Ik was gaan liggen op de grond (vloerbeddking) gewoon. Dan ligt het zaakje ook meteen goed opzich voor het scheren. Mijn vriendin wilde natuurlijk niet dat haar vriendin het schuim uitsmeerde. Begrijpelijk. Dus dat deed ik zelf en haar vriendin mocht daarna gewoon rustig scheren. Ging wel goed. Was wel kriebelig waardoor ik een lichte boner kreeg maarja kan bijna niet anders lijkt mee:Dquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef devl1nsect het volgende:
Als je je zak laat scheren, ga je dan op bed liggen met een bus scheerschuim met je benen wijd?![]()
Of sta je dan onder de douche en jij trekt het za(a)kje strak en zij scheert?![]()
Graag uitleg.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:29 schreef jennafan het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn. Mijn postvak op fok doet raar.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:36 schreef jennafan het volgende:
[..]
Ik was gaan liggen op de grond (vloerbeddking) gewoon. Dan ligt het zaakje ook meteen goed opzich voor het scheren. Mijn vriendin wilde natuurlijk niet dat haar vriendin het schuim uitsmeerde. Begrijpelijk. Dus dat deed ik zelf en haar vriendin mocht daarna gewoon rustig scheren. Ging wel goed. Was wel kriebelig waardoor ik een lichte boner kreeg maarja kan bijna niet anders lijkt mee:D
Stofzuigen is het hele werkwoord. -en halen wij eraf.quote:
ja zeker heb dat mijn vriendin maar laten doen het stofzuigen:Pquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Stofzuigen is het hele werkwoord. -en halen wij eraf.
Stofzuig
Zit de g in het kofschip. Nee, dus met een d.
Gestofzuigd.
KUT! Je kon wel eens gelijk hebben.
Lo-gisch. Wie anders....quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef jennafan het volgende:
[..]
ja zeker heb dat mijn vriendin maar laten doen het stofzuigen:P
we wachten op de ware liefdequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
TS en TS' vriendin zijn nog maagd_!
quote:
van de harige zak van de tsquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:26 schreef jennafan het volgende:
[..]
Pics waarvan? Toch niet van mijn kaalgeschoren boner neem ik aan?
Denk niet dat we daar nog fotos van gaan zien...kom op TS alleen je harige zak posten is dat nou zoveel gevraagd!quote:
Wie wil er een harige zak zien?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef jennafan het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar nog fotos van gaan zien...kom op TS alleen je harige zak posten is dat nou zoveel gevraagd!
ik ook, maar alleen als dat rekeningnummer op de boner van TS is geschreven met viltstift, hij moet wel voor zijn geld werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef JohnDDD het volgende:
komop TS als je hier een close-up foto post van je harige zak met daarop met viltstift geschreven "TS" maak ik 10 euro over op je bankrekening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |