quote:
Knuffel?quote:
als je dan iemand probeert te verbeteren maak dan niet zelf ook een achterlijke foutquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
En niemand ziet dat TS zo dronken is dat er Knuffelenen in de TT staat![]()
Ja hoor, je mag best mijn knuffel lenen. Zet je er dan wel voortaan die spatie tussen..![]()
![]()
OT: jammer dat veel mensen knuffelen direct/alleen met lesbo's en tieten associeren... Knuffelen = lief, oversekste mensen niet.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik weet best dat er nog een letter bij moest, maar ik vond het niet leuk om dat helemaal te gaan vermelden...dan was het geen leuk grapje meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je dan iemand probeert te verbeteren maak dan niet zelf ook een achterlijke fout
chickies hosselen als je bezopen bentquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:26 schreef TheGuy het volgende:
Dronken op Fok! komen inplaats van chickies te hosselenDat is dan wel weer triest
ik associeer het er niet mee... ik combineer het!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ja hoor, je mag best mijn knuffel lenen. Zet je er dan wel voortaan die spatie tussen..![]()
![]()
OT: jammer dat veel mensen knuffelen direct/alleen met lesbo's en tieten associeren... Knuffelen = lief, oversekste mensen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |