quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:50 schreef snowgoon het volgende:[..]
Als jij van het bestaan van die videos weet en die weet te vinden, waarom moet ik ze dan voor je zoeken?
http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdfHet zijn alleen maar letters, geen plaatjes. Dus het zal wel wat lastiger voor je zijn. Maar met jouw technisch inzicht kun je vast wel zeggen welke foute uitkomsten er in dat onderzoek staan.
Assertian 1#, pagina 4.
Er wordt op voorhand uitgegaan van een explosief die bij de onderzoeker bekend is.
quote:
one would have to accept that either, a) dozens of charges were placed on thos exact impact floors in advance and survived the violent initial explosions and 1100+ degree Fahrenheit fires
Ik dacht dat je een serieus onderzoek aan ging tonen, en ik ben nog niet eens begonnen met lezen en ik zie alweer een bevlekt onderzoek.
Hoe wordt aangetoont dat het zoveel graden was, en waarom wordt er van uitgegaan dat deze explosieven, niet, zoals in een controlled demolition het geval is, op afstand bestuurd kon worden en zodanig hitte bestendig was, dat deze niet voortijdig zijn ge-explodeerd?
Een controlled demolition toont juist aan dat al deze factoren we behaald konden worden door deze explosieven. Mijn grote vraag is dus, what the fuck is er gebruikt?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no..""Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)