wat dacht je van Robbie na Rabo?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fondriest werd wereldkampioen na RABO
Ze hebben met Gilbert gepraat, maar die wilde Delage en eventueel nog Monfort erbij hebben en dat wilde Rabo weer niet. Dus dat hebben ze heus wel geprobeerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gilbert? Was ook gewoon vrij en zal wel ongeveer even veel kosten als Nuyens. Moet het nog bewijzen in die van 250 km., maar in de semi-klassiekers zoals vandaag zeker wel een wapen. Heeft iig. even veel bewezen als een Pozzato in Vlaams werk.
Ook zo één.quote:
Het probleem is vaak dat Boonen vanuit het wiel van iemand kan komen in dat soort sprints. Het gebeurt echt bijna nooit dat Boonen zelf eens op kop moeten beginnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef Sautor het volgende:
Ik zet mijn geld op de 5e van Boonen.... die zou het vertikken om Pozzato of Iglinsky te laten winnen, daarvoor wil ie te graag deze winnen
Nederlandse commenbtatoren zijn in zo'n situatie net zo erg. Alleen geraken Nederlanders vrijwel nooit in zulk een kansrijke positiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op Pozzato, al is het alleen maar om die commentatoren de mond te snoeren
Ze hebben wel een rasafmaker natuurlijk, alleen niet in deze koersen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef Sautor het volgende:
Maar ze hebben bij Rabo in de linie wel de mannen om in dit groepje te zitten. Dan hoef je geen rasafmaker te hebben, want je kan in de laatste 10km altijd proberen weg te rijden om een sprint te ontwijken
Ik geef 'm ook wel een goeie kans eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op Pozzato, al is het alleen maar om die commentatoren de mond te snoeren
Als ik Pipo was zou ik dus ook mooi in het wiel van Boonen blijven zitten en zo de sprint ingaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat Boonen vanuit het wiel van iemand kan komen in dat soort sprints. Het gebeurt echt bijna nooit dat Boonen zelf eens op kop moeten beginnen.
Ik wil het nog wel eens zien als Pozzato vanuit het wiel van Boonen kan komen.
Nadat Boonen eerst Iglinskiy heeft teruggehaaldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik denk dat Pipo een punch van jewelste geeft in de laatste kilometer.
Verkeerde keus dan imoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben met Gilbert gepraat, maar die wilde Delage en eventueel nog Monfort erbij hebben en dat wilde Rabo weer niet.
Daar kan Boonen niets aan doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts is zo lekker objectief oven Boonen, het is zo irritant. Alleen daarom hoop ik dat Boonen niet wint.
Nee, alleen daarom hoop ik dus dat Boonen niet wint. Want ik gun het hem wel, hij is gewoon ontzettend sterk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar kan Boonen niets aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |