2 uurtjes was genoeg voor mij.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:56 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen Wiki aan het afspeuren!
Mwah, ik heb meer dan genoeg alternatieven. Heb nu eigenlijk nog maar 1 naam die ik moet en zou hebben, heb op bepaalde posities spelers in gedachten die waarschijnlijk toch niet weggekaapt zullen worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Net effe Wikipedia afgespeurd. Ontzettend veel grote namen nog niet gekozen.
Jullie gaan mij haten bij mijn volgende twee picks.
Wel erg dat een voetbalmod de namen van Wikipedia moet halen en niet zelf paraat heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Net effe Wikipedia afgespeurd. Ontzettend veel grote namen nog niet gekozen.
Jullie gaan mij haten bij mijn volgende twee picks.
Inderdaad. Niet iedereen is die-hard Fok-bezoeker. Ik trouwens ook niet. Tussen 10 en 19 april ben ik trouwens op vakantie, even kijken hoe ik dat op ga lossen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Misschien had je ook niet mee moeten doen als je niet zo tegen wachten kunt.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je te laat bent met het doorgeven van je speler? Word je er uit gekickt dan?
quote:Belangrijk: De maximale tijd om een speler te kiezen bedraagt 24 uur. Als je een speler hebt gekozen, wees dan zo vriendelijk om de persoon na jou een PM te sturen dat hij aan de beurt is. Heb je twee keer niet binnen de tijd gekozen, dan krijgt iemand de kans het huidige elftal op dat moment over te nemen.
Bij een eerste keer krijg je een gele kaart, bij een tweede keer is hetquote:Op zondag 29 maart 2009 20:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je te laat bent met het doorgeven van je speler? Word je er uit gekickt dan?
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 65e totaal: Carlos Puyol [Joris33]
3e ronde, 2e keuze, 66e totaal: Zvonimir Boban [Tim86]
3e ronde, 3e keuze, 67e totaal: Clarence Seedorf [Breach]
3e ronde, 4e keuze, 68e totaal: Patrick Vieira [sjimz]
3e ronde, 5e keuze, 69e totaal: Gennaro Gattuso [knoekie]
3e ronde 6e keuze, 70e totaal: Demetrio Albertini
Trouwens er zijn ook mensen die werken dus ik kon niet eerder posten.
Ja normaal gesproken post ik ook altijd netjes op tijd, maar de vorige keer kon ik weinig aandoen aangezien ik geen bericht heb gehad.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.
Maar je hebt gewoon nog keurig binnen de tijd gepost dus helemaal niets aan de hand!
Wanneer mensen verwachten dat ze een tijdje offline zijn wil ik best een posten voor diegene. Ik doe namelijk toch niet mee aan dit toernooi maar volg het daarentegen wel.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan dat degene die je vertrouwt even een PM geeft met je volgende pick.
Maar je hebt gewoon nog keurig binnen de tijd gepost dus helemaal niets aan de hand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |