Ik geloof in bier en tieten!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is maar een ding waarin je moet geloven en dat is jezelf.
Pardon? Ik ben slimmer dan sommige jongens hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor auto je bent wel slim. Voor een meisje dan.![]()
Dankjequote:
Jij bent mijn paus!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik geloof in bier en tieten!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor auto je bent wel slim. Voor een meisje dan.![]()
Nee dat is de zin van ons bestaan bier en tieten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik geloof in bier en tieten!
Oh jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben slimmer dan sommige jongens hoor
nee hoor, ik geloof dat hoe beter je leeft hoe meer bier en tieten je krijgt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is de zin van ons bestaan bier en tieten.
Moet ik het gaan bewijzen?quote:
Op zondagmorgen om 10 uur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof een kerk waar je je broodje kebab in een plens bier moet dopen
Dat is drankmisbruik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof een kerk waar je je broodje kebab in een plens bier moet dopen
Interessant geloof. Hoe werkt dat geloof verder?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee hoor, ik geloof dat hoe beter je leeft hoe meer bier en tieten je krijgt!
Jaquote:
Het geloof werkt perfect, geen onzinnige regels of wetten of weet ik veel wat... ik hou ervan.. 2 dingen om in te geloven en hoe je het wilt doen, dat boeit niet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Interessant geloof. Hoe werkt dat geloof verder?
Is er ook een oproep tot gebed dan?quote:
niet op zondagochtend langs de deuren?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het geloof werkt perfect, geen onzinnige regels of wetten of weet ik veel wat... ik hou ervan.. 2 dingen om in te geloven en hoe je het wilt doen, dat boeit niet!
Als iedereen dat geloof zou aanhangen dan zou de wereld een stuk beter zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het geloof werkt perfect, geen onzinnige regels of wetten of weet ik veel wat... ik hou ervan.. 2 dingen om in te geloven en hoe je het wilt doen, dat boeit niet!
Om even een tieten inspectie te doen misschien, en te kijken of de kratten bier wel leeg genoeg zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet op zondagochtend langs de deuren?
hmm.. niet met een kater bij de vrouw waar je naast wakker wordt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Om even een tieten inspectie te doen misschien, en te kijken of de kratten bier wel leeg genoeg zijn
Wil je dat graag zijn ?quote:
Ik ben heus wel een een beetje slimquote:
Ik moet wel optimaal van de tieten kunnen genieten.. Dus anti kater pillen zijn gratis en voor niets hier..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. niet met een kater bij de vrouw waar je naast wakker wordt?
dat is erg nicequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet wel optimaal van de tieten kunnen genieten.. Dus anti kater pillen zijn gratis en voor niets hier..
Met een kater geniet je ook niet van je bier.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet wel optimaal van de tieten kunnen genieten.. Dus anti kater pillen zijn gratis en voor niets hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |