NEU!quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het nou eens afgelopen met het gebash van nieuw materiaal.
Van alles mis mee, wat betreft de A78.quote:Niets mis met een Lion's City
B95 OK, B96 is minder.quote:en ik kan er ook moeilijk mee leven dat de Alliance B95 afgevoerd wordt,
Je bedoelt 'zo langzamerhand'?quote:maar dit wordt naderhand een verkapt nostalgie-topic.![]()
Oh jottem, ik was vandaag in Harlingen busfoto's makenquote:Op zondag 26 april 2009 19:08 schreef NoBody122 het volgende:
Vandaag de 2326 door Alex' dorpje gejaagd
Daar is hij na mijn gedeelte heen gegaan, als het goed isquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jottem, ik was vandaag in Harlingen busfoto's maken
Is hij nog steeds op proef bij Veolia?quote:Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
(eer)gister zag ik
[ afbeelding ]
zo`n beestje rijden op de A7zag er wel tof uit
Vorige week reed deze bus ivm het bezoek van de zweedse koning en koningin in Groningen rond. Met koninklijk gezelschap, waarbij Beatrix natuurlijk in de AA81 zatquote:Op maandag 27 april 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is hij nog steeds op proef bij Veolia?
Want er rijdt normaal op die rit een Frysker?quote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
Vanochtend geheel onverwacht in de 8215 gezeten, terwijl ik een Frysker verwachtte.
Ja. De laatste tijd was het iedere keer de 3748. Daarvoor telkens de 3743.quote:Op maandag 27 april 2009 12:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Want er rijdt normaal op die rit een Frysker?
geen idee? kon er geen vervoerders logo's op vinden zo snelquote:Op maandag 27 april 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is hij nog steeds op proef bij Veolia?
quote:
En een Amba op 351.quote:Oh, en er zit vandaag een 12m Citaro van Alkmaar op lijn 350![]()
geen apparaat om kaartjes te verkopen = alle passagiers gratis meequote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Socios het volgende:
Toeslag in de spits vervalt dan neem ik aan?
quote:Op maandag 27 april 2009 17:37 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
geen apparaat om kaartjes te verkopen = alle passagiers gratis mee
Nou niet overdrijven hè.quote:
Of gewoon die bussen eens gaan onderhouden.quote:Ik snap niet dat ze niet even een paar 'gewone' bussen uitrusten met Wayfarer voor Harlingen; continu tekort aan Integro's daar![]()
Precies, dat wordt dus weer helemaal niks met busfotoman.quote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn gewoon foto's van baggerkwaliteit.
Wat is dat toch met die klote lijnfilms van die MANs?! M'n foto van die 3813 had ori-quote:
Bovendien ben ik niet te spreken met sommige LED's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die klote lijnfilms van die MANs?! M'n foto van die 3813 had ori-
gineel ook van die hele gore rode strepen er in terwijl die films toch echt geel zijn.
Bij deze foto valt het in het originele formaat nog niet eens zo heel erg op maar
komt het in de verkleinde versie pas echt naar boven.
Oh, en die film van de 3862, daar was in werkelijkheid helemaal niks mis mee,
ondanks het totale zootje wat er op die foto te zien is.
No kidding. Ik zelf spreek persoonlijk nooit met LEDs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien ben ik niet te spreken met sommige LED's.
Of meer fotos tegelijk schieten en dan hopen dat er eentje bij zit met de volledige set LEDs aangestuurd.quote:Nu moet je je sluitertijd aanpassen om de gehele tekst te kunnen lezen.
Dat kost energie. Je gaat toch niet 100 keer dezelfde Citaro kieken totdat je de gehele bestemming erop krijgt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
No kidding. Ik zelf spreek persoonlijk nooit met LEDs.
[..]
Of meer fotos tegelijk schieten en dan hopen dat er eentje bij zit met de volledige set LEDs aangestuurd.
Wat ik bedoelde is dat je ook bij normale sluitertijden best een volledige lijnfilm kan pakken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat kost energie. Je gaat toch niet 100 keer dezelfde Citaro kieken
Oh, dus jij neemt een statief mee en zet de sluitertijd op -zeg- 5 seconden?quote:totdat je de gehele bestemming erop krijgt?![]()
Dat hoort een Frysker te zijn. Die zullen echter wel op geweest zijnquote:
Jij woont aan de Tesselschadestraat of in het FEC?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Hier rijdt lijn 5 voor de deur langs, niet lijn 22
Groningenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
Jij woont aan de Tesselschadestraat of in het FEC?
Die hebben ze vast ook wel in Grunnen ...quote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat hoort een Frysker te zijn. Die zullen echter wel op geweest zijn
[..]
Jij woont aan de Tesselschadestraat
.. maar een FEC?quote:of in het FEC?![]()
Ik werk niet met statieven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:41 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat je ook bij normale sluitertijden best een volledige lijnfilm kan pakken.
Ik had 4 MANnekes en alleen die 3862 had een incomplete film dus met 2 hooguit 3 moet je toch redelijk zeker zijn.
En ze kunnen ook wel degelijk helemaal geel zijn:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, dus jij neemt een statief mee en zet de sluitertijd op -zeg- 5 seconden?
Ik heb toch veel liever de LCD's en LED's.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:13 schreef Socios het volgende:
Met de conventionele koersrollen was het allemaal beter.
Aan Jan en Alleman dalkaartjes en buzzers verkopen en dan zeuren dat de inkomsten uit strippenkaarten tegenvalt.quote:Connexxion: 2008 in alle opzichten slecht jaar
UTRECHT (AFN) - Vervoerder Connexxion heeft het afgelopen jaar een verlies geleden van maar liefst 25 miljoen euro tegen een winst van 3 miljoen euro een jaar eerder. Dat heeft het bedrijf maandag bekendgemaakt
Volgens Connexxion heeft de dramatische verslechtering van de resultaten verschillende oorzaken, maar is die voor het grootste deel toe te schrijven aan sterk gestegen onderhoudskosten. “Die waren vele malen hoger dan begroot”, zei een woordvoerder. Na controles bleek dat onderdelen harder sleten dan was voorzien en dat ook het onderhoud aan nieuwe bussen was onderschat.
Verder leverde Connexxion onder andere in door duurbetaalde diesel en had het vervoersbedrijf verwacht meer inkomsten te krijgen uit de strippenkaart. Bovendien kostte de staking in het voorjaar van 2008 het bedrijf “enkele miljoenen euro’s”.
Met daarbij ook nog de gevallen van agressie tegen de buschauffeurs van Connexxion spreekt het bedrijf van een “zwaar jaar”.
Ja idd! Kunnen wel meer heen, om Noord-Holland een beetje op te fleurenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
Staat goed zo'n ProCity in Noord-Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |