De geheime boodschappen in deze reeks trachten te ontrafelen natuurlijk. Conspiracy is everywhere!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar waarom lezen als het toch niet interessant is
mja je ziet ze alleen pas als je tussen de regels leest en dan van rechts naar linksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De geheime boodschappen in deze reeks trachten te ontrafelen natuurlijk. Conspiracy is everywhere!
Daar heb ik voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja je ziet ze alleen pas als je tussen de regels leest en dan van rechts naar links
We moeten het ergens kwijt toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
Dit wordt langzaam de HT-SCWaar we ook eens wat van een meet in kwakken. Niet verkeerd overigens.
En jij voelt je verheven?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:38 schreef Psychonikeo het volgende:
idd daar zitten ook allemaal andere gekken
Ach. Nu we met plaatjes strooien, zijn we daar vast en zeker welkom. Daar geilen ze namelijk op in de GZM-SC...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:38 schreef Psychonikeo het volgende:
idd daar zitten ook allemaal andere gekken
Ik heb ook ergens een plaatje met namen gepostquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:45 schreef The_Hives het volgende:
de foto's op de eerste pagina, wie is wie?
Dat heb ik nergens gezegdquote:
Zie post #73.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:45 schreef The_Hives het volgende:
de foto's op de eerste pagina, wie is wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |