Karaoke!quote:
Ben ik weer even weg.quote:
Ziet er enórm smakelijk uit Smash-it, ik kom snel een keer lunchen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb gister voor het eerst in de keuken gewerkt op m'n werk. Koningin van de uitsmijters en club kip's. Er gaat werkelijk waar een wereld voor me open haha.
Van harte welkom in de TBO-SC.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Oke, misschien wordt het toch maar eens tijd om hier te joinen.
Joinen, dat klinkt zo online gamesquote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Smash-it het volgende:
Oke, misschien wordt het toch maar eens tijd om hier te joinen.
wat dat betreft past het prima bij de bunkerquote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joinen, dat klinkt zo online games.
ja, alles behalve jochem de pochemquote:Op maandag 30 maart 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Mogen er eigenlijk youtubes is deze sc?![]()
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst wii gedaan....quote:Op maandag 30 maart 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Joinen, dat klinkt zo online games.
Het spijt me!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb al een behoorlijk tijd niet gewii-ed, binnenkort maar weer eens aansluiten.
Ik doe dagelijks de geheugentreiner op de DS met een buuf. Ook wel leuk, ene dag ben je dicht bij je leeftijd, andere dag ben je 21 (de 20 heb ik nog steeds niet gehaald)quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb al een behoorlijk tijd niet gewii-ed, binnenkort maar weer eens aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |