Dat weet ik niet. Er zou natuurlijk nooit voor Phau gekozen zijn vooraf. Op MTF werken ze met back-up picks, maar dat lijkt me wat overdreven. Ik zou zeggen, speler trekt zich terug -> pick lost. Maar dat gaat natuurlijk ook niet zomaar, want daarmee bevoordeel je de mensen die laat picken weer. Ik denk dat iedereen er gemiddeld veel minder dan 1x per jaar mee te maken krijgt, dan is pick lost een simpelere oplossing dan een freebie, wat zelfs een enorm voordeel oplevert voor het toernooi.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is het in dit geval erg handig dat Phau ook gewoon gewonnen heeft. Was dat niet het geval, dan weet ik niet wat XL zou doen. XL?
En dat is dus niet helemaal zuiver.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:50 schreef TheGeneral het volgende:
Trekt je speler zich terug, mag je een andere kiezen, ben je te laat of zie je het niet, heb je helaas pech..
Nou ja, ik zie het een beetje hetzelfde als de speler opgeeft tijdens de partij. Dat is ook pech.quote:
Weinig aan te doen, lijkt mij.quote:
Dat zeg ik toch ook dacht ik? Maar de een die wel een vervanger kan kiezen en de ander met dezelfde pick (door welke omstandigheid dan ook) niet vind ik ook geen oplossing.quote:Op zondag 29 maart 2009 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Weinig aan te doen, lijkt mij.
Gratis en voor niets een vervangende pick krijgen vind ik niet echt een goede oplossing.
Goede oplossingquote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik zou het eerlijker vinden als ze nu gewoon twee picks moeten maken, 3a1 en 3a2. Phau heeft dan wel gewonnen, maar of dat echt de keuze was geweest... Nu is er voordeel, omdat Phau natuurlijk gewoon een lucky loser kneus is die heus niet ver gaat komen. Niet dat het me echt interesseert, maar als het om eerlijkheid gaat.
Hij kan wel lezen maar niet postenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Bericht van dndiek:
Hee doe maar Tsonga! En zeg maar dat BS gelijk heeft met 1 ronde minder punten. Groeten.
Shit, was LUST dit weekend?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fuckaduck, veel te laat terug van een feestje in het zuiden des lands.
Daarom, puur op gevoel, ga ik vandaag voor Gael Monfils
Yep. Eventjes de zaterdagavond meegepakt. Locatie was wel sjiek, feestje zelf niet eens zo superspectaculair.quote:
Lijkt me wel ja. 3a1 was fout, dus telt dat alsof Gasquet gespeeld had en verloren.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
BS krijgt nu dus evenveel punten als Ambrosius, franklop en XL?
Maar welke is dan 3a1 en welke 3a2quote:Op zondag 29 maart 2009 21:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. 3a1 was fout, dus telt dat alsof Gasquet gespeeld had en verloren.
Oh, ik nam aan op volgorde, BVO noemt ze wel anders, geloof ik. Gooi anders maar een munt op of zo, als Djokovic wint en dat niet de bedoeling was.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar welke is dan 3a1 en welke 3a2Als Djokovic wint heeft hij er wel een goed, maar vanwege de wedstrijdindeling valt die er dan buiten... Lastig allemaal
Bij één pick goed is het de vervanging van Gasquet, bij twee goed gewoon door met de rest. Lijkt me het meest praktisch.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Oh, ik nam aan op volgorde, BVO noemt ze wel anders, geloof ik. Gooi anders maar een munt op of zo, als Djokovic wint en dat niet de bedoeling was.
Ik vind het prima. Eerlijk is het niet (immers, twee kansen om in ieder geval één ronde door te komen), maar het zou wat.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij één pick goed is het de vervanging van Gasquet, bij twee goed gewoon door met de rest. Lijkt me het meest praktisch.
XL's wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom zit Miami in de 300-categorie?
Enige toernooi dat groter is is een GS toch?
Ah, okey, dacht dat het gebaseerd was op te verdienen ATP-punten, maar het gaat natuurlijk om de wijze genialiteiten van onze grote leiderquote:Op maandag 30 maart 2009 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
XL's wegen zijn ondoorgrondelijk![]()
Den Bosch en Rosmalen zitten in de 500-klasse, go figure
Het is niet zo moeilijk:quote:Op maandag 30 maart 2009 14:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ah, okey, dacht dat het gebaseerd was op te verdienen ATP-punten, maar het gaat natuurlijk om de wijze genialiteiten van onze grote leider
Die twee zijn juist ongelofelijk gemakkelijk. Een draw van 96 met 10 (?) picks. Een draw van 32 met 7 picks is veel lastiger.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk:
Nederlands: 500
Grand Slam: 500
ATP 1000 toernooi:300
rest:200
Dat gezegd hebbende, Indian Wells en Miami zijn ongelofelijk zwaar voor hoeveel puntjes die waard zijn ja. Na 6 picks nog nauwelijks punten, met twee rondes enkel koekenbakkers met een ranking lager dan 32...
Dat staat toch allemaal duidelijk in de OP tochquote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk:
Nederlands: 500
Grand Slam: 500
ATP 1000 toernooi:300
rest:200
Het gedachtegoed is natuurlijk dat toernooien die makkelijk te volgen zijn veel punten opleveren. Om op die manier tennis populairder dan voetbal te maken. Mijn genialiteit staat buiten kijf, maar heeft daar geen invloed op.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ah, okey, dacht dat het gebaseerd was op te verdienen ATP-punten, maar het gaat natuurlijk om de wijze genialiteiten van onze grote leider
Nee hoor. Speel je een draw met 64 (andere 1000's, namelijk), dan heb je 7 picks, en kan je meteen beginnen met betrouwbare spelers die tegen laaggeplaatste komen. Nu moet je eerst de koekenbakkersslachting door komen (dag 1, drie kwart eruit), en dan nog heel veel picks goed hebben voordat je een beetje punten gaat halen. Heb nu 6 picks op rij goed en nauwelijks punten verdiend, nog. Met 6 stond ik al in de finale van een andere 1000. Tuurlijk, het wordt eerder moeilijk, maar nu heb je twee kansen om er op een dag uit te vliegen. Al kies je zekerheidjes waar je plus minus 90% zeker van bent, dan wordt je kans van eruit vliegen toch 81%, en dat drie dagen lang voor dezelfde puntjes als drie goede picks.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die twee zijn juist ongelofelijk gemakkelijk. Een draw van 96 met 10 (?) picks. Een draw van 32 met 7 picks is veel lastiger.
Omdat die ook gespeeld worden?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kan, maar waarom zou je dat doen? 64 is de normale draw grote voor de 1000 toernooitjes. Met de rest van het grut is meestal iets speciaals aan de hand. Praktisch dezelfde spelers komen ook naar de 1000 toernooitjes. In Acapulco sprak 90% Spaans, daar tegenover.
Dohquote:
Dat houdt XL scherpquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een discussies elke keer weer over de opzet van het spel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[21] T Berdych (CZE) vs [3] N Djokovic (SRB)
[5] A Roddick (USA) vs [9] G Monfils (FRA)
[Q] T Dent (USA) vs [2] R Federer (SUI)
[1] R Nadal (ESP) vs [16] S Wawrinka (SUI)
[7] G Simon (FRA) vs [10] J Tsonga (FRA)
[4] A Murray (GBR) vs V Troicki (SRB)
[18] R Stepanek (CZE) vs [8] F Verdasco (ESP)
[11] D Ferrer (ESP) vs [6] J Del Potro (ARG)
Nalbandian ligt er uit.
