MarijeHquote:Op zondag 29 maart 2009 19:20 schreef MarijeH het volgende:Eten is op. Spaghetti met spinaziegehaktballen was een beetje smakeloos, had wel wat meer zout bij gemogen.
Over de formule 1 wil ik nog melden dat ik Barrichello een geweldige sportman vind, zeker als je die blijdschap vind. Enig smetje op zijn carriere vind ik dat hij een keer in Oostenrijk (toch?) moest inhouden om Michael Schumacher te laten winnen.
Hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
The Prodigy - Omen
Sla de boel kort en klein!!!
Wat is er dan mis met Barbara?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
bittersweet symphony. Wat een drama die Barbara. Gelukkig zometeen Klaas!
Ah, daar is ' ie weer. Timooooooooooooo![]()
.
Dacht dat jij alleen kon bestellenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens even wat te eten gemaakt
ondanks dat ik t nooit doe kan ik nog best goed koken
neuh ik kan ook kokenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat jij alleen kon bestellen
waneer kom je nou eens langs danquote:
Veels te druk met haar pub verslavingquote:Op zondag 29 maart 2009 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh ik kan ook koken![]()
net ook lekker een spies kip kabab gemaakt met krieltjes erbij![]()
[..]
waneer kom je nou eens langs danje bent dr nooit meer
QFT ze gelooft me nooit als ik zeg dat ze verslaafd is aan fok / PUBquote:Op zondag 29 maart 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veels te druk met haar pub verslaving
anders zeggen wij het wel , Noortje je bent fok verslaafdequote:Op zondag 29 maart 2009 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
QFT ze gelooft me nooit als ik zeg dat ze verslaafd is aan fok / PUB
dankquote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders zeggen wij het wel , Noortje je bent fok verslaafde
Dus jullie relatie is een beetje aan doodbloeden ?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dank
was ze maar msn verslaafddan sprak ik dr ook ooit nog eens
Beter niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dank
was ze maar msn verslaafddan sprak ik dr ook ooit nog eens
Hyvesquote:Op zondag 29 maart 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beter niet.
Hyves is ook overgewaardeerd. 300.000 vrienden waarvan je er maar 20 kent.
Ik heb ook niet veel vrienden op hyves. 300.000 is wel belachelijk veel vind ik. Heb alleen familieleden, klasgenoten, oud-klasgenoten, kennissen, en mensen die ik van vroeger ken op hyves.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beter niet.
Hyves is ook overgewaardeerd. 300.000 vrienden waarvan je er maar 20 kent.
quote:
daarvoor is het toch ook bedoeld. netwerkje onderhouden.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:29 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel vrienden op hyves. 300.000 is wel belachelijk veel vind ik. Heb alleen familieleden, klasgenoten, oud-klasgenoten, kennissen, en mensen die ik van vroeger ken op hyves.
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daarvoor is het toch ook bedoeld. netwerkje onderhouden.
iedereen op mijn lijst ken ik persoonlijk.
Klinkt goed jaquote:Op zondag 29 maart 2009 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!
![]()
![]()
Kwam net dit tegen op Last.fm:
[ link | afbeelding ]
klik op het plaatje. Klinkt erg goed![]()
Over goed klinken gesproken: heb nu Blur - Parklife opstaan. M`n ma vind het niet zo tof dat ik zo hard mee zingquote:
Gewoon meezingen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Over goed klinken gesproken: heb nu Blur - Parklife opstaan. M`n ma vind het niet zo tof dat ik zo hard mee zing![]()
![]()
"ALL THE PEOPLE... SO MANY PEOPLE, AND THEY ALL GO HAND IN HAND!!"![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |