abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:50:43 #241
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909247
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:49 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee, ik heb slechts enkele vakken Mechanica gehad, dus ik heb er geen verstand van. Ik vind het zo typisch dat jullie wel claims durven te doen zonder een degelijke studie.
We gaan het weer op onderwijs gooien. Ze zijn ook zo voorspelbaar.

Toevallig toch niet in braille aan het typen? Dan is het inderdaad lastig om deze discussie mee te voeren, we zijn namelijk bezig met het 'visuele' stuk.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:51:33 #242
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909280
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:50 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Geef dan eens wat voorbeelden van zaken waarbij NIST de verkeerde tijd geeft.

Waarom is het nou telkens zo veel gevraagd om wat duidelijke gegevens te geven? Als het zo duidelijk is wanneer Jennings die explosie heeft gehoord, dan moet het toch geen probleem zijn om die tijd hier te geven.
Waarom moet ik bewijs gaan zoeken voor jouw vage beweringen?
En me filmpje nou?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_67909317
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik vroeg niet om een gebouw wat gewoon weg instort.
[..]

wijze om iets recht te lullen.
Waarom zou ik 'zomaar een gebouw' wat in elkaar stort door hitte vergelijken met het WTC gebouw 7 wat in een CONTROLLED DEMOLITION style in elkaar zakte. Een nette manier, bedoeld om alleen dat gebouw neer te halen. In dit geval als een kaarten huis. Fysiek onmogelijk met een gebouw wat simpelweg door brand in elkaar stort, want de kans dat het midden op exact de juiste preciese plek in een stort zonder dat er resterende delen blijven staan in.. onmogelijk. Proof me wrong.
WTC 7 is gecontrolleerd naar beneden gehaald, duidelijk te zien, en exact vergelijkbaar met opnamens van controlled demolitions die, zoals te zien in het filmpje eerder gepost (waar ik je natuuuuuuurlijk niet over hoor) een 1:1 gelijkenis vertonen.

Maar je kan ook gewoon de discussie stoppen, want je hebt geen visueel bewijs dat zoiets eerder is voorgekomen. Nee wacht.. dat is niet waar, het is twee maal eerder voorgekomen.
Toevallig waren die gebouwen op dezelfde dag in gestort. Jij mag raden welke twee dat waren?
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat je aan de hand van een filmpje met grote zekerheid kunt zeggen wat die instorting veroorzaakt heeft?
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat je kunt zeggen dat het fysiek onmogelijk is zo in te storten door brand?

Heb je bouwkunde gestudeerd? Ben je architect? Heb je veel instortende gebouwen gezien in je leven?
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:53:25 #244
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67909344
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

We gaan het weer op onderwijs gooien. Ze zijn ook zo voorspelbaar.

Toevallig toch niet in braille aan het typen? Dan is het inderdaad lastig om deze discussie mee te voeren, we zijn namelijk bezig met het 'visuele' stuk.
Hoe kun je een oordeel hebben over het instorten van gebouwen, zonder dat je de kennis er van hebt?
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:55:34 #245
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909433
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:52 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat je aan de hand van een filmpje met grote zekerheid kunt zeggen wat die instorting veroorzaakt heeft?
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat je kunt zeggen dat het fysiek onmogelijk is zo in te storten door brand?

Heb je bouwkunde gestudeerd? Ben je architect? Heb je veel instortende gebouwen gezien in je leven?
Ik zie zoiets. Op youtube heb je exact vergelijkings materiaal.
Dus ik moet nu getrained zijn om door te hebben dat dit op een vergelijkende manier gebeurt.

Wacht even, volgens mij ben je visueel gehandicapt, probeer het anders nog eens

En toon me nu een gebouw wat op dezelfde gestroomlijnde manier in een stort, maar dan door vuur.
pi_67909487
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef Ticker het volgende:

[..]

En me filmpje nou?
Er is al een voorbeeld gegeven, maar dat vind je natuurlijk niet goed genoeg.
Lijkt mij wel een duidelijk voorbeeld. Geen grote brand, gebouw stort tot op de bodem in.

Niet alles, maar het is dan ook niet echt vergelijkbaar met WTC7. Die had 40 plus verdiepingen, dit gebouw maar 4.
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:57:06 #247
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909499
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hoe kun je een oordeel hebben over het instorten van gebouwen, zonder dat je de kennis er van hebt?
Kennis vergaar je door te vergelijken. Youtube.. geweeeeeldig medium! Alsof je er BIJ BENT.
Maar is dit nu echt je argument om je aan de discussie te voegen.

Moeten we straks ook weer veter diploma's gaan vergelijken enzo? Misschien kan ik me veters wel niet strikken.. mag ik nu wel op internet?
pi_67909531
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik zie zoiets. Op youtube heb je exact vergelijkings materiaal.
Dus ik moet nu getrained zijn om door te hebben dat dit op een vergelijkende manier gebeurt.

Wacht even, volgens mij ben je visueel gehandicapt, probeer het anders nog eens

En toon me nu een gebouw wat op dezelfde gestroomlijnde manier in een stort, maar dan door vuur.
Ja het zou wel goed zijn voor je overtuigingskracht als je bouwkuden had gestudeerd. Nu blijf je maar een amateur die denkt dat die verstand heeft van gecontroleerde sloop.
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:58:28 #249
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67909549
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gelukkig storten er ook wekelijks wolkenkrabbers in, voor een gedegen vergelijkingsonderzoek.
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:58:47 #250
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909562
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Er is al een voorbeeld gegeven, maar dat vind je natuurlijk niet goed genoeg.
Lijkt mij wel een duidelijk voorbeeld. Geen grote brand, gebouw stort tot op de bodem in.

Niet alles, maar het is dan ook niet echt vergelijkbaar met WTC7. Die had 40 plus verdiepingen, dit gebouw maar 4.
1 gebouw.. poef.. rookwolk.
Deel weg! Overige stuk blijft staan.

Jij moet in conspiracies gaan geloven man. Jij bent nog sneller overtuigd dan Patty bij de grote lepel buig show.

Heb je nog meer footage? Of blijf je de boot afhouwen en het gooien op documenten en stukjes text?
pi_67909578
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kennis vergaar je door te vergelijken. Youtube.. geweeeeeldig medium! Alsof je er BIJ BENT.

Moeten we straks ook weer veter diploma's gaan vergelijken enzo? Misschien kan ik me veters wel niet strikken.. mag ik nu wel op internet?
jaja. Als je twee auto's naast elkaar zet en alleen visueel vergelijkt, weet je ook precies hoe de motor werkt, hoe de auto rijd etc.

Zeer indrukwekkende argumentatie weer.
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:59:40 #252
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909602
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gelukkig storten er ook wekelijks wolkenkrabbers in, voor een gedegen vergelijkingsonderzoek.
Hoeft niet hoor, gewoon youtube afstruinen of video google.
Dat is namelijk een database aan gebeurtenissen in het verleden.
Heel handig!
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:59:58 #253
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67909620
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kennis vergaar je door vergelijken. Die heb ik nog nooit eerder gehoord, wat moet ik me dáár bij voorstellen.
quote:
pi_67909635
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

1 gebouw.. poef.. rookwolk.
Deel weg! Overige stuk blijft staan.

Jij moet in conspiracies gaan geloven man. Jij bent nog sneller overtuigd dan Patty bij de grote lepel buig show.

Heb je nog meer footage? Of blijf je de boot afhouwen en het gooien op documenten en stukjes text?
Jij wilt alleen maar oordelen aan de hand van YouTube filmpjes
Mafkees.
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:00:32 #255
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909648
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef snowgoon het volgende:

[..]

jaja. Als je twee auto's naast elkaar zet en alleen visueel vergelijkt, weet je ook precies hoe de motor werkt, hoe de auto rijd etc.

Zeer indrukwekkende argumentatie weer.
Je wordt steeds minder bekwaamd in de discussie.
Zal ik maar weggaan, kan je weer over de tijd gaan praten, want DAT is het bewijs voor jou.

Visueel telt allemaal niet mee. Wat je ziet, doet er niet toe.
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:00:40 #256
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67909655
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor, gewoon youtube afstruinen of video google.
Dat is namelijk een database aan gebeurtenissen in het verleden.
Heel handig!
Echt, dat heilige geloof in Youtube. Triest en lachwekkend tegelijk.
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:01:09 #257
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67909667
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

Precies mijn punt, een gedeelte blijft staan.
WTC7 viel in zijn geheel, nee vergissing, verpulverde compleet!

Punt gemaakt! Thanks voor die post!
Linkerdeel is geen onderdeel van de draagconstructie van het rechterdeel ze delen geen dragende muur. Het rechterdeel is te beschouwen als een op zichzelf staand gebouw en het zakt op een hele mooie manier in elkaar in zijn eigen voetprint. Op zo'n mooie manier dat de constructie links niet eens meegenomen wordt. één op één vergelijkbaar met een controlled demolition (let ook op de typische knik in het dak als de constructie bezwijkt) dus.

Het zou je sieren als je dat zou toegeven.

Natuurlijk lijkt een instorten gebouw op een instortend gebouw.. Een gebouw stort in als de draagconstructie bezwijkt, of het evenwicht nu verstoort wordt door explosieven, een inkomende jumbojet of inkomend debris is helemaal niet relevant.

Als een gebouw van 50 verdiepingen bezwijkt als gevolg van een falende draagconstructie dan valt hij in zijn eigen voetprint. Of dacht je dat wolkenkrabbers als een boom kunnen omvallen?
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:02:20 #258
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909711
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij wilt alleen maar oordelen aan de hand van YouTube filmpjes
Mafkees.
Video google mag ook hoor.

Hadden ze in de rechtbank maar filmpjes van zulke dingen, konden ze moorden veel sneller op lossen.
Maar ik ben natuurlijk ouderwets.. pff filmpjes!
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:03:27 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67909763
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Ticker het volgende:

[..]

Video google mag ook hoor.

Hadden ze in de rechtbank maar filmpjes van zulke dingen, konden ze moorden veel sneller op lossen.
Maar ik ben natuurlijk ouderwets.. pff filmpjes!
Ouderwets: nee.
Naïef en goedgelovig: ja.
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:04:46 #260
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67909830
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Linkerdeel is geen onderdeel van de draagconstructie van het rechterdeel ze delen geen dragende muur. Het rechterdeel is te beschouwen als een op zichzelf staand gebouw en het zakt op een hele mooie manier in elkaar in zijn eigen voetprint. Op zo'n mooie manier dat de constructie links niet eens meegenomen wordt. één op één vergelijkbaar met een controlled demolition (let ook op de typische knik in het dak als de constructie bezwijkt) dus.

Het zou je sieren als je dat zou toegeven.

Natuurlijk lijkt een instorten gebouw op een instortend gebouw.. Een gebouw stort in als de draagconstructie bezwijkt, of het evenwicht nu verstoort wordt door explosieven, een inkomende jumbojet of inkomend debris is helemaal niet relevant.

Als een gebouw van 50 verdiepingen bezwijkt als gevolg van een falende draagconstructie dan valt hij in zijn eigen voetprint. Of dacht je dat wolkenkrabbers als een boom kunnen omvallen?
We vergelijken dus nu een deel van een gebouw.. wat in een stort, sorry ik moet zeggen een deel van de draagconstructie die het begeeft.
Je ziet trouwens een rookwolk, en een deel is omgevallen.
Maar uhhhhhhhh dan wordt hij toch bij een gehouden door het linker en rechter deel waardoor hij maar 1 kant op kan, naar beneden.
DIe gasten uit WFL weten ineens geen discussie meer te voeren omdat ze geen bewijsvoering kunnen leveren, dit is echt lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')