Op de site staat alleen Tsonga - Djokovic en Federer - Roddick voor vandaag. Hoe zit het precies, we kiezen er 1 uit vandaag en 1 morgen, of 1 voor beide dagen samen?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Op de site staat alleen Tsonga - Djokovic en Federer - Roddick voor vandaag. Hoe zit het precies, we kiezen er 1 uit vandaag en 1 morgen, of 1 voor beide dagen samen?
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja. Begint weer op woensdag, dus als volgt:
Pick 1a - Woensdag 25/03 (0 punten)
Pick 1b - Donderdag 26/03 (0 punten)
Pick 2a - Vrijdag 27/03 (15 punten)
Pick 2b - Zaterdag 28/03 (15 punten)
Pick 3a - Zondag 29/03 (30 punten)
Pick 3b - Maandag 30/03 (30 punten)
Pick 4 - Dinsdag 31/03 (vierde ronde) (60 punten)
Pick 5 - Woensdag 01/04 & Donderdag 02/04 (kwartfinales) (100 punten)
Pick 6 - Vrijdag 03/04 (halve finales) (150 punten)
Pick 7 - Zondag 05/04 (finale) (200 punten)
Winst = 300 punten
Correctie, ik ga toch voor Andy Murrayquote:Op woensdag 1 april 2009 16:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zet hier maar Nadal neer, voor ik iets vergeet in te vullen.
Maar zul je altijd zien, dat Del Pony het ineens op zn heupen heeft ....
Je kan het niet laten hequote:Op woensdag 1 april 2009 16:29 schreef XL het volgende:
Del Pony.... onder 6 games denk ik.
Alsof zo'n 1 dimensionale speler uberhaupt een kans heeft tegen iemand uit de top3
Roddick?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:29 schreef XL het volgende:
Alsof zo'n 1 dimensionale speler uberhaupt een kans heeft tegen iemand uit de top3
Del Boyquote:Op woensdag 1 april 2009 16:29 schreef XL het volgende:
Welk engeltje zit op jouw schouder? Eerst Monfils, nu Nadal...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Correctie, ik ga toch voor Andy Murray
Hetzelfde engeltje dat mij ooit Soderling, Mathieu en Karlovic influisterdequote:Op vrijdag 3 april 2009 01:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Welk engeltje zit op jouw schouder? Eerst Monfils, nu Nadal...
Nooit gedacht door Nadal eruit geknikkerd te worden.
Aangezien ik aan de bovenkant van het schema al Del Pony had gebruikt (wat een koning trouwensquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef wimderon het volgende:
Nadal was overigens wel de goede keuze. Nu wordt je dus afgestraft terwijl je in feite correct constateert dat Nadal niet top was deze week.
Dat was wel het plan ja...quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:20 schreef wimderon het volgende:
Nadal was overigens wel de goede keuze. Nu wordt je dus afgestraft terwijl je in feite correct constateert dat Nadal niet top was deze week.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:29 schreef XL het volgende:
En toch is dat een beetje de clou van het spel. Er zit elke dag namelijk wel een '100% pick' bij, en toch, als je ze allemaal achter elkaar speelt is de kans ook bijna 100 % dat je eraf gaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:22 schreef Chriz2k het volgende:
Wat dramatisch, een Nadal in enigszins normale doen zou nooit en te nimmer van Del Potro verliezen en al helemaal geen dubbele break weggeven!
Beter dan ik.quote:Op zondag 5 april 2009 19:09 schreef APK het volgende:
Naar de 2e plaats gestegen door in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:09 schreef APK het volgende:
Naar de 2e plaats gestegen door in de eerste ronde uitgeschakeld te worden.
Zo weinig keus ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef wimderon het volgende:
E Gulbis (LAT) vs P Kohlschreiber (GER)
R Soderling (SWE) vs S Bolelli (ITA)
R Schuettler (GER) vs [11] T Robredo (ESP)
[13] S Wawrinka (SUI) vs V Troicki (SRB)
Maandag, eerst nog de Qwaliesquote:
Wanneer begint het ?quote:
Begint morgen, eerste wedstrijd om 12.30u.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
Maandag, eerst nog de Qwalies
( Na edit dus ook niet zeker ???)
Aha, thx !quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Begint morgen, eerste wedstrijd om 12.30u.
niks gehadquote:Op zondag 12 april 2009 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wie geen PM heeft gekregen, excuses. Geef maar aan dan kan de lijst worden aangevuld
Niemand.quote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef Szura het volgende:
wie kan ik nog kiezen?
quote:
Oh oh, excuses !quote:
vind ik op zich een goede dealquote:Op zondag 12 april 2009 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen de mensen die vandaag zijn vergeten niet gewoon morgen twee picks doen zodat ze toch nog kunnen meedoen
Kan me voorstellen dat je door de rare toernooi-indeling vandaag vergeten bent... ik was zelf gelukkig nog net op tijd dankzij de PM van KZ
wordt nog lastige keuze idd;..quote:
nee helaas nietquote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef dekouwe het volgende:
Verdomme ... gemist
is er al een beslissing gemaakt voor twee keuzes uit de 1b pick zoals eerder is voorgesteld ?
Eens. Ik heb me ook moeite moeten doen om nog een pick vd zondag geplaatst te krijgen.quote:Op maandag 13 april 2009 08:50 schreef XL het volgende:
Te laat is pech. De OOP stond vroeg in het topic, er was een PM + toernooi specifiek topic in SPT. Het toernooi was al maanden van tevoren bekend en op zondag starten we eigenlijk regelmatig.
Moet wel zeggen dat niet iedereen een PM heeft gehad (waaronder ik)quote:Op maandag 13 april 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Ik heb me ook moeite moeten doen om nog een pick vd zondag geplaatst te krijgen.
Ik heb geen PM gehad.. Maar goed, op naar het volgende toernooi dan maar.quote:Op maandag 13 april 2009 08:50 schreef XL het volgende:
Te laat is pech. De OOP stond vroeg in het topic, er was een PM + toernooi specifiek topic in SPT. Het toernooi was al maanden van tevoren bekend en op zondag starten we eigenlijk regelmatig.
Je moet ook zelf bijhouden wanneer die toernooien zijnquote:Op maandag 13 april 2009 09:38 schreef franklop het volgende:
Moet wel zeggen dat niet iedereen een PM heeft gehad (waaronder ik)
shitquote:Op maandag 13 april 2009 09:47 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik heb geen PM gehad.. Maar goed, op naar het volgende toernooi dan maar.
Ik wist ook wel dat er een toernooi was.. maar hield er even geen rekening mee dat het toernooi al op zondag kon beginnen, aangezien voorgaande toernooien op maandag (en natuurlijk 2x op woensdag) begonnenquote:Op maandag 13 april 2009 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IK wist ook niet dat op zondag de eerste ronde begon,
IZIquote:Op maandag 13 april 2009 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
De Chela's ontsnappen big time.
gewoon kwestie van goede speler kiezen he.. :pquote:
zag het net jaquote:
zal ik het plaatje wat je gister gebruikte straks maar weer plaatsen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef Tim86 het volgende:
Fuck it, ik verander mijn pick en ga de fix berijden:
Dag 2: Lisnard
Be my guestquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef franklop het volgende:
[..]
zal ik het plaatje wat je gister gebruikte straks maar weer plaatsen?
Dan is er altijd nog Berdychquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Change naar Lisnard.
Dit gaat nooit goed, Tim.
Lucky youquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Change naar Lisnard.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Change naar Lisnard.
Dat zal wel, dacht ik gister zelf al aan:quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Monfils er zojuist kei en keihard vanaf tegen Tipsarevic.
Berdych heeft het lastig nu.
Gaat dit een bijltjesdag worden ?
quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef franklop het volgende:
[..]
zag het net ja
Zal er de volgende ronde toch wel uitleggen
ze begonnen tegen 10:45 dus ruim op tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |