En geroddeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, was gezellig!
( gepraat en genoeg gelachen,)
Ik niet, geen behoefte aan ook. Wel ingeschreven bij Lexa en RP maar doe er niets mee..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
volgens mij hebben veel singles van hier daar wel een account
Mogen MBOers daar ook komen? Of is het alleen voor HBO en hoger.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor hoger opgeleiden dus je loopt niet tegen die domme, dikke VMBO-trailorparktrashzeugen aan.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nog nooit met Nouk heeft gedate?
quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Flits, flits.quote:
Missen jullie niets aan..quote:
Voor deze ene keer geloof ik je. Maar alleen voor deze ene keer.quote:
Dat NOOIT! Roddelenquote:
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jullie vertellen alleen "waarheden"
Je zou het eens moeten doen, volgens mij zou je het goed met haar moeten kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb ook nog nooit met Nouk gedate
En je hebt geen idee hoe waar dat isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je hebt geen idee hoe waar dat is
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten doen, volgens mij zou je het goed met haar moeten kunnen vinden.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehehe
We zijn mensen vergeten zie ik nu!
Mij toch niet hè?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehehe
We zijn mensen vergeten zie ik nu!
Het probleem met klassieke datingsites is in deze reeks al vaker aan bod geweest. Het zijn vleeskeuringen en de verhouding tussen mannen en vrouwen is helemaal uit balans.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ja dat leek me ook, en gratis. (min of meer)
Gari is onvervangbaar!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Snuit vanavond de rol van Gari heeft overgenomen?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Snuit vanavond de rol van Gari heeft overgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |