Kwaad worden om een idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:43 schreef Breiniak het volgende:
Het gaat om de islam, niet om het buitenlands zijn.
+1 voor slimme reactie. Daar heb je inderdaad eigenlijk ook wel gelijk in.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:44 schreef Yildiz het volgende:
Als ik die reacties op youtube lees, dan onstaat er haast nooit de gedachte die lijkt op
'ah, dus hier zitten the best and brightest minds'.
Simpel. Moslims voeden hun kinderen op als moslim. Zij zullen niet vlug verwestersen. Anderen assimileren na de tweede generatie (soms pas derde) tot de westerse cultuur.quote:
Om een youtube comment te plaatsen moet je toch eerst een simpel sommetje maken en als je het fout hebt wordt je comment pas gepost?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:44 schreef Yildiz het volgende:
Als ik die reacties op youtube lees, dan onstaat er haast nooit de gedachte die lijkt op
'ah, dus hier zitten the best and brightest minds'.
Hmmm, ken ik niet maar even bekeken. Die kerels vatten het op veel plekken wel goed samen lijkt me. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:26 schreef Etcetera het volgende:
15 Miljoen Mensen is een prachtig nummer, maar ik denk dat Baas B. en Lange Frans toch iets beter laten zien hoe ons land in elkaar zit - en ik vind ze niet eens tof
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Hmmm, ken ik niet maar even bekeken. Die kerels vatten het op veel plekken wel goed samen lijkt me. Goed gedaan.
Neen Frits , ik ben serieus. Ik kom twee keer per jaar naar het moederland maar ik mis dus toch wat? Of juist niet?quote:
Een beetje heimwee hoort erbij.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen Frits , ik ben serieus. Ik kom twee keer per jaar naar het moederland maar ik mis dus toch wat? Of juist niet?
Wat bedoel je dan? Ja pindakaas. En The Opposites.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Ja pindakaas. En The Opposites.![]()
Pindakaas heb je daar ook, en The Opposites kun je downloaden, dus je mist niks.
Hoe moet ik je vraag anders interpreteren? Of je iets mist: heimwee. Ik zou niet weten wat je verder moet missen wat je in de US niet hebt of waar je anders op doelt.quote:
Klopt Helemaal Tyler,maar dit komt ook mede door onze o zo geweldige regering.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
We zijn een natie vol schijtbakken, die nergens wat van durven zeggen. Zitten erbij en kijken ernaar.
En de laatste tijd blerren we met ze allen dat de buitenlanders zich niet willen aanpassen.
Waarom denk je dat dat gespuis hier zit, omdat we hier niks aanpakken. Tolerant zijn we om interessant te doen maar diep van binnen weten we allemaal dat we een stel gasten zijn die hun ballen ergens hebben laten liggen. Iedereen lijdt onder de collectieve lafheid. Ook de allochtonen.
Doe je iets wat niet mag dan moet je zodanig gestraft worden dat je het de volgende keer wel uit je kop haalt. Als je dat naleeft kan je alsnog een sociaal en tolerant land zijn.
Ben het helemaal met je eens helaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
We zijn een natie vol schijtbakken, die nergens wat van durven zeggen. Zitten erbij en kijken ernaar.
En de laatste tijd blerren we met ze allen dat de buitenlanders zich niet willen aanpassen.
Waarom denk je dat dat gespuis hier zit, omdat we hier niks aanpakken. Tolerant zijn we om interessant te doen maar diep van binnen weten we allemaal dat we een stel gasten zijn die hun ballen ergens hebben laten liggen. Iedereen lijdt onder de collectieve lafheid. Ook de allochtonen.
Doe je iets wat niet mag dan moet je zodanig gestraft worden dat je het de volgende keer wel uit je kop haalt. Als je dat naleeft kan je alsnog een sociaal en tolerant land zijn.
En waar komt die regering vandaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt Helemaal Tyler,maar dit komt ook mede door onze o zo geweldige regering.
prachtig, maar vergeet niet dat het groepje waar jij het over hebt een klein deel is van de algehele moslim bevolking. Uit jouw reacties is tevens op te maken dat jij niet verder kijkt dan het (mild-propagerende) nieuws wat er op internet / tv te zien is. Als jij verder had gekeken had je geweten dat landen als marokko en turkije an sich helemaal niet zo islamitisch zijn (probeer daar maar eens de hoofddoeken te tellen, zo heel hoog zal je niet komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:12 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Simpel. Moslims voeden hun kinderen op als moslim. Zij zullen niet vlug verwestersen. Anderen assimileren na de tweede generatie (soms pas derde) tot de westerse cultuur.
Religie echter is een streng segregeren....
...blablabla lang kutverhaal blablabla......
...en hindoes de mensen zijn die in grote getallen hun religie ERG serieus nemen. Ik ben niet zo egoïstisch om problemen te zaaien voor de generaties na mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dwaas B en lange Gansquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:26 schreef Etcetera het volgende:
15 Miljoen Mensen is een prachtig nummer, maar ik denk dat Baas B. en Lange Frans toch iets beter laten zien hoe ons land in elkaar zit - en ik vind ze niet eens tof
Marokkaanse mannen en jongens bedoel jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Met buitenlanders is meestal niets mis. Met Marokkanen wel.
Ik ken ook wel wat Marokkaanse meisjes die niet deugen. En voordat mensen weer meteen beginnen: Ze zijn inderdaad niet tuig, maar ik ga niet continu lopen zeggen: 97% van alle Marokkanen deugen niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef Slappy het volgende:
[..]
Marokkaanse mannen en jongens bedoel je
Wij wonen hier ook al een tijdje jwt en nu succesvol in de horecaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:17 schreef B.E.D het volgende:
om'g
De eerste Turkse gastabeiders zijn hier in je vroege jaren '60 al naartoe gekomen, en nooit meer weggegaan.
Die Youtube-user is dom.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:18 schreef Bomil het volgende:
[..]
moet elke keer lachen als ik die plaatje weer zie![]()
![]()
![]()
Eentje is geen probleem, 2 of 3 ook nog niet. Maar ze komen meestal per dozijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:23 schreef DurumDoner het volgende:
Overigens snap ik niet dat al die boeren van 2 bij 2 zo lopen te janken over Marokkaantjes van 1.60 en 50 kg. Moeten toch makkelijk aan te pakken zijn lijkt me.
Er zijn altijd meer boeren dan Marokkanen. Of de statistieken kloppen niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:25 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Eentje is geen probleem, 2 of 3 ook nog niet. Maar ze komen meestal per dozijn.
De hele familie... en iedereen is wel ergens elkaars neef of broer volgens mij...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:25 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Eentje is geen probleem, 2 of 3 ook nog niet. Maar ze komen meestal per dozijn.
Dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat gemekker over/op moslims/suri's/vuilnismannen toch wat overdreven. Zijn al die jokers die constant lopen te piepen wel eens langer dan een vakantie in het buitenland geweest?
"Een zoon die noemt zijn vader Piet, een fiets staat nergens veilig"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik was net de clip 15 miljoen mensen aan het kijken toen m'n oog viel op onderstaande reactie bij deze clip
sconnection (2 uur geleden) Wat fijn om zoveel nederlanders te zien zonder iemand uit marokko of het midden-ooste te zien.
Natuurlijk hebben die een hekel aan Marokkanen. Ze zijn immers de nieuwe algemeen beschouwde bevolkingsgroep die de schuld is van alles. Als je mee wilt gaan in de massa (ook wel: integreren) dien je erwtensoep met worst te eten, een hekel te hebben aan Marokkanen, zondagavond studio Sport te kijken en 'kritisch te zijn' t.o.v. de Islam. Als je dat niet doet, gaan mensen twijfelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
Het valt mij wel op dat 99% van de allochtonen die ik ken een hekel hebben aan Marokkanen:
Chinezen, Indonesiërs, Filipino's, Turken, Surinamers etc....
Natuurlijk, ik scheer ze ook niet over 1 kam, ik ken er welgeteld 3 die (denk ik) wel ok zijn....
Je zal waarschijnlijk sarcastisch zijn, maar ik ben het wel met je eens. Als iemand de islam kritiekloos accepteert ga ik wel twijfelen aan die persoon ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben die een hekel aan Marokkanen. Ze zijn immers de nieuwe algemeen beschouwde bevolkingsgroep die de schuld is van alles. Als je mee wilt gaan in de massa (ook wel: integreren) dien je erwtensoep met worst te eten, een hekel te hebben aan Marokkanen, zondagavond studio Sport te kijken en 'kritisch te zijn' t.o.v. de Islam. Als je dat niet doet, gaan mensen twijfelen.
quote:De profeet vertelde: ,,Hij pakte me krachtig vast totdat ik me in het nauw voelde, liet me daarna los en zei: ,,Lees". Ik zei: ,,Ik kan niet lezen". Hij pakte me voor de tweede keer krachtig vast, liet me los en zei: ,,Lees". Ik zei: ,,Ik kan niet lezen". Hij pakte me krachtig vast voor de derde keer, liet me los en zei:
"Lees! In de naam van jouw Heer, Die jou heeft geschapen. Hij heeft de mens geschapen van een bloedklomp. Lees! En jouw Heer is de meest Edele. Degene Die onderwezen heeft met de pen. Hij heeft de mens onderwezen wat hij niet wist." (Surah 96: Ayah 1 t/m 5)
De profeet is hierna trillend van angst naar zijn huis teruggegaan. Hij zei tegen Khadija, moge Allah met haar tevreden zijn: ,,Omhul mij, omhul mij". Zij omhulde hem totdat hij zich beter voelde. Hij zei tegen Khadija: ,,Het was beangstigend". Zij stelde hem toen gerust: ,,Oh nee, Allah zou je nooit in de steek laten. Je houdt contact met je bloedverwanten, zorgt voor iedereen, geeft aan de behoeftigen, bent gastvrij en steunt anderen bij hun onheil".
De pm was uiteraard van een Nieuwe Nederlander, genaamd Mhemed.quote:zozo
Zozo, vraag me af hoe je in het echte leven bent. Want in de virtuele wereld kun jij veel praten.
Gast, hij stuurt je een berichtje zonder taalfouten en gebruikt zelfs woorden als 'virtuele' foutloos, en jij gaat lopen zeuren over de inhoud?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
Youtube-reacties. Altijd leuk om mensen over de zeik te helpen.
Ik kreeg de volgende pm op youtube nadat ik had gezegd dat ze op gestolen opgefokte naaimachines rijden in dat filmpje van 180cc
[..]
De pm was uiteraard van een Nieuwe Nederlander, genaamd Mhemed.
Hier is al duidelijk dat je niet leest wat ik typ. Ik heb juist Turkije een seculier land genoemd, met een opkomend reveil van de islam dat mogelijk in de toekomst stagneert, mogelijk zal groeien (is onzeker).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:08 schreef flipp. het volgende:
[..]
prachtig, maar vergeet niet dat het groepje waar jij het over hebt een klein deel is van de algehele moslim bevolking. Uit jouw reacties is tevens op te maken dat jij niet verder kijkt dan het (mild-propagerende) nieuws wat er op internet / tv te zien is. Als jij verder had gekeken had je geweten dat landen als marokko en turkije an sich helemaal niet zo islamitisch zijn (probeer daar maar eens de hoofddoeken te tellen, zo heel hoog zal je niet komen.
Maar die groot gedeelte van die groep met name Chinezen en Indonesiërs heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
Het valt mij wel op dat 99% van de allochtonen die ik ken een hekel hebben aan Marokkanen:
Chinezen, Indonesiërs, Filipino's, Turken, Surinamers etc....
Natuurlijk, ik scheer ze ook niet over 1 kam, ik ken er welgeteld 3 die (denk ik) wel ok zijn....
Jij lokt het toch uit?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
Ik kreeg de volgende pm op youtube nadat ik had gezegd dat ze op gestolen opgefokte naaimachines rijden in dat filmpje van 180cc
[..]
Nee hoor, want volgens de logica van bepaalde mensen zitten buitenlanders allochtonen nederkanen nieuwe nederlanders áltijd fout.quote:
Nee, ik was niet sarcastisch, maar cynisch. Ik deel niet de kritiek die de massa heeft van de Islam. De Islam is maar een idee, maar een groot deel van de massa houdt dat idee verantwoordelijk voor de gedragingen van de mensen die erin geloven of ernaar zeggen te handelen. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe raar dat is. Simpelweg een benadering van 'ieder individu is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, niet de massa', schijnt tegenwoordig raar te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zal waarschijnlijk sarcastisch zijn, maar ik ben het wel met je eens. Als iemand de islam kritiekloos accepteert ga ik wel twijfelen aan die persoon ja.
Ze vielen toen niet op omdat je er toen geen last van had.quote:Net of er toen geen mensen uit marroko of het midden oosten waren..
Whehehe, een echte youtube-troll!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, jij kan er inderdaad goed over oordelen vanuit je ivoren toren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat gemekker over/op moslims/suri's/vuilnismannen toch wat overdreven. Zijn al die jokers die constant lopen te piepen wel eens langer dan een vakantie in het buitenland geweest?
Stuurt zo'n hyperwijf mij een prive bericht:quote:Er wordt vergeten dat Nederlanders ook veel klagen, want dat zie ik nu hier.
flikker op ik ga dat niet lezenquote:]Er wordt niets vergeten Er wordt niets vergeten Helemaal niet - maar in zo'n klein stukje tekst waar maar 500 lettertekens in mogen worden gebruikt kun je niet alles kwijt!
Als mensen uitgebreid willen zijn of dingen duidelijker willen maken zijn daar de privè mails voor, denk je niet?
Je doet alsof klagen iets is wat Nederlanders doen, maar alle mensen op de wereld doen dat!
En waarom zouden ze dat niet mogen?
Het is in ieder geval beter te klagen over misstanden en zo je frustratie te uiten dan een willekeurig iemand op straat neer te slaan of ander geweld te gebruiken!
Een van de mooie voorrechten in Nederland - waar iedereen gebruik van mag maken! - is dat er ruimte is voor meningen en discussies.
Als dat in een ander land zou gebeuren > in Noord-Afrika of India dan wordt het vast niet gepikt!
De klaagcultuur maakt iedereen gebruik van - dus òòk de allochtonen, buitenlanders of hoe je het maar wil noemen.
Als jij praat over Nederlanders die klagen, dan bedoel je zeker de blanken maar zeker niet Marokkanen of Turken, Pakistanen?
Nou, die kunnen er ook wat van.
Het is opvallend dat als er positief nieuws is over bijvoorbeeld Marokkanen ineens alle Marokkanen wel heeeeeel erg Marokkaans en trots zijn op hun roots, maar zodra het nieuws slecht is dan is er plotseling dat collectieve, nationalistisch bewustzijn er niet meer.....(?!)
En dan zijn diezelfde mensen 'ineens' Nederlanders - iets wat ze op neerkijken.
Maar je bent toch altijd Marokkaans > in zowel goede als slechte dingen?
Ja, met akelige dingen willen we allemaal wel wegkruipen, maar het is sportiever om gewoon je ongelijk toe te geven en dan kom je geloofwaardiger over en is er ook meer respect.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind blanke Nederlanders wat dat betreft veel eerlijker, kritischer naar zichzelf en naar buiten toe. Als Nederland iets stoms doet dan hoor ik zo vaak van diezelfde Nederlanders; 'dat hebben we zelf gedaan en het is eigen schuld, eigen verantwoordelijkheid'.
Er is veel kritiek op het volkje zelf en ook naar het kabinet* - wat toch wel degelijk door een hoop Nederlandse blanken* bestuurd wordt.
De hand wordt dus niet boven een blank hoofd gehouden. Ga dat a.u.b niet diret dan de conclusie trekken dat blanken nooit iets gemeens of fout doen - want dat doen ze heus ook wel.
Maar dit is wel Nederland en het is ònze cultuur dus het lijkt me niet meer dan logisch dat andere bevolkingsgroepen zich daaraan conformeren.
En het is zeker niet raar dat je als etnische minderheid in ieder geval opvalt.
Dat heeft niets met discriminatie of rascisme te maken; het is gewoon zo.
In het buitenland vallen blanke Nederlanders op en krijgen zij te maken met dezelfde dingen waar ik nu over spreek die met allochtonen gebeuren! En terecht.
Nederlanders zijn niet rotter dan andere volken - overal is wel iets en dit land is gewoon goed georganiseerd en prima om te wonen - het wordt helaas vooral òòk verpest door de culturen van elders!
Want zo was het hier niet - waar komt het dan door?
Juist door andere invloeden o.a
Oja, ik weet niet wie jij bent en hoe jij leeft maar als je een goede Nederlander/Marokkaan/Turk/ buitenlander of wat dan ook bent dan hoef jij je vast ook niets aan te trekken van mijn stukje.
Het geldt dan immers niet voor jou.......:-)
Als je een beetje had doorgestudeerd had je ook een ivoren toren kunnen betalen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, jij kan er inderdaad goed over oordelen vanuit je ivoren toren.
Fixtquote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef Infinti het volgende:
buitenlanders = OK
buitenlandse straatterroristen =![]()
Wat zeg jij nou weer ?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:48 schreef boskameel het volgende:
Die reacties op die overvecht scooterfilmpjes zijn echt kkziek jonge!
Wat zijn dat voor kansloze paupersquote:
Menig Michelinkok is jaloersquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:18 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wij wonen hier ook al een tijdje jwt en nu succesvol in de horeca
quote:
quote:Abdars0318 (1 maand geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
la3n kehba dyemeshhh water pistool douw ik in je kk moederss kutjeee die vol zit met sperma van nigroosss die jou zusje van 4 jaar voor jou kk moeder en vader heeft verkracht en roc ede bilehhh wy hebben jullie helemaal total los geslagen ehh vieze kk pypslet inch'allah kom ik jou tegen net als hoe ik die turk tegen kwamm.. als je hem ziet moet je zeggen. ENN YESSSSS na half uurtje zag je shab zeist op de grond enn shab vdaal rennend als hyenas naar hun eige wyk izn zuen temme ehh slet
What in the fuck ?quote:
Nog steeds dat ene filmpje? Je zou nog een punt maken als Nederlanders nooit zo doen, nu kom je op z'n zachtst gezegd amateuristisch over.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:56 schreef onderscheid het volgende:
heel raar dat mensen een hekel hebben aan buitenlanders... heel raar..![]()
Je moet niet aan die tories doen, is bullshit. Alleen beef met anderen omdat ze allochtoon zijn. Die tories zijn voor chingboys.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:56 schreef onderscheid het volgende:
heel raar dat mensen een hekel hebben aan buitenlanders... heel raar..![]()
Een beetje beef is voor mij nooit problematischquote:Op maandag 30 maart 2009 23:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je moet niet aan die tories doen, is bullshit. Alleen beef met anderen omdat ze allochtoon zijn. Die tories zijn voor chingboys.
ey brada luister ik ben gewoon Suriquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:18 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Een beetje beef is voor mij nooit problematisch
Ik ben er klaar voor
Ik breng het Hardcore
wat een kortzichtige reactiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef AryaMehr het volgende:
Ach. Laat de Nederlanders in de waan dat in Nederland voor de komst van de gastarbeiders nooit ''buitenlanders'' woonden. Terwijl ongeveer 40/50% - misschien zelfs meer - van de Nederlanders wel een ''buitenlander'' in zijn stamboom heeft zitten, als gevolg van de massale immigratie in Nederland tijdens de middeleeuwen.
Nee, leer eens goed lezen. Ik heb het over buitenlanders, wat jou interpretatie van het woord is moet je zelf weten. De Nederlander bestaat niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef onderscheid het volgende:
[..]
wat een kortzichtige reactie![]()
alsof het gaat om buitenlanders in het algemeen... we hebben geen problemen met belgen, duitsers, chinezen bijvoorbeeld maar wel met marokkanen en antilianen bijvoorbeeld. veel te veel gespuis zit daar tussen die alleen maar profiteren van het tolerante nederland.
dus ga niet beginnen over de middeleeuwen en dan nederlanders zelf 20 generaties terug een buitenlander in de stamboomn heeft... wat een onzin argument
Ariërs danquote:
Nog erger: met een blanke vrouw of blank kind in zijn armen!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:15 schreef Lod het volgende:
[..]
En er zit een neger in de clip zo rond 0:48
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |