had ik toen ik geen lenzen had ook, gewoon bij pearle gehaald, kostte nietsquote:Op woensdag 1 april 2009 13:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb er een op sterkte.. die al zeker 80 euro per glas heeft gekost.
nee eigenlijk helemaal nietquote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef toma het volgende:
[..]
die is ook vet. Jij bent echt helemaal 007 fan ?
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat is toch dat je je ogen helemaal vormt dat ze de hele dag goed staan?
hmm ok, nog niet echt van gehoordquote:
Nee want het duurt ook een tijdje voordat het echt werkt. Pas na een week ofzo zijn je ogen pas op het goede niveau. Als je dan een nachtje geen lenzen in doet is het wel wat minder maar je merkt er vrij weinig van.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hmmm maar als je dan een keer echt een lange dag hebt is het dan niet uitgewerkt?
Het maakt me niet uit wat je van mijn Rayban Aviator vindt, maar het is meer het verschil in smaak wat me doet twijfelenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef toma het volgende:
[..]
Hoezo?
Die wayfarer is veul mooier dan die pilotenbril van jou
Ik heb -4,5.. ik geloof nooit dat er lenzen zijn die mijn ogen zo kunnen vervormen 's nachts dat ik overdag goed kan zien zonder brilquote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef toma het volgende:
[..]
Nee want het duurt ook een tijdje voordat het echt werkt. Pas na een week ofzo zijn je ogen pas op het goede niveau. Als je dan een nachtje geen lenzen in doet is het wel wat minder maar je merkt er vrij weinig van.
Het heeft inderdaad wel zo z'n beperkingen. Niet iedereen kan nachtlenzen dragen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb -4,5.. ik geloof nooit dat er lenzen zijn die mijn ogen zo kunnen vervormen 's nachts dat ik overdag goed kan zien zonder bril?
Tot en met -4,00 kunnen ze corrigeren.. ik zat op -4,50 maar ben vorig jaar met één oog vooruit gegaan tot -4,25.. Misschien binnenkort eens een nieuwe oogmeting laten doen, is wel nodig, en eens informeren bij mijn opticien of het misschien niet toch kan proberen ofzo. Lijkt me wel echt retehandig, want laseren durf ik nietquote:Op woensdag 1 april 2009 14:45 schreef toma het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad wel zo z'n beperkingen. Niet iedereen kan nachtlenzen dragen.
Nee, die foto had ik een tijdje terug gemaakt om mn nieuwe helm te showen op internet. Maar heb mn sunglasses nu niet bij dus kon ff geen nieuwe foto schieten.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:45 schreef toma het volgende:
Zit je altijd met je helm op in de woonkamer?
heb ik ook, en er wel gewoon lenzen voor, afgelopen jaar zelfde op voorruit gegaan als jouquote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb -4,5.. ik geloof nooit dat er lenzen zijn die mijn ogen zo kunnen vervormen 's nachts dat ik overdag goed kan zien zonder bril?
ik zou een keer informeren bij je opticien.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja, dat er lenzen voor zijn weet ik, maar nachtlenzen zijn er geloof ik niet voor?
Schippers Optiek, een echtpaar dat hun eigen optiekzaak heeft opgezet. Ik ga nooit meer naar een andere, ik heb echt alle zaken al gehad en ze waren allemaal klote met kloteservice vergeleken met dezequote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou een keer informeren bij je opticien.
Bij welke opticien zit je?
Ok, ik zit bij Lips uit Goirle. Ook een geweldige service daarquote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Schippers Optiek, een echtpaar dat hun eigen optiekzaak heeft opgezet. Ik ga nooit meer naar een andere, ik heb echt alle zaken al gehad en ze waren allemaal klote met kloteservice vergeleken met deze.
Je woont in beuningen! Nu kunnen we bij je werk langssneakenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Schippers Optiek, een echtpaar dat hun eigen optiekzaak heeft opgezet. Ik ga nooit meer naar een andere, ik heb echt alle zaken al gehad en ze waren allemaal klote met kloteservice vergeleken met deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |