abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67485761
Ik was net de clip 15 miljoen mensen aan het kijken toen m'n oog viel op onderstaande reactie bij deze clip

sconnection (2 uur geleden) Wat fijn om zoveel nederlanders te zien zonder iemand uit marokko of het midden-ooste te zien. Wat een tijd. Jammer dat ik het niet bewust/helemaal neit heb meegemaakt. Was ik maar flink wat jaren geleden geboren. Hopelijk laat deze clip ook het toekomstbeeld van Nederland zien. Ookal lijkt dat me stug, behalve als wilders aan de macht komt. Ookal kan dat ook veel negatieve gevolgen hebben.

Net of er toen geen mensen uit marroko of het midden oosten waren.. en net of die mensen niet kunnen inburgeren ..
Er wonen al zo lang buitenlanders in dit land net of ze dan allemaal maar even moeten worden opgeveegd door Wilders. ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:43:19 #2
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_67485780
Het gaat om de islam, niet om het buitenlands zijn.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:43:51 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67485784
Allemaal raus
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:44:04 #4
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_67485786
Buitenlanders?
Wat is dat!
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:44:09 #5
188686 keienlegger
Hey, ik ben Sinterklaas niet!
pi_67485789
Het blijft een prachtig nummer!

(Ik vind het zonde van de tijd om me druk te maken over wat domme mensen er van vinden)
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:44:26 #6
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67485790
Als ik die reacties op youtube lees, dan onstaat er haast nooit de gedachte die lijkt op
'ah, dus hier zitten the best and brightest minds'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_67485791
buitenlanders
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:45:05 #8
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67485793
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:43 schreef Breiniak het volgende:
Het gaat om de islam, niet om het buitenlands zijn.
Kwaad worden om een idee.

.
pi_67485794
De meeste Marokkanen/Turken waren hier echt wel dik voor de jaren 90. (Toen dit clipje is gefilmd)

Volgens mij zijn alleen van die Polen, Joegoslaven, Afghanen en Somaliers erbij gekomen sinds de 90.
pi_67485797
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:44 schreef Yildiz het volgende:
Als ik die reacties op youtube lees, dan onstaat er haast nooit de gedachte die lijkt op
+1 voor slimme reactie. Daar heb je inderdaad eigenlijk ook wel gelijk in.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:48:41 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67485815
YouTube-reacties... Daar ga ik altijd even lezen voor inspiratie als ik iets probeer foolproof te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:54:54 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67485857
Ik zie toch zat mensen met een leuk kleurtje in die video.

Want dat wordt nu toch gezien als 'buitenlander' toch?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_67485886
sowieso, Youtube comments !
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 28 maart 2009 @ 02:58:14 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67485889
Die moeten niet het keurslijf in, die laat je in hun waarde.

Je kunt zien dat het nu al niet meer van deze tijd is die tekst. Jammer eigenlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:12:24 #15
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_67485975
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Kwaad worden om een idee.

.
Simpel. Moslims voeden hun kinderen op als moslim. Zij zullen niet vlug verwestersen. Anderen assimileren na de tweede generatie (soms pas derde) tot de westerse cultuur.
Religie echter is een streng segregerende factor in de menselijke psychologie. Een moslim is volgens zijn geloof bijvoorbeeld verboden te trouwen met een niet-moslim, deze mensen zorgen voor een heterogene mix der culturen.
In Antwerpen waar ik woon volgt 30% islamles. Dit is een demografische verschuiving die je niet kan wissen door integratie. Eens een minderheidsgroep een percentage accumuleert zal je de mogelijkheid hebben tot wat je in Frankrijk zag in 2007.

Laten we hopen dat de groei snel stagneert en dat we secularisme snel kunnen verspreiden onder de populatie, of we zullen te maken kunnen hebben met radicale groeperingen over misschien 100 jaar.

Eén ding is zeker: respect dwing je niet af met je kont naar boven.

Trouwens, jij als inwoner in Nederland moet weten dat Indonesië, een vroegere kolonie van jullie, niet lang geleden een boeddhistische meerderheid had. Nu is de meerderheid moslim en is zelfs een traditionele boeddhistische dans verboden wegens 'blote armen'.

Je naam is Turks. Jouw Turkije heeft zelfs problemen met een 'reveil' van de islam en staat tussen extremistische vuren van mensen die het kalifaat terugwillen enerzijds en mensen die de seculiere staat willen verzegelen anderzijds.

Mensen met verstand weten dat in de wereld moslims en hindoes de mensen zijn die in grote getallen hun religie ERG serieus nemen. Ik ben niet zo egoïstisch om problemen te zaaien voor de generaties na mij...

[ Bericht 12% gewijzigd door Breiniak op 28-03-2009 03:18:08 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:23:54 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67486035
Ik vind dat gemekker over/op moslims/suri's/vuilnismannen toch wat overdreven. Zijn al die jokers die constant lopen te piepen wel eens langer dan een vakantie in het buitenland geweest?
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2009 @ 03:26:58 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67486058
15 Miljoen Mensen is een prachtig nummer, maar ik denk dat Baas B. en Lange Frans toch iets beter laten zien hoe ons land in elkaar zit - en ik vind ze niet eens tof

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_67486083
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:44 schreef Yildiz het volgende:
Om een youtube comment te plaatsen moet je toch eerst een simpel sommetje maken en als je het fout hebt wordt je comment pas gepost?
Cool story, Hansel.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:32:33 #19
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_67486098
Wilders zijn voorstel om de Koran te verbieden slaat kant noch wal. Maar weet dat Wilders niet tegen buitenlanders is. Hij heeft het enkel niet voor de islamisatie van Nederland en Europa. Er zitten stappen tussen racisme en kritiek op de islam.
Serieus, Geert Wilders... randfiguur...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:33:30 #20
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67486103
Friezen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:34:08 #21
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67486107
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:26 schreef Etcetera het volgende:
15 Miljoen Mensen is een prachtig nummer, maar ik denk dat Baas B. en Lange Frans toch iets beter laten zien hoe ons land in elkaar zit - en ik vind ze niet eens tof

Hmmm, ken ik niet maar even bekeken. Die kerels vatten het op veel plekken wel goed samen lijkt me. Goed gedaan.
pi_67486112
Eens met TS en Grulez.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67486123
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Hmmm, ken ik niet maar even bekeken. Die kerels vatten het op veel plekken wel goed samen lijkt me. Goed gedaan.

vanaf 3.30
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:50:09 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67486179
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:37 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

vanaf 3.30
Neen Frits , ik ben serieus. Ik kom twee keer per jaar naar het moederland maar ik mis dus toch wat? Of juist niet?
pi_67486199
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:50 schreef popolon het volgende:

[..]

Neen Frits , ik ben serieus. Ik kom twee keer per jaar naar het moederland maar ik mis dus toch wat? Of juist niet?
Een beetje heimwee hoort erbij.

Deze zat in een door Frans Bauer gewonnen televisie-verkiezing van een alternatief voor het volkslied.

Ik vind zelf het tweede couplet af en toe subliem.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:55:26 #26
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67486205
Daar schiet ik niets mee op drol.
pi_67486213
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:55 schreef popolon het volgende:
Daar schiet ik niets mee op drol.
Wat bedoel je dan? Ja pindakaas. En The Opposites.

Pindakaas heb je daar ook, en The Opposites kun je downloaden, dus je mist niks.
pi_67486217
Alsof je je druk moet maken op Youtube reacties. Dat volk daar zit heel de dag alleen maar te kankeren op alles en iedereen. Vervolgens beoordelen de rest van de kankerklagers het gekanker weer met een + of een -.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:58:36 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67486219
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:57 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan? Ja pindakaas. En The Opposites.

Pindakaas heb je daar ook, en The Opposites kun je downloaden, dus je mist niks.
ok.
pi_67486235
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:58 schreef popolon het volgende:

[..]

ok.
Hoe moet ik je vraag anders interpreteren? Of je iets mist: heimwee. Ik zou niet weten wat je verder moet missen wat je in de US niet hebt of waar je anders op doelt.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 04:02:32 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67486239
Nee nee nee, zo bedoel ik het niet.

Och laat ook maar,
pi_67486254
Ik snap het misverstand, semantiek-kwestie m.b.t. missen, maar dan nog snap ik het niet als reactie op de post daarvoor. Laat maar vind ik ook best.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 04:11:06 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67486270
Nee ik heb geen heimwee, ik kan overal wonen. Als ik maar ruimte heb. Da's m'n enige 'probleem': Ik heb een hekel aan opgepropte mensenmassa's.

Ik zou nooit meer in een flat of rijtjeshuis willen wonen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 04:23:56 #34
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_67486316
We zijn een natie vol schijtbakken, die nergens wat van durven zeggen. Zitten erbij en kijken ernaar.
En de laatste tijd blerren we met ze allen dat de buitenlanders zich niet willen aanpassen.
Waarom denk je dat dat gespuis hier zit, omdat we hier niks aanpakken. Tolerant zijn we om interessant te doen maar diep van binnen weten we allemaal dat we een stel gasten zijn die hun ballen ergens hebben laten liggen. Iedereen lijdt onder de collectieve lafheid. Ook de allochtonen.

Doe je iets wat niet mag dan moet je zodanig gestraft worden dat je het de volgende keer wel uit je kop haalt. Als je dat naleeft kan je alsnog een sociaal en tolerant land zijn.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 05:28:35 #35
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67486481
Het zijn 16 miljoen mensen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:15:41 #36
13250 Lod
Sapere aude!
pi_67486865
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 05:28 schreef star_gazer het volgende:
Het zijn 16 miljoen mensen
En er zit een neger in de clip zo rond 0:48
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:02:52 #37
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_67487140
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 04:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
We zijn een natie vol schijtbakken, die nergens wat van durven zeggen. Zitten erbij en kijken ernaar.
En de laatste tijd blerren we met ze allen dat de buitenlanders zich niet willen aanpassen.
Waarom denk je dat dat gespuis hier zit, omdat we hier niks aanpakken. Tolerant zijn we om interessant te doen maar diep van binnen weten we allemaal dat we een stel gasten zijn die hun ballen ergens hebben laten liggen. Iedereen lijdt onder de collectieve lafheid. Ook de allochtonen.

Doe je iets wat niet mag dan moet je zodanig gestraft worden dat je het de volgende keer wel uit je kop haalt. Als je dat naleeft kan je alsnog een sociaal en tolerant land zijn.
Klopt Helemaal Tyler,maar dit komt ook mede door onze o zo geweldige regering.
Nederland is 1 van de kleinere landen binnen europa,maar is tevens een van de grootste geldstrooiers.
Duitsland is met betrekking tot de opvang van assielzoekers een stuk strenger,wij nederlanders zijn wat dat betreft een stel watjes,beetje die arme vluchtelingen opvangen .
De vluchtelingen die hier heenkomen zijn niet arm,de echt arme mensen zitten in hun eigen land,die kunnen de reis naar NL niet eens betalen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:03:05 #38
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_67487143
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 04:23 schreef Tyler..Durden het volgende:

Ben het helemaal met je eens helaas.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:42:11 #39
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_67487512
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:02 schreef cvboer het volgende:

[..]

Klopt Helemaal Tyler,maar dit komt ook mede door onze o zo geweldige regering.
En waar komt die regering vandaan?
Ok stelletje hokboeren
pi_67488804
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:12 schreef Breiniak het volgende:

[..]

Simpel. Moslims voeden hun kinderen op als moslim. Zij zullen niet vlug verwestersen. Anderen assimileren na de tweede generatie (soms pas derde) tot de westerse cultuur.
Religie echter is een streng segregeren....

...blablabla lang kutverhaal blablabla......

...en hindoes de mensen zijn die in grote getallen hun religie ERG serieus nemen. Ik ben niet zo egoïstisch om problemen te zaaien voor de generaties na mij...
prachtig, maar vergeet niet dat het groepje waar jij het over hebt een klein deel is van de algehele moslim bevolking. Uit jouw reacties is tevens op te maken dat jij niet verder kijkt dan het (mild-propagerende) nieuws wat er op internet / tv te zien is. Als jij verder had gekeken had je geweten dat landen als marokko en turkije an sich helemaal niet zo islamitisch zijn (probeer daar maar eens de hoofddoeken te tellen, zo heel hoog zal je niet komen.

Hetgeen wat hier naar toe komt zijn vooral de mensen uit de berggebieden (immers mensen in de grote steden hebben het al goed genoeg dus waarom zouden die weg gaan). Deze komen in een milieu, waar al voordat ze ook maar iets gedaan hebben, een aversie tegen hun heerst. Hierdoor gaan ze terug naar groepen waar deze aversie niet heerst (moskee, lotgenoten), waardoor (sommigen van hun) heil zoeken in de islam. En dit is de groep welke het strengst aanhangt aan de islam, ook met de oude gebruiken welke voorkomen in de koran (vergeet niet dat het ook een boek is van een aantal jaar oud), wat nooi goed is (er zijn genoeg mensen ook die 100% inheems zijn die geloven dat tv van de duivel is bijvoorbeeld).

Dus opzich is het te begrijpen dat deze mensen zo zwaar aan de islam hangen. Is dit goed? opzich niet, want zoals jij al zei bemoeilijkt dit de integratie. Is hierdoor de islam slecht? opzich niet, tuurlijk de heel fanatieke mensen zullen zich afsluiten van de buitenwereld of gedateerde leefregels gebruiken maar dit zal ook een stuk cultuur zijn, en dus niet geheel toe te wijden aan de islam. Vergeet niet dat Nederland een heel open cultuur heeft naar de meeste dingen.

En dat er problemen zullen komen voor latere generaties zal ook wel meevallen, als je een beetje had nagedacht had je net zo goed geweten dat het een klein deel van de grote massa is wat het verpest voor de rest. De problemen welke nu in het midden oosten spelen zijn niet zo zeer toe te wijden aan de islam. Ja het boek (koran) wordt gebruikt om sommige mensen om te praten, maar als de situatie het toegelaten had hadden ze hier net zo goed de bijbel voor gebruikt (hier staan hetzelfde soort teksten in welke ook te misinterperteren zijn).

Deze terroristen zijn simpelweg gewoon mensen die inderdaad 'het westen' kwaad willen doen, echter zullen zij extra leden nodig hebben. En wat is de snelste manier om dit op te pakken? Juist religie(vergeet niet dat wij met eenzelfde reden in de middeleeuwen flink hebben zitten 'feesten' daar)!

Dus hoe denk jij voor mensen van de generaties na jou geen problemen te gaan zaaien? Door mensen wie te streng hun religie volgen aan de schandpaal te nagelen? Wat zal dit oplossen? Mensen wie zo zwaar aan hun religie willen hangen doen dit toch wel, en dit is niet de groep waar je last van zal gaan hebben (zolang dezen hun mening niet in de politiek gaan verkondigen, aangezien de leefregels welke zij opleggen vaak gedateerd zijn (zie de meningen welke partijen als de SGP er op na houden)). Of wil je een kruistocht gaan houden en alle mensen daar de mond snoeren omdat ze zich een andere religie aanmeten, dan vraag ik mezelf toch echt af hoeveel beter jij bent dan de terroristen welke nu dezelfde dingen aan het roepen zijn.

samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:15:36 #41
168255 J.Herrer
pi_67488921
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:26 schreef Etcetera het volgende:

Dwaas B en lange Gans

Luister dan liever dit

Tvp
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67489375
Youtube comments is vergelijkbaar met niveau van Fok frontpage
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:40:40 #43
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67489410
Met buitenlanders is meestal niets mis. Met Marokkanen wel.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_67489798
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Met buitenlanders is meestal niets mis. Met Marokkanen wel.
Marokkaanse mannen en jongens bedoel je
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:04:22 #45
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67489865
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:01 schreef Slappy het volgende:

[..]

Marokkaanse mannen en jongens bedoel je
Ik ken ook wel wat Marokkaanse meisjes die niet deugen. En voordat mensen weer meteen beginnen: Ze zijn inderdaad niet tuig, maar ik ga niet continu lopen zeggen: 97% van alle Marokkanen deugen niet.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:05:30 #46
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_67489897
Ja, iedereen moet gewoon in z'n eigen provincie blijven.
pi_67489917
Hooii Nederlandsche vriendjes

Allah
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:09:47 #48
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_67489973
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:17:54 #49
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67490129
om'g
De eerste Turkse gastabeiders zijn hier in je vroege jaren '60 al naartoe gekomen, en nooit meer weggegaan.
Die Youtube-user is dom.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67490144
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:17 schreef B.E.D het volgende:
om'g
De eerste Turkse gastabeiders zijn hier in je vroege jaren '60 al naartoe gekomen, en nooit meer weggegaan.
Die Youtube-user is dom.
Wij wonen hier ook al een tijdje jwt en nu succesvol in de horeca
pi_67490145
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:09 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
moet elke keer lachen als ik die plaatje weer zie
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:19:38 #52
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_67490158
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:18 schreef Bomil het volgende:

[..]

moet elke keer lachen als ik die plaatje weer zie
pi_67490189
Tja, vind je het gek dat zoveel mensen een hekel hebben aan bepaalde bevolkingsgroepen als Polen en Marokkanen.

Ik ben van de 2 bovengenoemde ook niet bepaald gecharmeerd. Maar om nou te beweren dat ik een hekel aan buitenlanders heb? Wat een flauwekul. Ik heb totaal geen problemen met Chinezen, Zweden, Indiërs, Belgen, Duitsers of wat dan ook.
pi_67490222
Overigens snap ik niet dat al die boeren van 2 bij 2 zo lopen te janken over Marokkaantjes van 1.60 en 50 kg. Moeten toch makkelijk aan te pakken zijn lijkt me.
pi_67490254
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:23 schreef DurumDoner het volgende:
Overigens snap ik niet dat al die boeren van 2 bij 2 zo lopen te janken over Marokkaantjes van 1.60 en 50 kg. Moeten toch makkelijk aan te pakken zijn lijkt me.
Eentje is geen probleem, 2 of 3 ook nog niet. Maar ze komen meestal per dozijn.
pi_67490266
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:25 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Er zijn altijd meer boeren dan Marokkanen. Of de statistieken kloppen niet.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:30:49 #57
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67490376
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:25 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

De hele familie... en iedereen is wel ergens elkaars neef of broer volgens mij...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:07:27 #58
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67491393
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat gemekker over/op moslims/suri's/vuilnismannen toch wat overdreven. Zijn al die jokers die constant lopen te piepen wel eens langer dan een vakantie in het buitenland geweest?
Dit.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:46:18 #59
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_67492350
Het valt mij wel op dat 99% van de allochtonen die ik ken een hekel hebben aan Marokkanen:
Chinezen, Indonesiërs, Filipino's, Turken, Surinamers etc....

Natuurlijk, ik scheer ze ook niet over 1 kam, ik ken er welgeteld 3 die (denk ik) wel ok zijn....
Ik ben een eckte rapnegert
pi_67492464
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik was net de clip 15 miljoen mensen aan het kijken toen m'n oog viel op onderstaande reactie bij deze clip

sconnection (2 uur geleden) Wat fijn om zoveel nederlanders te zien zonder iemand uit marokko of het midden-ooste te zien.
"Een zoon die noemt zijn vader Piet, een fiets staat nergens veilig"
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:18:22 #61
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67493030
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
Het valt mij wel op dat 99% van de allochtonen die ik ken een hekel hebben aan Marokkanen:

Natuurlijk, ik scheer ze ook niet over 1 kam, ik ken er welgeteld 3 die (denk ik) wel ok zijn....
Natuurlijk hebben die een hekel aan Marokkanen. Ze zijn immers de nieuwe algemeen beschouwde bevolkingsgroep die de schuld is van alles. Als je mee wilt gaan in de massa (ook wel: integreren) dien je erwtensoep met worst te eten, een hekel te hebben aan Marokkanen, zondagavond studio Sport te kijken en 'kritisch te zijn' t.o.v. de Islam. Als je dat niet doet, gaan mensen twijfelen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:23:03 #62
53267 TC03
pi_67493143
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:18 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben die een hekel aan Marokkanen. Ze zijn immers de nieuwe algemeen beschouwde bevolkingsgroep die de schuld is van alles. Als je mee wilt gaan in de massa (ook wel: integreren) dien je erwtensoep met worst te eten, een hekel te hebben aan Marokkanen, zondagavond studio Sport te kijken en 'kritisch te zijn' t.o.v. de Islam. Als je dat niet doet, gaan mensen twijfelen.
Je zal waarschijnlijk sarcastisch zijn, maar ik ben het wel met je eens. Als iemand de islam kritiekloos accepteert ga ik wel twijfelen aan die persoon ja.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:58:52 #63
223335 B.E.D
pi_67493927
quote:
De profeet vertelde: ,,Hij pakte me krachtig vast totdat ik me in het nauw voelde, liet me daarna los en zei: ,,Lees". Ik zei: ,,Ik kan niet lezen". Hij pakte me voor de tweede keer krachtig vast, liet me los en zei: ,,Lees". Ik zei: ,,Ik kan niet lezen". Hij pakte me krachtig vast voor de derde keer, liet me los en zei:

"Lees! In de naam van jouw Heer, Die jou heeft geschapen. Hij heeft de mens geschapen van een bloedklomp. Lees! En jouw Heer is de meest Edele. Degene Die onderwezen heeft met de pen. Hij heeft de mens onderwezen wat hij niet wist." (Surah 96: Ayah 1 t/m 5)

De profeet is hierna trillend van angst naar zijn huis teruggegaan. Hij zei tegen Khadija, moge Allah met haar tevreden zijn: ,,Omhul mij, omhul mij". Zij omhulde hem totdat hij zich beter voelde. Hij zei tegen Khadija: ,,Het was beangstigend". Zij stelde hem toen gerust: ,,Oh nee, Allah zou je nooit in de steek laten. Je houdt contact met je bloedverwanten, zorgt voor iedereen, geeft aan de behoeftigen, bent gastvrij en steunt anderen bij hun onheil".
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:25:57 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67494611
Youtube-reacties . Altijd leuk om mensen over de zeik te helpen.

Ik kreeg de volgende pm op youtube nadat ik had gezegd dat ze op gestolen opgefokte naaimachines rijden in dat filmpje van 180cc
quote:
zozo
Zozo, vraag me af hoe je in het echte leven bent. Want in de virtuele wereld kun jij veel praten.
De pm was uiteraard van een Nieuwe Nederlander, genaamd Mhemed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:33:10 #65
53267 TC03
pi_67494806
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef fathank het volgende:

Ik kreeg de volgende pm op youtube nadat ik had gezegd dat ze op gestolen opgefokte naaimachines rijden in dat filmpje van 180cc
[..]

Gast, hij stuurt je een berichtje zonder taalfouten en gebruikt zelfs woorden als 'virtuele' foutloos, en jij gaat lopen zeuren over de inhoud?

Hulde voor Mehmed!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:13:58 #66
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_67497449
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:08 schreef flipp. het volgende:

[..]

prachtig, maar vergeet niet dat het groepje waar jij het over hebt een klein deel is van de algehele moslim bevolking. Uit jouw reacties is tevens op te maken dat jij niet verder kijkt dan het (mild-propagerende) nieuws wat er op internet / tv te zien is. Als jij verder had gekeken had je geweten dat landen als marokko en turkije an sich helemaal niet zo islamitisch zijn (probeer daar maar eens de hoofddoeken te tellen, zo heel hoog zal je niet komen.
Hier is al duidelijk dat je niet leest wat ik typ. Ik heb juist Turkije een seculier land genoemd, met een opkomend reveil van de islam dat mogelijk in de toekomst stagneert, mogelijk zal groeien (is onzeker).

Lees aub geen dingen die er niet staan en dan praten we verder. Dank je wel.
pi_67510912
Ik moet wel zeggen dat 'buitenlanders' op Marktplaats altijd traag zijn. Als ik een (studie)boek goedkoop van die site probeer te halen heb ik hem 2 dagen daarna wel binnen, dat wil zeggen, als de verkoper Henk de Vries heet. Heet die verkoper Mohammad Haffadi dan kun je er 3 weken op wachten, als je al wat krijgt, ook al is de woonplaats bijvoorbeeld Gouda dus zou de verzendtijd hetzelfde moeten zijn. Geen incident, maar een structureel Marktplaats-probleem, voor mij dan.
  zondag 29 maart 2009 @ 03:03:26 #68
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67511191
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:46 schreef Gummibeer79 het volgende:

Maar die groot gedeelte van die groep met name Chinezen en Indonesiërs heb ik nooit last van Chinezen
pi_67515631
quote:

[..]

Jij lokt het toch uit?
pi_67515677
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Jij lokt het toch uit?
Nee hoor, want volgens de logica van bepaalde mensen zitten buitenlanders allochtonen nederkanen nieuwe nederlanders áltijd fout.
Cool story, Hansel.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:45:46 #71
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67518322
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je zal waarschijnlijk sarcastisch zijn, maar ik ben het wel met je eens. Als iemand de islam kritiekloos accepteert ga ik wel twijfelen aan die persoon ja.
Nee, ik was niet sarcastisch, maar cynisch. Ik deel niet de kritiek die de massa heeft van de Islam. De Islam is maar een idee, maar een groot deel van de massa houdt dat idee verantwoordelijk voor de gedragingen van de mensen die erin geloven of ernaar zeggen te handelen. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe raar dat is. Simpelweg een benadering van 'ieder individu is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, niet de massa', schijnt tegenwoordig raar te zijn.
pi_67518808
quote:
Net of er toen geen mensen uit marroko of het midden oosten waren..
Ze vielen toen niet op omdat je er toen geen last van had.
pi_67518849
quote:

[..]

Whehehe, een echte youtube-troll!
pi_67518882
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef popolon het volgende:
Nee, jij kan er inderdaad goed over oordelen vanuit je ivoren toren.
  zondag 29 maart 2009 @ 19:59:23 #75
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_67526649
Post ik een reply van 1 zin onder dat filmpje van 15 miljoen mensen:
quote:
Er wordt vergeten dat Nederlanders ook veel klagen, want dat zie ik nu hier.
Stuurt zo'n hyperwijf mij een prive bericht:
quote:
]Er wordt niets vergeten Er wordt niets vergeten Helemaal niet - maar in zo'n klein stukje tekst waar maar 500 lettertekens in mogen worden gebruikt kun je niet alles kwijt!
Als mensen uitgebreid willen zijn of dingen duidelijker willen maken zijn daar de privè mails voor, denk je niet?

Je doet alsof klagen iets is wat Nederlanders doen, maar alle mensen op de wereld doen dat!
En waarom zouden ze dat niet mogen?
Het is in ieder geval beter te klagen over misstanden en zo je frustratie te uiten dan een willekeurig iemand op straat neer te slaan of ander geweld te gebruiken!
Een van de mooie voorrechten in Nederland - waar iedereen gebruik van mag maken! - is dat er ruimte is voor meningen en discussies.
Als dat in een ander land zou gebeuren > in Noord-Afrika of India dan wordt het vast niet gepikt!
De klaagcultuur maakt iedereen gebruik van - dus òòk de allochtonen, buitenlanders of hoe je het maar wil noemen.
Als jij praat over Nederlanders die klagen, dan bedoel je zeker de blanken maar zeker niet Marokkanen of Turken, Pakistanen?
Nou, die kunnen er ook wat van.
Het is opvallend dat als er positief nieuws is over bijvoorbeeld Marokkanen ineens alle Marokkanen wel heeeeeel erg Marokkaans en trots zijn op hun roots, maar zodra het nieuws slecht is dan is er plotseling dat collectieve, nationalistisch bewustzijn er niet meer.....(?!)
En dan zijn diezelfde mensen 'ineens' Nederlanders - iets wat ze op neerkijken.
Maar je bent toch altijd Marokkaans > in zowel goede als slechte dingen?
Ja, met akelige dingen willen we allemaal wel wegkruipen, maar het is sportiever om gewoon je ongelijk toe te geven en dan kom je geloofwaardiger over en is er ook meer respect.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind blanke Nederlanders wat dat betreft veel eerlijker, kritischer naar zichzelf en naar buiten toe. Als Nederland iets stoms doet dan hoor ik zo vaak van diezelfde Nederlanders; 'dat hebben we zelf gedaan en het is eigen schuld, eigen verantwoordelijkheid'.
Er is veel kritiek op het volkje zelf en ook naar het kabinet* - wat toch wel degelijk door een hoop Nederlandse blanken* bestuurd wordt.
De hand wordt dus niet boven een blank hoofd gehouden. Ga dat a.u.b niet diret dan de conclusie trekken dat blanken nooit iets gemeens of fout doen - want dat doen ze heus ook wel.
Maar dit is wel Nederland en het is ònze cultuur dus het lijkt me niet meer dan logisch dat andere bevolkingsgroepen zich daaraan conformeren.
En het is zeker niet raar dat je als etnische minderheid in ieder geval opvalt.
Dat heeft niets met discriminatie of rascisme te maken; het is gewoon zo.
In het buitenland vallen blanke Nederlanders op en krijgen zij te maken met dezelfde dingen waar ik nu over spreek die met allochtonen gebeuren! En terecht.
Nederlanders zijn niet rotter dan andere volken - overal is wel iets en dit land is gewoon goed georganiseerd en prima om te wonen - het wordt helaas vooral òòk verpest door de culturen van elders!
Want zo was het hier niet - waar komt het dan door?
Juist door andere invloeden o.a

Oja, ik weet niet wie jij bent en hoe jij leeft maar als je een goede Nederlander/Marokkaan/Turk/ buitenlander of wat dan ook bent dan hoef jij je vast ook niets aan te trekken van mijn stukje.
Het geldt dan immers niet voor jou.......:-)
flikker op ik ga dat niet lezen
pi_67526678
Youtube comments
Stef Stuntpiloot zaait paniek in het kippenhok. Stef stunt en stuitert en duikt maar raak. Kun jij jouw kippen beschermen tegen Stef en zijn stuiterende stuntvliegtuig?
pi_67526957
Buitenlanders
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67527192
buitenlanders = OK
buitenlandse straatterroristen =

Het hele probleem is gekomen door de blingbling cultuur
Inprincipe kunnen alle turken weer terug aangezien er een bloeiende welvaart is in Turkije.
pi_67528814
Marokkanen...

Sommige Turkse meisjes voor ze oud en dik en harig worden.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  FOK!fotograaf zondag 29 maart 2009 @ 21:20:52 #80
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_67529459
Ik heb toch al 4 negers gezien in die clip
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  zondag 29 maart 2009 @ 23:13:37 #81
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_67533042
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Nee, jij kan er inderdaad goed over oordelen vanuit je ivoren toren.
Als je een beetje had doorgestudeerd had je ook een ivoren toren kunnen betalen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 30 maart 2009 @ 00:27:23 #82
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_67535002
Als iemand een anti-buitenlander is is hij toch gewoon een binnenlander?

Ik snap het niet.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 30 maart 2009 @ 00:34:45 #83
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67535125
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 00:45:46 #84
230491 Zith
pls tip
pi_67535309
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef Infinti het volgende:
buitenlanders = OK
buitenlandse straatterroristen =

Fixt
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 30 maart 2009 @ 00:48:44 #85
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_67535361
Die TS is zeker een luitenbander
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_67535362
Die reacties op die overvecht scooterfilmpjes zijn echt kkziek jonge !
  maandag 30 maart 2009 @ 00:49:35 #87
168255 J.Herrer
pi_67535372
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:34 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 30 maart 2009 @ 00:51:02 #88
166265 Acinonyx
pi_67535396
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:48 schreef boskameel het volgende:
Die reacties op die overvecht scooterfilmpjes zijn echt kkziek jonge !
Wat zeg jij nou weer ?
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_67535473
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:51 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou weer ?
  maandag 30 maart 2009 @ 00:57:34 #90
166265 Acinonyx
pi_67535515
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:55 schreef boskameel het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor kansloze paupers
.
pi_67536307
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:18 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Wij wonen hier ook al een tijdje jwt en nu succesvol in de horeca
Menig Michelinkok is jaloers
  maandag 30 maart 2009 @ 03:12:47 #92
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_67536537
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:57 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor kansloze paupers
quote:
Abdars0318 (1 maand geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
la3n kehba dyemeshhh water pistool douw ik in je kk moederss kutjeee die vol zit met sperma van nigroosss die jou zusje van 4 jaar voor jou kk moeder en vader heeft verkracht en roc ede bilehhh wy hebben jullie helemaal total los geslagen ehh vieze kk pypslet inch'allah kom ik jou tegen net als hoe ik die turk tegen kwamm.. als je hem ziet moet je zeggen. ENN YESSSSS na half uurtje zag je shab zeist op de grond enn shab vdaal rennend als hyenas naar hun eige wyk izn zuen temme ehh slet
pi_67537589
Niks mis mee .
  maandag 30 maart 2009 @ 14:18:54 #94
166265 Acinonyx
pi_67546253
quote:
Op maandag 30 maart 2009 03:12 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

[..]

What in the fuck ?
.
pi_67546411
quote:
Op maandag 30 maart 2009 03:12 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

[..]

pi_67562814
heel raar dat mensen een hekel hebben aan buitenlanders... heel raar..

maandag 30 maart 2009 @ 23:42:29 #97
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_67564208
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:56 schreef onderscheid het volgende:

Nog steeds dat ene filmpje? Je zou nog een punt maken als Nederlanders nooit zo doen, nu kom je op z'n zachtst gezegd amateuristisch over. .
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 30 maart 2009 @ 23:54:45 #98
223335 B.E.D
pi_67564511
quote:
Op maandag 30 maart 2009 22:56 schreef onderscheid het volgende:

Je moet niet aan die tories doen, is bullshit. Alleen beef met anderen omdat ze allochtoon zijn. Die tories zijn voor chingboys.
pi_67564950
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:54 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Je moet niet aan die tories doen, is bullshit. Alleen beef met anderen omdat ze allochtoon zijn. Die tories zijn voor chingboys.
Een beetje beef is voor mij nooit problematisch
Ik ben er klaar voor
Ik breng het Hardcore
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:21:37 #100
250518 Rifaap
Aap uit het Rifgebergte
pi_67565010
Hoi
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:31:54 #101
223335 B.E.D
pi_67565187
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 00:18 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Een beetje beef is voor mij nooit problematisch
Ik ben er klaar voor
Ik breng het Hardcore
ey brada luister ik ben gewoon Suri
dus kom geen grappen met me maken
ik ken de hoodz, van Bimri tot Roffa en ik ben groot geworden op Moksi-a-Lesi en Klaroeng en Antroewa
dus kom me niet lullen...
pi_67565286
Pareltje, dit.
pi_67571232
Ik zie dat steeds vaker, maar wat heeft het eigenlijk voor zin?
Denken ze dat ze dan stijgen in de bazenranking ofzo
Kijk als je nou een mooie quote van jezelf in je sig zet kan ik het nog wel begrijpen, maar dit vind ik meer iets voor nerds weetje
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:08:39 #104
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_67573969
Ach. Laat de Nederlanders in de waan dat in Nederland voor de komst van de gastarbeiders nooit ''buitenlanders'' woonden. Terwijl ongeveer 40/50% - misschien zelfs meer - van de Nederlanders wel een ''buitenlander'' in zijn stamboom heeft zitten, als gevolg van de massale immigratie in Nederland tijdens de middeleeuwen.
pi_67614572
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef AryaMehr het volgende:
Ach. Laat de Nederlanders in de waan dat in Nederland voor de komst van de gastarbeiders nooit ''buitenlanders'' woonden. Terwijl ongeveer 40/50% - misschien zelfs meer - van de Nederlanders wel een ''buitenlander'' in zijn stamboom heeft zitten, als gevolg van de massale immigratie in Nederland tijdens de middeleeuwen.
wat een kortzichtige reactie

alsof het gaat om buitenlanders in het algemeen... we hebben geen problemen met belgen, duitsers, chinezen bijvoorbeeld maar wel met marokkanen en antilianen bijvoorbeeld. veel te veel gespuis zit daar tussen die alleen maar profiteren van het tolerante nederland.

dus ga niet beginnen over de middeleeuwen en dan nederlanders zelf 20 generaties terug een buitenlander in de stamboomn heeft... wat een onzin argument
  woensdag 1 april 2009 @ 15:44:36 #106
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_67614893
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef onderscheid het volgende:

[..]

wat een kortzichtige reactie

alsof het gaat om buitenlanders in het algemeen... we hebben geen problemen met belgen, duitsers, chinezen bijvoorbeeld maar wel met marokkanen en antilianen bijvoorbeeld. veel te veel gespuis zit daar tussen die alleen maar profiteren van het tolerante nederland.

dus ga niet beginnen over de middeleeuwen en dan nederlanders zelf 20 generaties terug een buitenlander in de stamboomn heeft... wat een onzin argument
Nee, leer eens goed lezen. Ik heb het over buitenlanders, wat jou interpretatie van het woord is moet je zelf weten. De Nederlander bestaat niet.
pi_67615020
de nederlander bestaat wel. al vallen die kut marokkaantjes daar niet onder nee.
  Redactie Sport woensdag 1 april 2009 @ 15:48:27 #108
218273 crew  JayJay8
  FOK!fotograaf woensdag 1 april 2009 @ 15:49:07 #109
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_67615091
quote:
Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

. De Nederlander bestaat niet.
Ariërs dan
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_67615507
15 miljoen blanken (en surinamers) rest weg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 2 april 2009 @ 16:41:10 #111
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_67649558
Wat bedoelt TS eigenlijk met ''buitenlanders'' ? elk iemand met een kleurtje of elke willekeurig persoon die geen nederlandse nationaliteit hebben, want ja dan blijven er weinig over. Marokanen/turken/antilianen zijn geen buitenlanders, maar ''nieuwe nederlanders'' ze hebben de nederlandse nationaliteit dus zijn ze Nederlands, ongeacht ze wit bruin of zwart zijn.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 2 april 2009 @ 17:32:25 #112
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_67651148
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:15 schreef Lod het volgende:

[..]

En er zit een neger in de clip zo rond 0:48
Nog erger: met een blanke vrouw of blank kind in zijn armen!!!

- edit -
Het nu trouwens twee drie negers geteld

-edit-
En een auto die op het ijs rijdt

-edit-
En die vrouwen die die politiepet afpakken... dat kan eigenlijk ook niet, hartstikke zielig voor die agent
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')