ja, longkanker. Maar hij heeft ook last van z'n hart en hij heeft nog een hoop kwaaltjes. Aangezien hij zo'n twee jaar geleden al een chemo behandeling heeft gehad is het risico te groot.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:50 schreef denthemen het volgende:
Das kut Toma, kanker?
Precies. Als er iemand Duits gedrag vertoont op fok...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:57 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Dat is klote toma![]()
Er is maar één Duits shirt wat ik zou willen hebben, en dat is die van sjimz.
Dan is het TR?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies. Als er iemand Duits gedrag vertoont op fok...
Jij bent ook one big sex-machine hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoedat zo? Ik heb anders ook vaak genoeg gerotzooit met andermans eigendom. Is niet meer op 2 handen te tellen zelfs geloof ik.
Relaxed manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:05 schreef denthemen het volgende:
Zojuist mijn P gehaald!!Vak dat ik vorig jaar niet heb gehaald doordat ik 2 keer een tentamen moest missen ivm ziekenhuis bezoek
Men, fucking blij nu
Haalt echt héél wat druk weg
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:05 schreef denthemen het volgende:
Zojuist mijn P gehaald!!Vak dat ik vorig jaar niet heb gehaald doordat ik 2 keer een tentamen moest missen ivm ziekenhuis bezoek
Men, fucking blij nu
Haalt echt héél wat druk weg
Oeee, dat heb ik ook willen doen. Maar omdat ik NT-profiel gedaan had, lag dat niet echt voor de hand. Lijkt me wel héél interessant.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sportmarketing
http://www.voltijd.hva.nl/sportmarketing/
Ik zit met heel veel mensen die van het MBO afkomen en ook totaal geen dingen als Wiskunde, economie en dergelijke op Havo niveau gedaan hebben. Zij draaien gewoon goed mee, kwestie van iets beter opletten en zo, maar het is absoluut te doen! En het is een aanrader hoor! Volgend jaar stage rijden, ik hoop binnen Ajax iets te kunnen doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Oeee, dat heb ik ook willen doen. Maar omdat ik NT-profiel gedaan had, lag dat niet echt voor de hand. Lijkt me wel héél interessant.
En dat is nou precies waarom ik zoveel respect voor je heb. Jij gaat zo lekker los om met de dingen zoals ze zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit met heel veel mensen die van het MBO afkomen en ook totaal geen dingen als Wiskunde, economie en dergelijke op Havo niveau gedaan hebben. Zij draaien gewoon goed mee, kwestie van iets beter opletten en zo, maar het is absoluut te doen! En het is een aanrader hoor! Volgend jaar stage rijden, ik hoop binnen Ajax iets te kunnen doen..
Mensen met zelfspot zijn ok, olé oléquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:17 schreef Breach het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom ik zoveel respect voor je heb. Jij gaat zo lekker los om met de dingen zoals ze zijn
Heb jij ff geluk dat je standaard half 12 wakker wordtquote:
9 uur wakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij ff geluk dat je standaard half 12 wakker wordt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:17 schreef Breach het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom ik zoveel respect voor je heb. Jij gaat zo lekker los om met de dingen zoals ze zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |