Daar voel je toch niets vanquote:Op zondag 29 maart 2009 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
1 x een zuwarte geneukt, vond het maar raar, dat kutje
Zoals Pietje al aan de overkant zei, 't is allemaal relatiefquote:Op zondag 29 maart 2009 01:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toont maar weer 's aan hoe snel het hier gaat.
volle bakquote:Op zondag 29 maart 2009 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nespresso ken ik alleen van de reclame![]()
Dat boek heb ik niet gelezen, wel Less than zero van hem.![]()
Glamorama heb ik in de kast staan.
Dat valt best mee. Qua smaak niet te vergelijken met Senseo mag ik hopen?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volle bak![]()
ook zeer de moeite waard (glamorama).
zo'n nespresso-apparaat kun je al scoren voor 50 of 60 euro (met een bon die ik je toe kan sturen als ie nog geldig is). die capsuletjes zijn 30 cent per stuck, maar dan is je leven ook een stuk aangenamer
yup!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals Pietje al aan de overkant zei, 't is allemaal relatief
nee joh! heb je een bijenkorf in de buurt, kun je gratis proeven (of een luxe damesmode-zaak, doe je net of je een jurk koopt)? senseo is echt kut.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Qua smaak niet te vergelijken met Senseo mag ik hopen?
Had vanmorgen al de klokken vooruit gezet met het idee dat ik er vast aan kon wennen. Mooi lang licht ook vanavond, alleen begon die voetbalwedstrijd zo tering laatquote:Op zondag 29 maart 2009 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is drie uur.
srebrenica, of bedoel je dat andere geintje? maakt het uit, wel lekker cnn gekeken toenquote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat lijkt mij een mooi apparaat voor de Haagse kliek. Onder valse voorwendselen een oorlog aanvangen, dat moet richting het tribunaal met dat speelgoed als uitkomst
Er zit hier een Bijenkorf.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh! heb je een bijenkorf in de buurt, kun je gratis proeven (of een luxe damesmode-zaak, doe je net of je een jurk koopt)? senseo is echt kut.
Irak....maar idd, ze doen tegenwoordig aan elk conflict meequote:Op zondag 29 maart 2009 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
srebrenica, of bedoel je dat andere geintje? maakt het uit, wel lekker cnn gekeken toen
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had vanmorgen al de klokken vooruit gezet met het idee dat ik er vast aan kon wennen. Mooi lang licht ook vanavond, alleen begon die voetbalwedstrijd zo tering laat
Vervelend saai, in scrabbelen zit meer spanningquote:Op zondag 29 maart 2009 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb maar half gekeken, saaie pot.
formul einzquote:Op zondag 29 maart 2009 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slapen maar, morgen vroeg dag, om 13:00 de herhaling van de F1![]()
haha, kan ik wel doen, maar dan kom ik misschien wat oneerbiedig over towards the black cavequote:Op zondag 29 maart 2009 03:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welterusten![]()
Ik geef je geen ongelijk.
Volgens mij gaat Willem-jozef niet meer uitweiden over zijn expedities in uitheemse vagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |