abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 10:26:09 #1
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_67513295
Het was alweer een aantal jaar geleden dat ik naar Niet Schieten was geweest. De laatste keer was als ik het goed heb de 10-jaar show van hun. Van tevoren was al bekend dat er een grote publieksparticipatie was, iets dat ze in mijn herinnering nooit veel hadden maar ik kan het mis hebben.

De show begon, hoe kan het ook anders bij dit trio, met een liedje. Daarna de opening en de uitleg over hoe de avond zou lopen. Er zou namelijk een soort van spel gespeeld worden met losse scènes per cabaretier. Maarten was zijn pak vergeten en Erik zijn microfoon deed het niet goed. Arend mocht daarom tussendoor één van de oudste grappen vertellen van Maarten, eentje die ik na 2 woorden al herkende. Of dit geheel ingestudeerd was weet ik niet het kwam in ieder geval geïmproviseerd over.

Ergens halverwege de show gaat Maarten het publiek en alsof hij een 6de zintuig heeft. Veel wil ik hier niet over zeggen maar zorg dat die dag je Hyves profiel maar afgeschermd is als er op jouw naam gereserveerd is zoals bij mij het geval was

Al met al was het weer een geweldige show van niet Schieten. Ik vond het heeeeel jammer dat er maar weinig publiek was in Weert want deze heren verdienen gewoon een totaal afgeladen zaal.
pi_67794631
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef Magneet het volgende:
Al met al was het weer een geweldige show van niet Schieten. Ik vond het heeeeel jammer dat er maar weinig publiek was in Weert want deze heren verdienen gewoon een totaal afgeladen zaal.
pi_67799462
Ik vond het ook een leuke show. Al heeft het wel veel kenmerken van de show van vorig jaar. Bij ons wat het in een kleine zaal vrij druk.
pi_68623445
Ik kende ze eigenlijk niet, maar heb ze gister in Den Haag gezien en was erg leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')