Ik ook niet, ik heb eens 2 beurten achterelkaar 4 ballen in de goot gegooidquote:
Daarom gaan we ook met stootbandenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb eens 2 beurten achterelkaar 4 ballen in de goot gegooid
Ik zou zeggen zie de posts die hier geplaatst zijn, probeer je nog even de meet te herinneren en trek dan nogmaals eens een conclusiequote:
Dat zei ik eigenlijk ook in het kortquote:Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zie de posts die hier geplaatst zijn, probeer je nog even de meet te herinneren en trek dan nogmaals eens een conclusie
precies, maar ik denk ik zal het even wat duidelijker formulerenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zei ik eigenlijk ook in het kort
dankje.. gelukkig vul jij mij aanquote:Op woensdag 1 april 2009 19:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies, maar ik denk ik zal het even wat duidelijker formuleren
ach het is graag gedaan hoor..quote:Op woensdag 1 april 2009 19:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje.. gelukkig vul jij mij aan
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou beter moeten weten idd
Nemen jullie ook altijd HappyMeal bij de Mac dan
ja, jij niet dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
heer-lijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
Whatever manquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we gaan je toch lekker geen gelijk geven! Na Na NaNa naaaa!!
Huh?? Wat??quote:Op woensdag 8 april 2009 08:46 schreef Psychonikeo het volgende:
Stil hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |