ja man ik ben discriminele FB, jeweetquote:Op maandag 30 maart 2009 01:07 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom gaat mijn topic meteen dicht? Discriminele FB die swarmahoer![]()
Laat het gewoon open en het wordt de grootste topic ooit
Jonge die hele klb heeft meer lemmingtopics op een halve pagina dan jij puisten op je kop hebt en dan sluit je mijn kwaliteitstopicquote:Op maandag 30 maart 2009 01:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja man ik ben discriminele FB, jeweet![]()
de grootste topic ja tog
openen baggertopicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is friet ipv patat <- Waarom krijg ik een note?
verwijderd en genotequote:
Only the obvious ones.quote:
je mag de topics hier melden, ipv alleen de opmerkingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef Florian_ het volgende:
Is het 'kick een oud kuttopic-dag' vandaag?
dank uquote:
Waarom open je geen topic met rebussen (die over FOK! gaan bijvoorbeeld) in ONZ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben zo lang met die rebus beziggeweest.
Neeeeeeee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom open je geen topic met rebussen (die over FOK! gaan bijvoorbeeld) in ONZ?
En een topicreeks waar Olep in quarantine wordt gehouden (zodat hij in de rest van FOK niet kan posten) in Het Keldertje?quote:
Ik kom nooit in ONZ.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom open je geen topic met rebussen (die over FOK! gaan bijvoorbeeld) in ONZ?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:57 schreef koningdavid het volgende:
Mods falen hard vandaag.
We willen toch ook klagen? In dit geval over een bepaald TV programma, waar een oneindige stroom aan klachten over isquote:Op woensdag 1 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Ik zat al te wachten op zo een reactie
KLB is een subforum van het FOK! forum en heeft als intentie dat users er kunnen klagen. Er is ook een TV subforum waar users kunnen praten over series, programma's en films. Als wij naast een topic in TV ook een topic in KLB toelaten voor een serie, ondergraven we FOK!. Dus kom eens buiten je box en post lekker mee in dat topic in TV.
Kijk, ik snap de rigide opbouw qua subfora waar FOK haar succes deels aan ontleedt. Uiteraard snap ik dat een pleidooi voor een willekeurige serie natuurlijk kansloos zou zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Ik zat al te wachten op zo een reactie
KLB is een subforum van het FOK! forum en heeft als intentie dat users er kunnen klagen. Er is ook een TV subforum waar users kunnen praten over series, programma's en films. Als wij naast een topic in TV ook een topic in KLB toelaten voor een serie, ondergraven we FOK!. Dus kom eens buiten je box en post lekker mee in dat topic in TV.
Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
We willen toch ook klagen? In dit geval over een bepaald TV programma, waar een oneindige stroom aan klachten over is!
Mee eens. Tevens vraag ik me dan ook af waarom er van Take Me Out wel een reeks geopend is/was.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.
Hmhm, eensquote:Op woensdag 1 april 2009 00:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, zie ik persoonlijk weinig verschil tussen het iedere week openen van een topic met een matige klacht over Beauty and the nerd of de herkenbaarheid van één vast topic.
Geen idee, daarom pleit ik ook voor een reeks (lees: SC over de serie). Volgens mij valt het onderscheid ook eigenlijk niet te maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:27 schreef Adelante het volgende:
Oke, wedervraag dan: waar trek je de grens tussen SC en klagen bij zo'n topic over een serie
Ja, daar zal TV blij mee zijn toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Liefhebbers van Beauty & the Nerd (tevens klagers dus):
Silaz
Chuck_Norris
SuperRogier
T-mo-T
n8n
Emimich
Breathtaking
rene90
Trechtplus1
Rosbief
freiss
Ered
Adelante![]()
Remzz
Ritmo
KirkLazarus
Nosh
Xu
Mr.Cooper
Meddo
icecreamfarmer_NL
Lastpost
Spougle
etc etc
die is ook naar tv gegaanquote:Op woensdag 1 april 2009 00:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mee eens. Tevens vraag ik me dan ook af waarom er van Take Me Out wel een reeks geopend is/was.
Tevens tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |