Het is natuurlijk allemaal jaloeziequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:28 schreef Norrage het volgende:
k vind het zo mooi, mensen op een internetforum (het meest nerderige forum van allemaal) die gaan lopen afknappen op nerds die tenminste moedig genoeg zijn om aan zo'n programma mee te doen
alhoewel, soms zijn de afknapsessies wel zeer gerechtvaardigd
En voor sommigen een hoop herkenningquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal jaloezie
Ik wou dat ik de tieten van Ruud had.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En voor sommigen een hoop herkenning.
Ow daar doelde ik nog niet eens op meer de 'wtf waar is de handleiding van die meiden'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de tieten van Ruud had.
Oh ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow daar doelde ik nog niet eens op meer de 'wtf waar is de handleiding van die meiden'.
Mm, ook erg leuk om te zien dat sommige helemaal in paniek raakte toen ze hoorde dat de nerds hun tassen aan het inpakken warenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja.
Nouja goed, je ziet ook gewoon dat die meiden *weten* dat ze alles kunnen maken bij die gasten, dus dat doen ze dan ook. En terecht overigens.
Nerd in disguisequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Bij die mannelijke beauty staat op z'n Hyves-profiel:
Games: WoW
WoW is niet meer zo enorm nerdy. Ik ken een heleboel mensen die het hebben gespeeld, en verre van lelijk zijn. Ik heb t zelf zelfs gespeeldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Bij die mannelijke beauty staat op z'n Hyves-profiel:
Games: WoW
Oh dus een nerd is per definitie lelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:08 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
WoW is niet meer zo enorm nerdy. Ik ken een heleboel mensen die het hebben gespeeld, en verre van lelijk zijn. Ik heb t zelf zelfs gespeeld
Vind ik wel:p Lelijk en wereldvreemdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh dus een nerd is per definitie lelijk
Het merendeel hier is, hoe a-sociaal ook, nog steeds minder nerd dan de deelnemers daaraan. Maar ja, die worden erop gecast....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:28 schreef Norrage het volgende:
k vind het zo mooi, mensen op een internetforum (het meest nerderige forum van allemaal) die gaan lopen afknappen op nerds die tenminste moedig genoeg zijn om aan zo'n programma mee te doen
Met een bovengemiddeld IQ, dat over het algemeen de meeste nerds hebben, ben je verre van wereldvreemd hoor. Of je moet 'vrouwen' en 'fashion' onder de wereld, scharen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Vind ik wel:p Lelijk en wereldvreemdMaar dat is voor iedereen weer anders.
Wat ook best wel een narrowminded beeld is als je dat als 'de wereld' zietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met een bovengemiddeld IQ, dat over het algemeen de meeste nerds hebben, ben je verre van wereldvreemd hoor. Of je moet 'vrouwen' en 'fashion' onder de wereld, scharen.
Je kan met de juiste instelling en acteertalent er redelijk makkelijk doorheen komen hoor. Een van de nerds is zelfs lid van de Delftsch Studenten Corps-hyvequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Het merendeel hier is, hoe a-sociaal ook, nog steeds minder nerd dan de deelnemers daaraan. Maar ja, die worden erop gecast....
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:28 schreef Norrage het volgende:
Dat is dus juist het probleem. Ze weten zoveel dat ze een beetje de kijk kwijt zijn op dat wat de gemiddelde mens als zijn leven ziet. En daar horen o.a. uiterlijke verzorging en seks bij ja...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met een bovengemiddeld IQ, dat over het algemeen de meeste nerds hebben, ben je verre van wereldvreemd hoor. Of je moet 'vrouwen' en 'fashion' onder de wereld, scharen.
Studenten corpsen hebben hele diverse leden. Het zijn niet allemaal Beau van Erven Dorentjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan met de juiste instelling en acteertalent er redelijk makkelijk doorheen komen hoor. Een van de nerds is zelfs lid van de Delftsch Studenten Corps-hyve
Iedereen kan lid worden van dat soort Hyves, dus dat maakt ook geen bal uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan met de juiste instelling en acteertalent er redelijk makkelijk doorheen komen hoor. Een van de nerds is zelfs lid van de Delftsch Studenten Corps-hyve
Mwa... hij is ook echt lid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Iedereen kan lid worden van dat soort Hyves, dus dat maakt ook geen bal uit.
Haha geweldig inderdaad.. "Ohhh alles zit er in wat ik nodig heb! Hoi ik ben Olga!"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Die Olga is wel walgelijk...zo boos zijn op die lege koffer dat ze zich niet eens voorstelde aan hem. Uiteindelijk pas toen bleek dat hij wel de goede spullen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |