Sebas kan nog zeker een paar procentjes beter, dat zie je duidelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef knep het volgende:
[..]
Ze missen ook die explosiviteit. En Flecha heeft z'n krachten alweer opgebruikt.
Of hij dat bergop ook kan weet ik niet, maar goed voorlopig zitten ze nog niet bij Boonen & co.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sebas kan nog zeker een paar procentjes beter, dat zie je duidelijk.
en maar blijven volhouden dat Nederlanders zo chauvinistisch zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
Wuyts faalt weer gigantisch.
Net bij de achtervolgers reed de motor opeens in de weg, koersvervalsing zegt ie en dan doet een andere motor bij Boonen precies hetzelfde en je hoort hem helemaal niet.
Doe fotograaf rijdt nu voor Boonen, maar dan hoor je hem niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:43 schreef Reya het volgende:
Koersvervalsing, behalve als Mattan erachter rijdt
Het was een enorme faaltactiek om Flecha vooruit te sturen. Dat was echt een kracht die altijd blijft rijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef The_Hives het volgende:
waarom smijt die Flecha aldoor zn krachten te vroeg weg. Zo blijft het een aanvallende net-niet renner..
Dat heeft niets met Rabo te maken, maar met de ploegentactiek te maken. Flecha was trouwens nooit een al te slimme renner, ook niet voordat ie bij Rabo reed.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb op de een of andere manier een beetje het idee dat zodra iemand voor Rabo gaat rijden hij elk greintje verstand verliest ofzo
Het probleem met Rabo is ook dat ze voor zulke koersen niet een absolute winnaar in huis hebben; Flecha, Langeveld en Nuyens zijn gewoon net niet helemaal top.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb op de een of andere manier een beetje het idee dat zodra iemand voor Rabo gaat rijden hij elk greintje verstand verliest ofzo
Maarja het gaat eigenlijk altijd zo bij Rabo, net niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Rabo te maken, maar met de ploegentactiek te maken. Flecha was trouwens nooit een al te slimme renner, ook niet voordat ie bij Rabo reed.
Maar goed, het draait toch allemaal om de RVV en P-R. Als een tactiek daar werkt en je wint, vergeet iedereen een mindere wedstrijd. Maar ja, probeer daar maar eens te winnen.
Klopt helemaal. Omdat ze geen afmaker hebben, worden ze constant gedwongen een andere tactiek te kiezen en dat pakt vaker goed uit dan fout. Dat is allemaal logisch.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Het probleem met Rabo is ook dat ze voor zulke koersen niet een absolute winnaar in huis hebben; Flecha, Langeveld en Nuyens zijn gewoon net niet helemaal top.
Volgens mij gaan die renners niet ineens meer winnen bij andere ploegen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Dat is al zolang het probleem. Flecha en Langeveld kunnen echt wel winnen, maar vooral als ze zelf kunnen aanvallen en Rabo in de achtergrond kan dreigen met een snelle afwerker (Boonen, Pozzato, Van Avermaet, Haussler) en wat doen ze? Ze kopen er met Nuyens nog zo eentje.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Het probleem met Rabo is ook dat ze voor zulke koersen niet een absolute winnaar in huis hebben; Flecha, Langeveld en Nuyens zijn gewoon net niet helemaal top.
Fondriest werd wereldkampioen na RABOquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die renners niet ineens meer winnen bij andere ploegen.
Rabo hinkt teveel op meerdere gedachten, kleinere rondes, tour en klassiekers.
Maar ja, vindt maar eens een afmaker van dergelijke klasse. En dan heb ik het over een pion die niet een vast contract heeft bij een andere ploeg. Weet jij die pion op te noemen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is al zolang het probleem. Flecha en Langeveld kunnen echt wel winnen, maar vooral als ze zelf kunnen aanvallen en Rabo in de achtergrond kan dreigen met een snelle afwerker (Boonen, Pozzato, Van Avermaet, Haussler) en wat doen ze? Ze kopen er met Nuyens nog zo eentje.
Gilbert? Was ook gewoon vrij en zal wel ongeveer even veel kosten als Nuyens. Moet het nog bewijzen in die van 250 km., maar in de semi-klassiekers zoals vandaag zeker wel een wapen. Heeft iig. even veel bewezen als een Pozzato in Vlaams werk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar ja, vindt maar eens een afmaker van dergelijke klasse. En dan heb ik het over een pion die niet een vast contract heeft bij een andere ploeg. Weet jij die pion op te noemen?
wat dacht je van Robbie na Rabo?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fondriest werd wereldkampioen na RABO
Ze hebben met Gilbert gepraat, maar die wilde Delage en eventueel nog Monfort erbij hebben en dat wilde Rabo weer niet. Dus dat hebben ze heus wel geprobeerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gilbert? Was ook gewoon vrij en zal wel ongeveer even veel kosten als Nuyens. Moet het nog bewijzen in die van 250 km., maar in de semi-klassiekers zoals vandaag zeker wel een wapen. Heeft iig. even veel bewezen als een Pozzato in Vlaams werk.
Ook zo één.quote:
Het probleem is vaak dat Boonen vanuit het wiel van iemand kan komen in dat soort sprints. Het gebeurt echt bijna nooit dat Boonen zelf eens op kop moeten beginnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef Sautor het volgende:
Ik zet mijn geld op de 5e van Boonen.... die zou het vertikken om Pozzato of Iglinsky te laten winnen, daarvoor wil ie te graag deze winnen
Nederlandse commenbtatoren zijn in zo'n situatie net zo erg. Alleen geraken Nederlanders vrijwel nooit in zulk een kansrijke positiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op Pozzato, al is het alleen maar om die commentatoren de mond te snoeren
Ze hebben wel een rasafmaker natuurlijk, alleen niet in deze koersen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef Sautor het volgende:
Maar ze hebben bij Rabo in de linie wel de mannen om in dit groepje te zitten. Dan hoef je geen rasafmaker te hebben, want je kan in de laatste 10km altijd proberen weg te rijden om een sprint te ontwijken
Ik geef 'm ook wel een goeie kans eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op Pozzato, al is het alleen maar om die commentatoren de mond te snoeren
Als ik Pipo was zou ik dus ook mooi in het wiel van Boonen blijven zitten en zo de sprint ingaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat Boonen vanuit het wiel van iemand kan komen in dat soort sprints. Het gebeurt echt bijna nooit dat Boonen zelf eens op kop moeten beginnen.
Ik wil het nog wel eens zien als Pozzato vanuit het wiel van Boonen kan komen.
Nadat Boonen eerst Iglinskiy heeft teruggehaaldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik denk dat Pipo een punch van jewelste geeft in de laatste kilometer.
Verkeerde keus dan imoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben met Gilbert gepraat, maar die wilde Delage en eventueel nog Monfort erbij hebben en dat wilde Rabo weer niet.
Daar kan Boonen niets aan doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts is zo lekker objectief oven Boonen, het is zo irritant. Alleen daarom hoop ik dat Boonen niet wint.
Nee, alleen daarom hoop ik dus dat Boonen niet wint. Want ik gun het hem wel, hij is gewoon ontzettend sterk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar kan Boonen niets aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |