Ssstt....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, jij trouwen met auto. ik kids met auto. Heeft ze zeker nooit verteld
Oke! Zouden ze dat nu gehoord hebben?quote:
Deed ze het wel goed?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, jij trouwen met auto. ik kids met auto. Heeft ze zeker nooit verteld
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Deed ze het wel goed?
Ik vind dr anaal best oke, 69 niet zo
Anaal is zo lastig kindjes krijgen he :quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Deed ze het wel goed?
Zeg!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Deed ze het wel goed?
Ja, je hebt een puntquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Anaal is zo lastig kindjes krijgen he :
Dan heb ik haastquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, je hebt een punt
Alleen in de ochtend is ze zo saai
Niet alles op straat gooienquote:
Dan mag ik jou toch bellen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef existenz het volgende:
Ik zie nu: "Sleur in je relatie" als reclame
Sorryquote:
Okequote:Ach, tis FOK! maar..
drive wel, restaurant niet volgens mij (als je die bij goirle bedoelt!)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef existenz het volgende:
Maar niemand weet zeker of de mac weer open is?
iets met spijkers, koppen en slaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef TradingStock het volgende:
Vrijdagavond op korte heuvel, Tilburgmeeting. Na 100 topics werd het wel tijd.
We spreken af in een soort eetkroeg. Zo, is dat afgesproken.
Correct, ik heb voedselquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
drive wel, restaurant niet volgens mij (als je die bij goirle bedoelt!)
Vrijdag kan ik nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef TradingStock het volgende:
Vrijdagavond op korte heuvel, Tilburgmeeting. Na 100 topics werd het wel tijd.
We spreken af in een soort eetkroeg. Zo, is dat afgesproken.
Hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef PierreTT het volgende:
Zo, vanavond weer eens oppassen op de bejaarden, gezellig
Ja ik hoor alleen net dat het blijkbaar soosavond is, staan er de hele avond bingo spelende en sjoelende bejaarden voor mn neusquote:
Ahhh hihi! Werk je dan achter de balie ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik hoor alleen net dat het blijkbaar soosavond is, staan er de hele avond bingo spelende en sjoelende bejaarden voor mn neusEn het is wielerzesdaagse ofzo, sjouwen er hier de hele tijd van die tokkies rond
Ik kom ook sjoelen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik hoor alleen net dat het blijkbaar soosavond is, staan er de hele avond bingo spelende en sjoelende bejaarden voor mn neusEn het is wielerzesdaagse ofzo, sjouwen er hier de hele tijd van die tokkies rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |