Ik lollerde van binnenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar maar maar jij hebt een hele vacht te scheren@!!!1![]()
!!!einz!!elelen!!@!!
wasmassage, de gel was ik thuis dan nog wel ff uit gratisquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
29 euro hier, maar dan wel een wasmassage er bij
Dan weet je waar ik woonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent een chick. Jullie zitten daar de hele dag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef kwiwi het volgende:
18,50? ik heb laatst 50,- betaald voor wassen, knippen & drogen..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan weet je waar ik woon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd ¤35,- kwijt voor wasmassage, knippen, drogen en in model brengen.I HATE MUSIC
hele dag? dit was het tarief voor een 45 minuutjes werkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Maar jij bent een chick. Jullie zitten daar de hele dag.
Nee, voor ze begint gaat ze eerst een half uur aan je hoofd zitten zodat alles tinteltquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wasmassage, de gel was ik thuis dan nog wel ff uit gratis
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:04 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]waar woon jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd ¤35,- kwijt voor wasmassage, knippen, drogen en in model brengen.
?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Eindhoven, nu wegens studie in Utrecht.
echt he!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bij mij is het alleen wassen+knippen
oplichters
Voor 28 euro kun je ook een sexleven kopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Jimbo het volgende:
ik betaal 28 , in een gehucht van een dorp
maar fuck dat meisje bij de kapper mag elke minuut van de dag aan me zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |