quote:Op woensdag 1 april 2009 00:31 schreef hetzusjevan het volgende:
HALLO jullie schoenveters zitten los
1 APRIL!!!!!!!
1 APRILquote:Op woensdag 1 april 2009 08:37 schreef toma het volgende:
Goeiesmorrigens.
"Ik stond net bij de tramhalte. Je raadt nooit wat ik zag...."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wahoooo, ik is wakker![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
HIJ KEEK!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen Crazy, je schoenveter zit los!
oooooooo..quote:Op woensdag 1 april 2009 09:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen Crazy, je schoenveter zit los!
sssstquote:
nee teveel km... ga met de 407... diesel hè...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef toma het volgende:
je neemt je DB9 mee?
quote:Acteur Arijan van Bavel ('Adje') en zijn bedrijf stoppen als exploitant van het omstreden Midi Theater in Tilburg. Aanleiding is een dreigend exploitatietekort dat in het huidige eerste jaar kan oplopen tot 200.000 euro. De gemeente gaat op zoek naar alternatieve mogelijkheden om het theater te redden.
Televisiecontracten die als gevolg van de economische crisis niet zijn doorgegaan vormen de belangrijkste oorzaak voor de financiële tegenvaller. De kersverse Tilburgse wethouder Ton Horn en zakelijk directeur Joris Bengevoord hebben dat gisteren bekendgemaakt op een gezamenlijke persconferentie.
Genotsmiddelen ??????quote:Daghoroscoop Kreeft
22 juni ~ 22 juli
Het komt er nu op aan om stap voor stap te plannen en te handelen. Als je innerlijke waarden belangrijker vindt dan uiterlijk vertoon en met deze houding je doeleinden nastreeft, zul je succes boeken. Probeer je eigen ideeën vorm te geven, ook als je omgeving zich te veel met jouw zaken willen bemoeien..
Gezondheid
Misschien voel je je wat nerveus en bang. Handel vandaag snel en effectief! Vanmorgen zal zich een zekere vatbaarheid voor kwaaltjes voordoen. Zie af van al te veel genotsmiddelen en bespreek je problemen met iemand, die je vertrouwt en die ook vertrouwen in jou heeft..
Moet helaas werkenquote:Liefde
Meer dan ooit verlang je naar een harmonieuze relatie. Ga eens de natuur in en maak een flinke wandeling. Je hebt geen reden om je door het lot benadeeld te voelen..
Concentreren is vandaag inderdaad een probleemquote:Werk
Gelukkige toevalligheden zorgen ervoor, dat je inkomsten hoger zijn. Je voelt je sneller overbelast dan anders, je bent slecht geconcentreerd en je kunt daardoor details over het hoofd zien. Maak vandaag vooral je eigen wensen duidelijk..
Spannend!quote:Op woensdag 1 april 2009 03:38 schreef PierreTT het volgende:
hihihi ik heb VoreG vanavond gezien volgens mijik ga wel slapen want morgen 845 college!
wat is weer lekker ?quote:
Nee, je gaat studeren of kindjes maken met mess!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zal ik de cabrio gaan lenen bij mijn tante?
Studeren kan ik doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, je gaat studeren of kindjes maken met mess!
Nee... Ik ging trouwen met Mess en kindjes maken met Existenz. Dat zei Existenz gister zelfquote:Op woensdag 1 april 2009 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
Auto maakt dadelijk met iedereen kinderen als het zo doorgaat
pffff wat een gedoe allemaalquote:Op woensdag 1 april 2009 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik ging trouwen met Mess en kindjes maken met Existenz. Dat zei Existenz gister zelf
quote:Op woensdag 1 april 2009 03:38 schreef PierreTT het volgende:
hihihi ik heb VoreG vanavond gezien volgens mij![]()
Vind je het heeeeel erg als ik het niet meer snap ?quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind je het heeeeel erg als ik het niet meer snap ?
Klinkt bekendquote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
godver, verwarming werkt hier niet bij vrieskou, maar nu werkt dat ding wel ... 25 graden in de kamer
ah, kamer hiernaast is het bijna 27quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |