quote:
Ja ... de eerste en/of tweede week van april..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hè muis, nog nieuws over je werk?
Bij mij gelukkig nog geen centje pijn, behalve dan drie jaar geen salarisverhoging. Maar ik heb ik nog een paar periodiekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ... de eerste en/of tweede week van april..![]()
Ik moet het nog maarzien
Als ik een zak geld meekrijg kunnen ze de koleren krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig nog geen centje pijn, behalve dan drie jaar geen salarisverhoging. Maar ik heb ik nog een paar periodieken
Joh, als je je werk niet leuk meer vindt dan begrijp ik dat, maar anders......een zak geld is zo op hoor! Maar je mag vast blijven....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik een zak geld meekrijg kunnen ze de koleren krijgen
Ik weet het niet !!! Daar baal ik van. Zeg dan gewoon waar het op staat. Nu wil en kan ik niksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, als je je werk niet leuk meer vindt dan begrijp ik dat, maar anders......een zak geld is zo op hoor! Maar je mag vast blijven....
Ze zullen wel aan het steggelen zijn op de bovenste verdiepingen, dat kost nu eenmaal tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet !!! Daar baal ik van. Zeg dan gewoon waar het op staat. Nu wil en kan ik niks
Jij begrijpt het !!! En daar ben ik maar een mummertjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zullen wel aan het steggelen zijn op de bovenste verdiepingen, dat kost nu eenmaal tijd
Oh en een durequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begrijpt het !!! En daar ben ik maar een mummertje
Hoe dan ook, 't wordt wel lekker rustig op de weg vind ik. Afgelopen week kon ik bijna iedere dag gewoon doorrijdenquote:
Ja en steeds rustigerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, 't wordt wel lekker rustig op de weg vind ik. Afgelopen week kon ik bijna iedere dag gewoon doorrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |