Ja hoor, daar komen ze al...quote:
Inderdaad. Geef gewoon toe dat je geklopt bent... klaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit moet je niet doen Boonen.Gewoon toegeven dat Pipo beter was
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is iedereen doof of zo, hij zegt toch gewoon dat Pozzato het verdiende?
Boonen kan het ook niet helpen dat ze hem altijd van die gerichte zeikerige excuus-vragen stellen.
Aaah okay... ze zijn hiernaast aan het hameren en boren... dus ik hoorde alleen iets over ik wou naar de 12, maar hij ging op de 11quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is iedereen doof of zo, hij zegt toch gewoon dat Pozzato het verdiende?
Boonen kan het ook niet helpen dat ze hem altijd van die gerichte zeikerige excuus-vragen stellen.
Och, Boonen zoekt af en toe wel excuses voor eventueel falen, maar meestal wordt hem dat in de mond gelegd door het olijke duo Wuyts/Vannieuwkerke.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:25 schreef Sautor het volgende:
Aaah okay... ze zijn hiernaast aan het hameren en boren... dus ik hoorde alleen iets over ik wou naar de 12, maar hij ging op de 11
Nederland moest eens een renner van het kaliber Boonen hebben, dan zouden we wat meemaken met Peppi en Kokki in de commentaarbox. Sporza covert tenminste bijna al het wielrennen, de NOS niks buiten de grote afspraken. Ja, tenzij er ineens een Nederlander vooraan mee gaat doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat het niet erger of minder erg is dan in Nederland, alleen winnen Vlaamse renners nou eenmaal veel vaker, dus dan komt het ook wat meer op de voorgrond.
Held!quote:17 - Hoogerland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |