt je niet om je relatie-cv mee te nemen naar de eerste date. Als ze dat wel doet dan blijf ik wel gewoon weg.
Ik begin pas aan een relatie als ik het gevoel heb dat ik met die andere persoon de rest van mijn leven zou kunnen uithouden. Daar moet je iemand wat beter voor kennen en dat lukt je niet in een paar dagen. Bij mij gaat er dus over het algemeen wel wat tijd overheen voor er sprake is van een relatie. Mijn huidige relatie uitgezonderd overigens, dat was na een week of drie 'officieel'.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ok dus op t moment dat t aan de gang is is t een relatie maar is t dan achteraf toch kortdurend dan wordt t een scharrel gheghe
Ik realiseer mij nu dat ik nooit echt iets voor haar gevoeld heb.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zonde,als.je.het.toen.een.relatie.vond,waarom.dan.achteraf.niet?
"behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"quote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een relatie cv is misschien overdreven
maar voor mij persoonlijk vind ik iemand met relatie ervaring wel aantrekkelijker
al is t dan met een stukje bagage.
zal ook aan de leeftijd ed liggen
maar als een man mij zegt nog nooit een serieuze relatie te hebben gehad (of enkele van 10 weken) dan is de stap voor mij om daar op een date met de intentie om te zien of er meer in zit toch moeilijker te maken en zullen er meer andere positieve dingen nodig zijn wil ik er mijn tijd aan besteden....
Relatie cv moet je natuurlijk niet letterlijk nemen. Er komt gegarandeerd een moment waarop vorige relaties worden besproken. Als je score dan vier relaties in een kort tijdsbestek is dan klinkt dat toch apart. (vind ik)quote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Q. het volgende:
Then again, de gemiddelde date vraagt je niet om je relatie-cv mee te nemen naar de eerste date. Als ze dat wel doet dan blijf ik wel gewoon weg.
Geen.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
Dat je er niet met die intentie ingaat hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, soms kan dat ook alleen maar beter uitlopen omdat je dan relaxter en zonder verwachtingen erheen gaatquote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
maar als een man mij zegt nog nooit een serieuze relatie te hebben gehad (of enkele van 10 weken) dan is de stap voor mij om daar op een date met de intentie om te zien of er meer in zit toch moeilijker te maken en zullen er meer andere positieve dingen nodig zijn wil ik er mijn tijd aan besteden....
Ook.weer.zonde.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik realiseer mij nu dat ik nooit echt iets voor haar gevoeld heb.
Ja, we zijn eindelijk weer ontopic!quote:
Ontopic mag niet meer?quote:
Dankzij mij!quote:
mijn bedoeling is dan ook niet alles over een kam te scheren er zijn altijd uitzonderingen op de regel enzoquote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Om even mijn november-vriendin als referentie te gebruiken, we hebben maar een maand iets gehad maar daarvoor zaten we al 3 maanden enorm intensief te SMSen en bellen (telefoonrekening van 250 euro) en in die maand zijn we enorm veel bij elkaar geweest, heb ik al haar familie en vrienden ontmoet. Dat was echt wel een relatie en geen scharrel.
Volgens mijn grote vriend Re is dat geen reden om hier weg te blijven, als ik maar geen offtopic discussies in de hand werk. En ik doe keuring ontopic mee!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef Q. het volgende:
Dankzij mij!![]()
Wanneer ga jij weer ontopic? Ik zag gisteren nog altijd die trouwring om je vinger zitten.
Terugkijkend was er van de afgelopen euh... 5 'dingen' slechts 1 een echte relatie. Dus je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn bedoeling is dan ook niet alles over een kam te scheren er zijn altijd uitzonderingen op de regel enzo
inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"
Toffe vent die Re.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn grote vriend Re is dat geen reden om hier weg te blijven, als ik maar geen offtopic discussies in de hand werk. En ik doe keuring ontopic mee!
je merkt t zelf dus kan ingrijpen!!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat het zo lang moest duren. En ik hoop dat het niet een tijdelijke opleving was, ik zie dat ik op veel vlakken weer terug aan het vallen ben in mijn oude patronen en dat is echt een horror-scenario.
succesquote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb het dan over iets wat neit al 5 keer is langsgekomen
Conclusie: ga wat meer de deur uit en zorg dat je een relatie krijgt die zodanig veel van je tijd vraagt dat je die discussies ook een mist!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
je huidige voelde dan ook meteen top en gewoon goed en vandaar dat ie nu nog steeds huidig isquote:Op zondag 29 maart 2009 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begin pas aan een relatie als ik het gevoel heb dat ik met die andere persoon de rest van mijn leven zou kunnen uithouden. Daar moet je iemand wat beter voor kennen en dat lukt je niet in een paar dagen. Bij mij gaat er dus over het algemeen wel wat tijd overheen voor er sprake is van een relatie. Mijn huidige relatie uitgezonderd overigens, dat was na een week of drie 'officieel'.
verschilt enorm per date ook denk ikquote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je er niet met die intentie ingaat hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, soms kan dat ook alleen maar beter uitlopen omdat je dan relaxter en zonder verwachtingen erheen gaat
Klopt, en ondanks dat 'ervaring uit het verleden... etc.' weet je op een gegeven moment welke matches wel gaan werken en welke niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:01 schreef Duimelot het volgende:
je huidige voelde dan ook meteen top en gewoon goed en vandaar dat ie nu nog steeds huidig is
Misschien dat jij het al 5x voorbij hebt zien komen sommige niet...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Conclusie: ga wat meer de deur uit en zorg dat je een relatie krijgt die zodanig veel van je tijd vraagt dat je die discussies ook een mist!
dat kan wel es waar zijn dat je door alle ervaring (hoe lang of kort ze ook duurde) je het wat sneller voeltquote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, en ondanks dat 'ervaring uit het verleden... etc.' weet je op een gegeven moment welke matches wel gaan werken en welke niet.
en bij sommige weet je het echt nietquote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, en ondanks dat 'ervaring uit het verleden... etc.' weet je op een gegeven moment welke matches wel gaan werken en welke niet.
Je komt er wel uit!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en bij sommige weet je het echt nietdas mijn situatie dus
![]()
of zou dat een teken zijn dat t dus niet werktquote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
en als je dan denkt te kieskeurig te zijn en je niet meer verwacht dat je t ooit nog zal vinden loop je er zo tegenaanquote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
Wel leuk, die ervaringen van de laatste tijd, daardoor weet ik veel beter wat ik zoek en wat ik vooral niet zoek. En ben ik best wel heel kieskeurig geworden. Misschien wel te kieskeurig. We shall see wat het leven mij gaat brengen.
Bed? Het is nog maar 20:00 Echte Tijd hoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nog ff tv kijken en dan naar bed
En wat is er zo speciaal aan deze dat je voor jezelf de vraag niet kan beantwoorden of je met deze persoon over vijftig jaar in huize Avondrood wil zitten?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
![]()
We zullen zien. Tot die tijd vermaak ik mezelf uitermate goed, mijn leven is heel erg leuk. En dat is een hele goede basis voor wat dan ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en als je dan denkt te kieskeurig te zijn en je niet meer verwacht dat je t ooit nog zal vinden loop je er zo tegenaan(is mijn hoop
)
Dat zal helaas niet gaan, heb al een relatie met m'n rechterhandquote:Op zondag 29 maart 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Conclusie: ga wat meer de deur uit en zorg dat je een relatie krijgt die zodanig veel van je tijd vraagt dat je die discussies ook een mist!
Misschien wel. Ik denk dat ik vooral blij was omdat ik aandacht van iemand kreeg. En dat is niet iets waarop een relatie gebaseerd zou moeten zijn. Dus het had sowieso al geen toekomst wat ik en mijn ex hebben gehad.quote:
Ik heb het gevoel dat het al 22:00 uur isquote:Op zondag 29 maart 2009 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Bed? Het is nog maar 20:00 Echte Tijd hoor!
Zit je er niet veel te rationeel in? Relatie cv's doe je niet aan, maar blijkbaar heb je voor jezelf al wel een soort van afvinklijstje?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
Wel leuk, die ervaringen van de laatste tijd, daardoor weet ik veel beter wat ik zoek en wat ik vooral niet zoek. En ben ik best wel heel kieskeurig geworden. Misschien wel te kieskeurig. We shall see wat het leven mij gaat brengen.
Die grol is zelfs al veel meer dan vijf keer voorbij gekomen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zal helaas niet gaan, heb al een relatie met m'n rechterhand
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is er zo speciaal aan deze dat je voor jezelf de vraag niet kan beantwoorden of je met deze persoon over vijftig jaar in huize Avondrood wil zitten?
Zij weet niet wat ze wilt, ze irriteert zich nu al aan een paar puntjes aan mij (mja dat is wederzijds maar dat is normaal) Ze heeft het ook vet druk op dit moment met huis klusen enzo dus heeft ze er ook nog niet over nagedacht...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is er zo speciaal aan deze dat je voor jezelf de vraag niet kan beantwoorden of je met deze persoon over vijftig jaar in huize Avondrood wil zitten?
En had hij tijd en zin ?quote:
ah dat geeft mij een vraag:quote:Op zondag 29 maart 2009 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je er niet veel te rationeel in? Relatie cv's doe je niet aan, maar blijkbaar heb je voor jezelf al wel een soort van afvinklijstje?
De zaken waar ik het over heb zijn vrij basaal. Bijvoorbeeld 'niet 24 uur op elkaars lip willen zitten', 'eigen vrienden / hobbies hebben en blijven houden ondanks de relatie'. Ik heb jou wel eens gehoord dat muzieksmaak en politieke voorkeur ook een pré zijn. Dat soort dingen vind ik absoluut niet relevant. Juist de verschillen op dat gebied maakt een relatie voor mij waardevol.
Dan denk ik, gewoon lekker blijven genieten van elkaar. Hou er rekening mee dat zij door de drukte met klussen niet in haar meest optimale doen is. Geef haar vanavond een lekkere massage om te ontspannen en verder gewoon even afwachten.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
Zij weet niet wat ze wilt, ze irriteert zich nu al aan een paar puntjes aan mij (mja dat is wederzijds maar dat is normaal) Ze heeft het ook vet druk op dit moment met huis klusen enzo dus heeft ze er ook nog niet over nagedacht...
Het stomme is dat we allebij geen vlinders hebben maar elkaar voor de rest wel erg leuk vinden. Dat speelt ook wel mee...
Maar straks iig weer naar haar toe en bij haar slapen
Ik denk dat er een gezond balans moet zijn van overeenkomsten en verschillen. Als je in alles van elkaar verschilt krijg je wriktie (of hoe je dat ook schrijft) als je te overeenkomt word het saai en eentonig... beetje mix van die 2 en je hebt het beste receptquote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dat geeft mij een vraag:
is het nu juist fijn als je in een relatie veel overeenkomsten in elkaar ziet of gaat het dan juist niet werken!?
ze zeggen wel eens dat tegenpolen elkaar aantrekken, daarom!?
En waar zit m dat dan in. Bv je kiest dezelfde dingen op een menu, loopt warm voor dezelfde dingen op tv, zegt vaak dezelfde dingen en als iemand iets zegt kan je het al aanvullen.
Is dat nu juist positief of negatief voor een relatie??
Ik zie wel waar het schip strand, ga gewoon genieten van alles. Ikzelf ben ook niet in top doen ivm rugklachten waardoor energie weggaat daar heen waardoor ik depressievig word... dus we zijn beide niet in ons beste doen en dat weten we.... maar straks iig lekker samen inslaap vallen... echt heerlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan denk ik, gewoon lekker blijven genieten van elkaar. Hou er rekening mee dat zij door de drukte met klussen niet in haar meest optimale doen is. Geef haar vanavond een lekkere massage om te ontspannen en verder gewoon even afwachten.
Het is juist leuk als je over dingen anders denkt, dat geeft discussie en mogelijkheden tot jezelf te ontwikkelen omdat je met andere dingen in aanraking komt. Niet over alles anders denken natuurlijk, tijdens de reis naar zuid frankrijk in de auto moet het wel mogelijk zijn om samen een leuke cd te maken (of een compromis)quote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dat geeft mij een vraag:
is het nu juist fijn als je in een relatie veel overeenkomsten in elkaar ziet of gaat het dan juist niet werken!?
En waar zit m dat dan in. Bv je kiest dezelfde dingen op een menu, loopt warm voor dezelfde dingen op tv, zegt vaak dezelfde dingen en als iemand iets zegt kan je het al aanvullen.
Is dat nu juist positief of negatief voor een relatie??
Dat werkt niet dan groei je uit elkaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is juist leuk als je over dingen anders denkt, dat geeft discussie en mogelijkheden tot jezelf te ontwikkelen omdat je met andere dingen in aanraking komt. Niet over alles anders denken natuurlijk, tijdens de reis naar zuid frankrijk in de auto moet het wel mogelijk zijn om samen een leuke cd te maken (of een compromis)
denk jij ooit wel eens positief?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat werkt niet dan groei je uit elkaar.
Als jij het zegt dan is het zo ja.. nou ja, dan ga ik wel op zoek naar mijn spiegelbeeld met haar en tieten...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat werkt niet dan groei je uit elkaar.
Ik heb er een tijdje geleden nog eentje gehad die op Geert Wilders stemde. Sorry, maar dat gaat er bij mij echt niet in.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je er niet veel te rationeel in? Relatie cv's doe je niet aan, maar blijkbaar heb je voor jezelf al wel een soort van afvinklijstje?
De zaken waar ik het over heb zijn vrij basaal. Bijvoorbeeld 'niet 24 uur op elkaars lip willen zitten', 'eigen vrienden / hobbies hebben en blijven houden ondanks de relatie'. Ik heb jou wel eens gehoord dat muzieksmaak en politieke voorkeur ook een pré zijn. Dat soort dingen vind ik absoluut niet relevant. Juist de verschillen op dat gebied maakt een relatie voor mij waardevol.
Die vraag kan ik alleen voor mijzelf beantwoorden. Voor mij zit de kracht van een relatie in de verschillen, niet in de overeenkomsten. Zo heeft mijn vrouw een bovengemiddelde interesse voor de Japanse cultuur. Zij leest daar heel veel boeken over, is bezig zichzelf het Japanse schrift aan te leren en spendeert daar al met al best wat tijd aan.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
Sedan, onze grote relatie-expert.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan is het zo ja..
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vraag kan ik alleen voor mijzelf beantwoorden. Voor mij zit de kracht van een relatie in de verschillen, niet in de overeenkomsten. Zo heeft mijn vrouw een bovengemiddelde interesse voor de Japanse cultuur. Zij leest daar heel veel boeken over, is bezig zichzelf het Japanse schrift aan te leren en spendeert daar al met al best wat tijd aan.
Ik hou op mijn beurt ontzettend veel van muziek. Ga regelmatig naar concerten en ook naar festivals. Daar heeft zij dan weer niks mee. Zij heeft er echter geen problemen mee als ik vier dagen van huis ben om naar Lowlands te gaan. Omgekeerd heb ik er ook geen problemen mee als zij dagenlang met haar neus in de boeken zit om dingen uit te pluizen.
En soms, dan combineren we het gewoon. Dan gaan we samen naar een voorstelling toe van Japanse percussie muzikanten.
Oh ja, want omdat ik zoiets zeg ben ik meteen negatief, zoiets heet realistisch zijn...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk jij ooit wel eens positief?
Waarom niet? Omdat jij niks met Geert Wilders hebt? Los van de inhoud van Geert Wilders zou iemand met een afwijkende politieke voorkeur ook een ander licht kunnen werpen op de manier waarop jij tegen politiek aan kijkt. Niet met het doel om je eigen of het standpunt van de ander te veranderen, maar om in ieder geval begrip te krijgen voor het feit dat er mensen zijn die anders denken dan jij. En dat kunnen ook mensen zijn die heel dicht bij je staan.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef Q. het volgende:
Ik heb er een tijdje geleden nog eentje gehad die op Geert Wilders stemde. Sorry, maar dat gaat er bij mij echt niet in.
Je kent mij en je kent mijn vrouw. Heb jij het idee dat onze totaal verschillende muzieksmaak ten koste gaat van onze relatie?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef Q. het volgende:
En muziek zegt voor mij een heleboel over je karakter. Het is één van de belangrijkste dingen in mijn leven en daarom wil ik graag iemand die er net zo over denkt.
dit is dus ook niet alleen op deze post gebasseerd...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, want omdat ik zoiets zeg ben ik meteen negatief, zoiets heet realistisch zijn...
Ja, want je bent hier nogal vaakquote:Op zondag 29 maart 2009 21:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit is dus ook niet alleen op deze post gebasseerd...
erm ergens sinds december... en als ik niet post betekent niet dat ik niet aan het lezen ben....quote:
Dat jij hier hele dagen zit, samen met je rechterhand, maakt natuurlijk wel dat jij inmiddels alle wijsheid in pacht hebt als het om relaties gaat.quote:
RP en PaiQ: het is best grappig maar ik heb er nou niet echt hoge verwachtingen van.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
Bij mij is het ook 1 op de 15/20/25 die "leuk" zijn, haha.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
RP en PaiQ: het is best grappig maar ik heb er nou niet echt hoge verwachtingen van.
zoveel nog?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij is het ook 1 op de 15/20/25 die "leuk" zijn, haha.
Oh, ja want zoals ik hier typ ben ik ook meteen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ergens sinds december... en als ik niet post betekent niet dat ik niet aan het lezen ben....
Je hebt mij niet op <willekeurige datingsite>, dan krijg je dat.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij is het ook 1 op de 15/20/25 die "leuk" zijn, haha.
dat zeg ik niet... ik vraag alleen of je wel eens iets positiefs kan zeggen? wat ik hier lees is altijd negatief over alles en nog wat... dat is wat mij opvalt... dus ga ik je deels labelen ja, net als jij waarschijnlijk ook bij mij hebt gedaanquote:Op zondag 29 maart 2009 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, ja want zoals ik hier typ ben ik ook meteen.
Weer zo eentje
Tja, realiteit is nou eenmaal zo, kan er wel slap omheen gaan lullen maar dat heeft zin?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zeg ik niet... ik vraag alleen of je wel eens iets positiefs kan zeggen? wat ik hier lees is altijd negatief over alles en nog wat... dat is wat mij opvalt... dus ga ik je deels labelen ja, net als jij waarschijnlijk ook bij mij hebt gedaan
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:39 schreef Murmeli het volgende:
Hoi goeienavond allemaal!!!
gewoon niet reageren op dat geblaat van sedanquote:Op zondag 29 maart 2009 21:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zeg ik niet... ik vraag alleen of je wel eens iets positiefs kan zeggen? wat ik hier lees is altijd negatief over alles en nog wat... dat is wat mij opvalt... dus ga ik je deels labelen ja, net als jij waarschijnlijk ook bij mij hebt gedaan
Hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt mij niet op <willekeurige datingsite>, dan krijg je dat.
Daar had ik het niet eens over... mijn geaardheid (grappig dat jullie nu degene zijn die dat telkens aanhalenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, realiteit is nou eenmaal zo, kan er wel slap omheen gaan lullen maar dat heeft zin?
Wat dat "lesbo"? Dat vind ik gewoon leuk om te zeggen.
Wij voelen ons inferieur...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
Daar had ik het niet eens over... mijn geaardheid (grappig dat jullie nu degene zijn die dat telkens aanhalen)
Hoef niet hoor... ik flirt ook gewoon met jullie mannen en hetro vrouwtjesquote:
Hoi Murmquote:
Nu voelen we ons ook nog gebruikt...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hoef niet hoor... ik flirt ook gewoon met jullie mannen en hetro vrouwtjes
Negativisme: een mooie uitvinding.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja, realiteit is nou eenmaal zo, kan er wel slap omheen gaan lullen maar dat heeft zin?
dat vinden jullie mannen toch lekkerquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
MAAK JE EIGEN REALITEIT MOOIER... SLIK CITALOPRAM
Waarin zie jij mij iets afknallen dan? Dat ik dat zeg wil niet zeggen dat ik omdat iemand heel anders tegen bepaalde dingen aankijkt er niet voor zal gaan. In tegenstelling juist.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daar had ik het niet eens over... mijn geaardheid (grappig dat jullie nu degene zijn die dat telkens aanhalen)
realiteit heeft hoop negatieve dingen ja, maar als je er al pestimistisch instap kan je nooit het mooie ervan zien. Je hoeft er ook niet slap om heen te lullen maar alles gelijk afknallen is wel iets te erg imho
Ja maar... ja maar...... Ik geil eigenlijk best op jouw en moest mijzelf vanavond van jouw afsleuren!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef Murmeli het volgende:
KZ is heul geen lesbo joh, die zit keihard op kwaakvaak te geilen...ik moest d'r zowat van hem afsleuren
En nu allemaal in koor : We hebben een C.. I T AAAAAH... cita is okay ole ole.....quote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
MAAK JE EIGEN REALITEIT MOOIER... SLIK CITALOPRAM
he hoi kom es online zo op msn ik heb ff een nerdvraag... maar die is teveel offtopic voor fok hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar...... Ik geil eigenlijk best op jouw en moest mijzelf vanavond van jouw afsleuren!![]()
(ja bijna klaar, was draait al.. even 5 minuten relaxen, paar happen Halva eten, espresso drinken en dan afmaken waar ik mee bezig was schatje)
zeg dat dan ipv "dat werkt niet" nu laat je iets anders zien dan net. eigenlijk spreek je jezelf nu tegen... maarja... maakt ook niet uit... het was gewoon een vraag...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarin zie jij mij iets afknallen dan? Dat ik dat zeg wil niet zeggen dat ik omdat iemand heel anders tegen bepaalde dingen aankijkt er niet voor zal gaan. In tegenstelling juist.
Haal jij kwaak en mij nu door elkaar?!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef Murmeli het volgende:
KZ is heul geen lesbo joh, die zit keihard op kwaakvaak te geilen...ik moest d'r zowat van hem afsleuren
Het gaat wel. De onzekerheid over werk enzo valt best wel zwaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Murmeli het volgende:
hai tijn hoe gaat het? jij hebt binnenkort dt onderzoek toch? weet je al een datum enzo? en hoe het in zn werk gaat?
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En nu allemaal in koor : We hebben een C.. I T AAAAAH... cita is okay ole ole.....
IK BEN NIET GEK!! IK BEN EEN VLIEGTUIG daarom werk ik op schipholquote:
ah ok, nou wel fijn dat je woensdag gaat nu. hou je ons een beetjeop de hoogte (zover je het wilt delen dan he, het blijft jouw leven)quote:Op zondag 29 maart 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat wel. De onzekerheid over werk enzo valt best wel zwaar.
Ja woensdag intakegesprek en daarna een aantal onderzoeken. Hoe dat allemaal precies werkt weet ik ook niet dat hoor ik woensdag wel.
Hoe groot is jouw tasje?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo ff mijn tasje doorlopen of ik alles bij me heb
ohh dan geilt ze op jou en op kwaakquote:Op zondag 29 maart 2009 21:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal jij kwaak en mij nu door elkaar?!
ik geil altijd op kale mannen rrrrrrrrrrroarquote:
is een klein rugtasje (zo'n zwemtasje achtig iets van zakje met 2 touwtjes) en daar gaat schoon shirtje in en schoon ondergoed en haar zooi en tandenborstelquote:
Speciaal voor jou komen ze binnenkort ook met "Ritopram" pilletjes, cita's en rita's in 1 handige doordruk stripquote:Op zondag 29 maart 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
IK BEN NIET GEK!! IK BEN EEN VLIEGTUIG daarom werk ik op schiphol
Daar heb ik niet altijd zit inquote:Op zondag 29 maart 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg dat dan ipv "dat werkt niet" nu laat je iets anders zien dan net. eigenlijk spreek je jezelf nu tegen... maarja... maakt ook niet uit... het was gewoon een vraag...
Ik denk altijd dat de hele wereld gek is en dat ik normaal ben. Dat werkt prima voor mij.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
IK BEN NIET GEK!! IK BEN EEN VLIEGTUIG daarom werk ik op schiphol
maar lieve snuitje.... hoe kan ik jou nou verleiden knul, ik sta ijverig mijn best te doen om mijn skills te laten zien terwijl ik een ijsje eet. En nog kijk je mij niet aan... Ik voel me verwaarloosd, echt waar!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, want jij geilde ook op mij en kwaak! dat kan dus best!
Blijkbaar is kwaak gewoon een hele feminiene man!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef Murmeli het volgende:
Jij en kwaak?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoorde je dat kloppen tegen de tafel niet tijdens het eten? dat was echt niet van de dames hoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar lieve snuitje.... hoe kan ik jou nou verleiden knul, ik sta ijverig mijn best te doen om mijn skills te laten zien terwijl ik een ijsje eet. En nog kijk je mij niet aan... Ik voel me verwaarloosd, echt waar!
Oeh, jij kunt dat ook op zo'n sexy manier?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar lieve snuitje.... hoe kan ik jou nou verleiden knul, ik sta ijverig mijn best te doen om mijn skills te laten zien terwijl ik een ijsje eet. En nog kijk je mij niet aan... Ik voel me verwaarloosd, echt waar!
Hij is denk ik 1 van de weinige die mij aan kan met zijn mondquote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, jij kunt dat ook op zo'n sexy manier?
Wat werk betreft. Ik heb tijdelijk werk dat over een maand stopt en wat daarna gebeurd is nog vaag.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok, nou wel fijn dat je woensdag gaat nu. hou je ons een beetjeop de hoogte (zover je het wilt delen dan he, het blijft jouw leven)
wat voor onzekerheid met werk? ik heb het niet meegekregen
sommige vinden van niet, ik vind van welquote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, jij kunt dat ook op zo'n sexy manier?
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van de zomer dus een singles-meet in een ijscotent!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is denk ik 1 van de weinige die mij aan kan met zijn mond
Je hebt één voordeel: over een maand beginnen bedrijven weer met het zoeken naar vakantiekrachten. Dan ben je iig weer een paar maanden verder.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat werk betreft. Ik heb tijdelijk werk dat over een maand stopt en wat daarna gebeurd is nog vaag.
Als ik iets meer weet zou ik dat zeker vertellen.
Ik ben voor die meet.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
Ik
[..]
Van de zomer dus een singles-meet in een ijscotent!
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
Ik
[..]
Van de zomer dus een singles-meet in een ijscotent!
Dat is waar. Alleen als een bedrijf kan kiezen tussen iemand 17 of 26 dan kiezen die van 17 want die is goedkoper.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt één voordeel: over een maand beginnen bedrijven weer met het zoeken naar vakantiekrachten. Dan ben je iig weer een paar maanden verder.
Als Dreamer komt dan kom ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Je weet wat er gebeurt als je hier een meet voorstelt, hè? Je zit uiteindelijk alleen in die ijscotent.
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Je weet wat er gebeurt als je hier een meet voorstelt, hè? Je zit uiteindelijk alleen in die ijscotent.
Ik zorg er persoonlijk voor dat Dreamer niet alleen zit..quote:Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
hrmm.... geen last van gehad, zaten er toch vorige week echt met 4 mensen hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
Ik was de enige die mezelf onbevlekt ervanaf bracht!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:14 schreef Murmeli het volgende:
ja maar kwaak dat komt omdat jij zo sexy ijs kan eten
vindt snuit hoor, ik niet.....
Ik heb je maar even verbeterdquote:Op zondag 29 maart 2009 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was de enige die mezelf zichtbaar onbevlekt ervanaf bracht!
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zorg er persoonlijk voor dat Dreamer niet alleen zit..
Hehe, als ik dat zou doen zou het nog 10x erger zijn dan nu.. en dreamer is voor mij geen date materiaalquote:Op zondag 29 maart 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jij zit op dit moment te kwijlen op alles wat warmer is dan 36 graden, zo lijkt het.
quote:
die komt zo wel hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Moeheid....
Waar is dreamer met d'r duster?![]()
Goed idee. Slapen.quote:
Oeh, da's best een idee!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Moeheid....
Waar is dreamer met d'r duster?![]()
allang eigenlijk...maarjaquote:
en je bent weer niet langsgekomen!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
allang eigenlijk...maarja![]()
weekend was veel te kort...een uur ofzo
jij ook nietquote:Op zondag 29 maart 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en je bent weer niet langsgekomen!
Knuffelenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, da's best een idee!
Moet zo toch naar bed..
brb
Waarom moest je dat nu verklappen..quote:Op zondag 29 maart 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, als ik dat zou doen zou het nog 10x erger zijn dan nu.. en dreamer is voor mij geen date materiaal
het moet steeds maar van mijn kant komenquote:
whehehe.. je denkt dat niemand er dan meer wat achter zoekt?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat verklappen? nu kan ik tenminste ongegeneerd met je afspreken
huillie...ik heb al maanden niks meer te knuffelen gehadquote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]Murmeli heeft vannacht niks te knuffelen
Tss, jij hoeft kwaak maar een gil te geven of hij staat voor je deur dus niet zeurenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
Wil je mijn duster lenen?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
Dan ben je niet de enige hier.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
ow.quote:
Ik kan niet perfect zijn hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het moet steeds maar van mijn kant komen
Had je maar langs moeten komenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
huillie...ik heb al maanden niks meer te knuffelen gehad
ja..had ik je kunnen knuffelen met met handen/onderarmen vol smeer en oliequote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan niet perfect zijn hoor
[..]
Had je maar langs moeten komen
Als Sedan je duster niet wil. Dan wil ik hem wel lenen.quote:
ow da;s lekker... maar wel ver weg he, misschien pak ik die van mij wel....quote:
nee hoor zo volgzaam is kwaak gelukkig niet. die heeft nog wel iets van een eigen meningquote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, jij hoeft kwaak maar een gil te geven of hij staat voor je deur dus niet zeuren
Nee, hij is van mij!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Sedan je duster niet wil. Dan wil ik hem wel lenen.
mmm lekker Oreo's!!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ha! Al weer jaren single. Ik geniet ervan!
Jawel, was mijn username geen subtiele hint?quote:
Als je hier was geweest had ik je eerst onder de douche gegooitquote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..had ik je kunnen knuffelen met met handen/onderarmen vol smeer en olie
Is.er.een.verschil.tussen.goed.knuffelen.en.fout.knuffelen.dan.?.Knuffelen.is.knuffelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohh echt? Maar vast niet zo goed als ik
niet OP de douche?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je hier was geweest had ik je eerst onder de douche gegooit
Ja maar de mate waarin je plezier hebt is toch wel bepaald voor de geslaagdheid van de knuffelsessie, vind ikquote:Op zondag 29 maart 2009 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is.er.een.verschil.tussen.goed.knuffelen.en.fout.knuffelen.dan.?.Knuffelen.is.knuffelen.
zo die moest ff intrekken... dat komt vast omdat ik ze gewoon opvreet zonder te twistenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Jawel, was mijn username geen subtiele hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |