Huh?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Snuit vanavond de rol van Gari heeft overgenomen?
Ik vind die battle-dates op Paiq altijd tof, ik ben nogal goed met woorden dus ik win altijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Het probleem met klassieke datingsites is in deze reeks al vaker aan bod geweest. Het zijn vleeskeuringen en de verhouding tussen mannen en vrouwen is helemaal uit balans.
Ja inderdaad, mede vandaar dat ik destijds dacht "ach dit is gratis, ga geen geld betalen voor zo'n verkapte vleeskeuring". Ik ben best leuk, maar zó knap ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Het probleem met klassieke datingsites is in deze reeks al vaker aan bod geweest. Het zijn vleeskeuringen en de verhouding tussen mannen en vrouwen is helemaal uit balans.
Nee! Ik vertelde haar dat jij mij PMde omdat je roddels wildequote:
jah dusquote:
Ik verwacht wel de nieuwste roddels in mijn pmbox hoor!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! Ik vertelde haar dat jij mij PMde omdat je roddels wilde
En levert het nog dates op?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind die battle-dates op Paiq altijd tof, ik ben nogal goed met woorden dus ik win altijd.
Waarom voor iets betalen wat ook gratis kan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mede vandaar dat ik destijds dacht "ach dit is gratis, ga geen geld betalen voor zo'n verkapte vleeskeuring". Ik ben best leuk, maar zó knap ben ik nu ook weer niet.
Je kreeg toen ook geen roddelsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht wel de nieuwste roddels in mijn pmbox hoor!
dat dusquote:
En ze is nog best knap, ook.quote:Hello My Friend! My name - Tanya i'am 25 years old and now I very much would like to get acquainted with the Worthy and decent man for creation of a good fellowship, your personal email I have received by means from one of marriage agensy of my city and now I can hope only that it will be interesting to you and i hope that we can continue our dialogue and in this case I with impatience will look forward to hearing from you...
Please reply only to my personal e-mail: linaherakot@yahoo.com
Yours faithfully - your New Friend. Tanya.
RealZeus had toch ook zoiets gehad.....?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:03 schreef Howl het volgende:
En af en toe krijg ik nog mails zoals deze:
[..]
En ze is nog best knap, ook.
Is gewoon spamquote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
RealZeus had toch ook zoiets gehad.....?
En kwaakvaak, en zovelen anderen. Het spamfilter van xs4all haalt het merendeel er voor mij uit. Maar af en toe glipt er eentje doorheen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Ado ook.. zoveelquote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
nou zeg ik voel me overgeslagen dat ik er geen krijg
Misschien komt het omdat wij vrouw zijn en zij geen bi isquote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
Krijg je ook geen aanbiedingen om je piemel te vergroten?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
maar die mailtjes naar de mannen hebben ook niets met liefde te maken dus die kan ze dan ook wel ff veinzen naar mijquote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat wij vrouw zijn en zij geen bi is
ookal niet! ik val ook altijd buiten de bootquote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg je ook geen aanbiedingen om je piemel te vergroten?
aan de voiture gesleuteldquote:
uhuh, leuke avond gehad?quote:
Ja, ik vond het gezelligquote:
Ik ook!!quote:
hoi, ik ben diegene waar ze zo positief over wasquote:
Dat klopt!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoi, ik ben diegene waar ze zo positief over was
bierquote:
Franziskaner.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bier![]()
flesje Grolsch open getrokken...heb ik wel verdiend
krakende bedden leiden afquote:Op zondag 29 maart 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie is maar eens in haar krakende bedje gedoken!
¿que?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
krijgen we nu echt geen drit van nouk en auto?
Ik probeer er ook al van alles uit te futselen, maar er wordt niets verteld!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
krijgen we nu echt geen drit van nouk en auto?
ik ben oer-brabo en snap het ook nietquote:Op zondag 29 maart 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
*zoekt brabants-nederlands woordenboek op*
x2quote:Op zondag 29 maart 2009 00:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik probeer er ook al van alles uit te futselen, maar er wordt niets verteld!
Maar wat willen jullie horen dan? We hebben gewoon gezellig zitten kletsen?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik probeer er ook al van alles uit te futselen, maar er wordt niets verteld!
Nee, wat jullie precies hebben gezegd en over wie!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat willen jullie horen dan? We hebben gewoon gezellig zitten kletsen?
Niet van alles..quote:
wat jullie geroddelt hebbenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat willen jullie horen dan? We hebben gewoon gezellig zitten kletsen?
Dat ja!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, wat jullie precies hebben gezegd en over wie!
als ik het over mezelf heb is het juist niet saai.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Geloof het of niet, maar we hebben het voornamelijk - saai- over ons zelf gehad...
Jullie vinden jezelf belangrijker dan ons?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Geloof het of niet, maar we hebben het voornamelijk - saai- over ons zelf gehad...
Nep-wijven.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jullie vinden jezelf belangrijker dan ons?
in je krakende bed?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:27 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring
Daar komt de aap al uit de mouw!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
En soms komt er dan een Fokker voorbij & dan haal je soms een andere fokker "erbij"
quote:
webcam aanquote:
Ach, ik denk dat alles wat besproken is ook wel bekend is bij diegenequote:
Dan moet het wel even gechecked worden natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat alles wat besproken is ook wel bekend is bij diegene
ik weet best wel dat ik zo leuk, lief, aardig, gezellig en vooral knap ben jaquote:Op zondag 29 maart 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dát is belangrijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet best wel dat ik zo leuk, lief, aardig, gezellig en vooral knap ben ja
ow nou dan zeg het maar gewoon tochquote:Op zondag 29 maart 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi geformuleerd Sis!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een aagjes zijn jullie!
Bij een échte date is het alleen belangrijk om te weten of er geneukt is, terwijl er dan net zo goed geroddeld wordt...
En is er geneukt?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een aagjes zijn jullie!
Bij een échte date is het alleen belangrijk om te weten of er geneukt is, terwijl er dan net zo goed geroddeld wordt...
Als malloten.quote:
Je moest eens weten...!quote:
Ga je gang hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 00:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaaaarggghhh Snuit, hou je mond!
Vooruit.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef JonKeL het volgende:
Even tussendoor... Moet de tijd vannacht nou vooruit of achteruit?
vooruitquote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef JonKeL het volgende:
Even tussendoor... Moet de tijd vannacht nou vooruit of achteruit?
quote:
quote:
Hihi! Geen dank hoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Tnx dames, anders had ik morgen ochtend iemand een uurtje staan laten wachten, dan heb ik het gelijk weer verziekt
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:48 schreef JonKeL het volgende:
Tnx dames, anders had ik morgen ochtend iemand een uurtje staan laten wachten, dan heb ik het gelijk weer verziekt
Ik denk dat dat wel snor zit met haarquote:Op zondag 29 maart 2009 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan moet hij/zij dat ook wel weten natuurlijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |