ik heb het iig al gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef djayzz het volgende:
Zal ik mijn klok alvast een uur vooruit zetten? dan zou het nu al zondag zijn..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het iig al gedaan.
maar dit kan ook
[ afbeelding ]
Fix'dquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gedaan, nu dus ff afwachten
mooi zo. Kan ik nu met een gerust hart naar bedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Fix'd
De mods van tegenwoordig zijn razendsnel
ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi zo. Kan ik nu met een gerust hart naar bed
Ja, moet morgen nog hardlopen, en daarna mijn ouders gaan helpen met bomen zagen en snoeien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
vroeg op zondag?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
De klok vooruit?Goed dat jullie het zeggen!
dankijequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, moet morgen nog hardlopen, en daarna mijn ouders gaan helpen met bomen zagen en snoeien.
Truste rhuen heel veel plezier in Roemenië alvast voor als ik je niet meer zie morgen
ik verwacht uiteraard een uitgebreid (foto) verslag van hoe het geweest isquote:
Hoe lang ben je dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het iig al gedaan.
maar dit kan ook
[ afbeelding ]
dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Loop je Q. nu voor een chinees uit te maken?!
Jij bent al single sinds de beginne.quote:
Euh nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we weer gingen metenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik lijk heel erg op elkaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |