Zinloos dat hij inderdaad nog steeds probeert voor te blijven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zonder daar echt veel moeite voor te doen, was alweer een volstrekt zinloze actie. Toen hij zag dat er niemand mee ging, had hij gewoon moeten wachten.
Het valt er niet echt uit te krijgen bij hem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zonder daar echt veel moeite voor te doen, was alweer een volstrekt zinloze actie. Toen hij zag dat er niemand mee ging, had hij gewoon moeten wachten.
Aan de andere kant, QS en Cervelo hebben wel achter hem aan moeten rijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:25 schreef Sautor het volgende:
Als Flecha net niet zo stom had gedaan, had ie hier ook nog wel bij kunnen zitten lijkt mij.
Ach, dat waren maar Wijnants en Roulston, bij Rabo kunnen de kopmannen nu zelf gaan rijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kant, QS en Cervelo hebben wel achter hem aan moeten rijden.
Mhua, nu komt Tjallingii terug, dus die gaat meewerken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, dat waren maar Wijnants en Roulston, bij Rabo kunnen de kopmannen nu zelf gaan rijden.
Ik zag het ook staan bij de namenlijst...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:35 schreef TheArt het volgende:
Boasson Hagen zit volgens mij in de kopgroep en niet Eisel
Ik vind het toch wel opvallend, ze rijden geen deuk in een pakje boter.quote:
Flecha wel, maar al wat veel krachten verbruikt.quote:
Ze missen ook die explosiviteit. En Flecha heeft z'n krachten alweer opgebruiktquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Teveel moeten dus tussendoor.
Iglinsky wel sterk overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |