abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67497121
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 16:42 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Mijn piemel is microscopisch klein, wil je mij af zien gaan?
Daar vallen de vrouwtjes voor hoor!
Dat was succesvoller geweest

Wat werken in de psychiatrie betreft, als niemand ooit een trauma opliep, had ik wellicht helemaal geen werk he!

Maar het is precies dat, het is niet erg op zich, maar doe dan niet net alsof je ervoor gaat zorgen dat je chick drie dagen niet meer kan lopen nadat je eroverheen bent geweest
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:09:24 #52
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_67497318
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Maar het is precies dat, het is niet erg op zich, maar doe dan niet net alsof je ervoor gaat zorgen dat je chick drie dagen niet meer kan lopen nadat je eroverheen bent geweest
Niet meer kunnen lopen van het lachen geldt misschien ook?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:15:18 #53
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67497480
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef MarMar het volgende:
Wat werken in de psychiatrie betreft, als niemand ooit een trauma opliep, had ik wellicht helemaal geen werk he!
Ah werkverschaffing dus. Iemand en complex aanlachen zodat je vervolgens voor mensen kunt zorgen, nee we begrijpen elkaar.
.
quote:
Nogmaals ik snap het wel, maar had hem je navel aangeboden of pak een hulpstuk (stoelpoot, whatever), wees een beetje vindingrijk, zoals ze op je werk wsl ook van je verwachten ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67497504
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Niet meer kunnen lopen van het lachen geldt misschien ook?
Ik vraag me af he, oftie ook een fok-account heeft
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:16:41 #55
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_67497518
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vraag me af he, oftie ook een fok-account heeft
Misschien zijn er zoveel mannen met dat 'profiel' dat het niet eens opvalt...
pi_67497566
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:15 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ah werkverschaffing dus. Iemand en complex aanlachen zodat je vervolgens voor mensen kunt zorgen, nee we begrijpen elkaar.
.
Ah, kwas nog jong toen joh, wist toen nog niet eens dat ik ooit in de psychiatrie zou werken, maar jah, als je zovaak mensen de grond in trapt, wordt de nood op den duur een deugd wellicht
quote:
Nogmaals ik snap het wel, maar had hem je navel aangeboden of pak een hulpstuk (stoelpoot, whatever), wees een beetje vindingrijk, zoals ze op je werk wsl ook van je verwachten ...
Yeah right, zoveel moeite voor een one night stand, tis niet dat ik een relatie met em had ofzo
pi_67497600
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Misschien zijn er zoveel mannen met dat 'profiel' dat het niet eens opvalt...

Nah jah, als het hem heel vaak overkwam, zaldie mijn naam misschien ook wel niet meer weten
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:20:58 #58
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67497642
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef MarMar het volgende:
Ah, kwas nog jong toen joh, wist toen nog niet eens dat ik ooit in de psychiatrie zou werken, maar jah, als je zovaak mensen de grond in trapt, wordt de nood op den duur een deugd wellicht
Ja het is zij of jij natuurlijk, zoveel was me al duidelijk.
quote:
Yeah right, zoveel moeite voor een one night stand, tis niet dat ik een relatie met em had ofzo
Als dat al moeite is, dan vraag ik me af hoeveel passie een man überhaupt bij jou in bed kan verwachten. Of nee wacht, je hebt de vraag al beantwoord.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67497724
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:20 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ja het is zij of jij natuurlijk, zoveel was me al duidelijk.
[..]

Als dat al moeite is, dan vraag ik me af hoeveel passie een man überhaupt bij jou in bed kan verwachten. Of nee wacht, je hebt de vraag al beantwoord.
Je neemt het nogal persoonlijk?
pi_67497805
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:25 schreef FictionalFenna het volgende:
[ afbeelding ]

34.2 in erectie.

http://bia2.com/forum/lofiversion/index.php/t5704.html
Buh, doe dan maar een leuk uiterlijk en een inimini

Net als die Ron Jeremy.. what's up with that! Die gozer is ZO lelijk!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:27:58 #62
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67497838
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef MarMar het volgende:
Je neemt het nogal persoonlijk?
Niet per sé, maar ook ik heb wel eens een hapering meegemaakt en weet wat dat met het ego van de man doet, inmiddels kan ik daar om lachen, maar als ik was uitgelachen op dat moment door mijn bedpartner, had ik een deuk in d'r kop geslagen (hee, ik was nog jong !).

Ik moet gewoon lachen om je grootspraak en kijk nu in hoeverre je dat kunt waarmaken ja, sorry. Ik vind eigenlijk dat je een beetje bekrompen praat voor iemand uit de psychiatrie, maar het is een brede sector met allerlei niveau's natuurlijk.
.
pi_67497898
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef elcastel het volgende:

[..]

Niet per sé, maar ook ik heb wel eens een hapering meegemaakt en weet wat dat met het ego van de man doet, inmiddels kan ik daar om lachen, maar als ik was uitgelachen op dat moment door mijn bedpartner, had ik een deuk in d'r kop geslagen (hee, ik was nog jong !).

Ik moet gewoon lachen om je grootspraak en kijk nu in hoeverre je dat kunt waarmaken ja, sorry. Ik vind eigenlijk dat je een beetje bekrompen praat voor iemand uit de psychiatrie, maar het is een brede sector met allerlei niveau's natuurlijk.
.
Of je leest misschien zelf over de nuances heen en weigert het verschil te zien tussen per definitie iemand met een kleintje uit te lachen, of te lachen omdat iemand zich een stuk groter voordeed dannie werkelijk was

Edit: ik lach bijvoorbeeld niet per definitie mensen in een Fiat uit, maar wel als ze hebben lopen opscheppen over hun verlengde limousine

En ja, ik schaam me er niet voor dat ik op mijn 18e een stukje bekrompener was dan op mijn 32e
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:47:47 #64
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67498300
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef MarMar het volgende:
Of je leest misschien zelf over de nuances heen en weigert het verschil te zien tussen per definitie iemand met een kleintje uit te lachen, of te lachen omdat iemand zich een stuk groter voordeed dannie werkelijk was
Ik zie je nergens een verschil maken nee ?
quote:
En ja, ik schaam me er niet voor dat ik op mijn 18e een stukje bekrompener was dan op mijn 32e
Je vertelt het alsof je het morgen weer zou doen; misschien vergeet je de nuance er zelf in te leggen ? Ik zie slechts de combinatie van iemand uitlachen om zijn formaat (en zijn kant-noch-wal opmerking erbij, maar hé beeld je eens in ...) en ik zie je vertellen dat condooms voor de maat 18cm+ wsl XXL worden genoemd om het ego van de man ..

Ik denk dan; zo die meid heeft wel erg veel met het ego van de man, vroeger zeker veel gekleineerd geweest. Ergo, het cynisme wat eraf druipt ten koste van (!) het ego van de man brengt mij ertoe dat ik denk wat doet zo iemand in de psychiatrie ? Het klinkt mij hetzelfde als een kok die in de soep rochelt.

Nota bene : ik moet nu weg, maar voor je hem inkopt; ik heb géén kleine penis en heb tot nu toe elke vrouw horen 'klagen' of het iets minder mag. Verder zou ik een grotere pik zelfs al nadeel ervaren, omdat ik ook graag via de achterdeur binnenkom, of via de schoorsteen, of whatever ...

Het is niet zo persoonlijk bedoelt, maar sommige mensen ...
.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:51:47 #65
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_67498386
Zijn jullie ruzie aan het maken of aan het daten?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:53:33 #66
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67498421
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef Sander het volgende:
Zijn jullie ruzie aan het maken of aan het daten?
Ik heb geleerd dat dit werkt idd.
.
Man ze is 32 jaar, dan stinkt d'r kut naar rottende haring, hou op
.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:55:30 #67
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_67498476
Nou dát werkt in ieder geval niet .
pi_67498713
MarMar....
Vertel nou eens hoe het gegaan is? Want zoals jij het hier schrijft ga ik 100% met Elcastel mee.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je met iemand wat aan het drinken bent en dat zo'n jongen ineens tegen jou gaat zeggen "ik ga jou wel even suf neuken en blabla".

Zo'n dude zal bij mij niet eens over de drempel komen. Wat is dat nou voor praat?
Mind you, ik heb niets tegen dirty talk maar het gaat er even om hoe je het hier zo neerschrijft. Ik kan me daar gewoon niets bij voorstellen.

En nogmaals de vraag, hoe reageerde die jongen? Want het lijkt mij ronduit afschuwelijk als je naakt bent en iemand barst in lachen uit. (Ik herinner me trouwens ineens dat andere topic... op uiterlijk afgewezen worden is in deze inderdaad wel heel grievend. . )
pi_67499072
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:06 schreef Stali het volgende:
MarMar....
Vertel nou eens hoe het gegaan is? Want zoals jij het hier schrijft ga ik 100% met Elcastel mee.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je met iemand wat aan het drinken bent en dat zo'n jongen ineens tegen jou gaat zeggen "ik ga jou wel even suf neuken en blabla".

Zo'n dude zal bij mij niet eens over de drempel komen. Wat is dat nou voor praat?
Mind you, ik heb niets tegen dirty talk maar het gaat er even om hoe je het hier zo neerschrijft. Ik kan me daar gewoon niets bij voorstellen.

En nogmaals de vraag, hoe reageerde die jongen? Want het lijkt mij ronduit afschuwelijk als je naakt bent en iemand barst in lachen uit. (Ik herinner me trouwens ineens dat andere topic... op uiterlijk afgewezen worden is in deze inderdaad wel heel grievend. . )
Natuurlijk waren we al een stapje verder dan de kroeg bij dergelijke uitspraken maar het was wel een soort van grootspraak en ik heb ook nog van te voren gereageerd met iets van oke, als je denkt dat je dat waar kan maken, verbaas me maar!

Het afwijzen was niet zozeer om het uiterlijk als wel om de grootspraak Hij is niet de enige die ooit voorbij gekomen is met niet al teveel package, maar wel de enige waarbij het zo liep omdat zijn opschepperij nogal ehm, niet over zichzelf ging to say the least
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:44:14 #70
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_67499678
MarMar
Well, I can take you far away, with my mind
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 20:40:08 #71
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_67502929
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kzag ooit een shock doc over een lul van een centimetertje of 30.
fuck ik wist niet dat ze daarvan een docu hadden gemaakt , nu kan ik nooit meer normaal de straat over

Ze zei dat het alleen voor recreatief gebruik was toen ze me filmden
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:24:09 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_67504341
Ik wil er eentje die precies past Weet niet hoeveel cm dat is
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:26:25 #73
247780 Hitz0r
Dé 0pperbaas
pi_67504412
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Ja, vast
In je endeldarm, vagina of mond/keelholte?

[ Bericht 9% gewijzigd door Hitz0r op 28-03-2009 21:32:04 ]
The only reason obesity exists is because bullying has been banned.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 maart 2009 @ 21:26:59 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67504435
Ik heb een beknelde 13cm.
pi_67504514
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Nou, je hebt van die maakvanjepeniseendildo kits he, misschien werkt een afgietsel op een andere manier ook wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')