Ik vind 't juist goed dat ze omroepen die er financieel een teringzooi van maken zo goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind het wel stom dat ze jullie zo "in de gaten" aan het houden zijn...hebben ze niks beters te doen dan omroepjes die al zowat op hun gat zitten onderuit halen
quote:Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
Kanye West - Love Lockdown
Kinkobra - live in de studio (1)
Kate Nash - Pumpkin Soup
Trusten Eliza !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:46 schreef muisje-eliza het volgende:
damn...wilde net truste zwaaien was t topic alweer op
Herkansingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:46 schreef muisje-eliza het volgende:
damn...wilde net truste zwaaien was t topic alweer op
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:46 schreef LeonH het volgende:
mya_kevin: namens (bijna) het hele topic vragen wij Starsailor aan als request!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:
dusss...
Doei allemaal ik ga naar bed![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:
dusss...
Trustenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:
dusss...
Helemaal mee eens , maar je bent wel zuurder geworden nu floortje weg is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't juist goed dat ze omroepen die er financieel een teringzooi van maken zo goed in de gaten houden.
Nou. En. Of!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Boel je Time? die ken ik wel van A Brand. Geweldige plaat ! Ook een van de favo platen van DiedjeeJ
Zou helemaal leuk zijn als die vocalen weggedraait warenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vette remix. Zoveel beter dan het origineel
Ga je schamen, die nieuwe van A Brand is echtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nou. En. Of!
Die nieuwe doet me trouwens ook niets, maar die is wel wat beter. Ik denk dat dat voornamelijk door die neger komt....
Ik voel me enigszins genaaid door dat én door die financiële problemenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helemaal mee eens , maar je bent wel zuurder geworden nu floortje weg is.
Fantastische film! Eerste dvd die ik ooit gekocht hebquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Susi het volgende:
Fijne avond nog, ik ga Monty Python kijken (heb The Holy Grail nog nooit gezien)
Have fun!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Susi het volgende:
Fijne avond nog, ik ga Monty Python kijken (heb The Holy Grail nog nooit gezien)
Niet ? , hij is erg leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Susi het volgende:
Als je lid van Llink wordt om 3 op Reis te behouden dan snap ik de frustratie wel hoor. Stel nou dat Llink doorgaat, maar MYA en Rudy verdwijnen? Dan meld ik me af. Leuk dat ze de groene omroep zijn, maar ik dan steun ik wel een paar goede doelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helemaal mee eens , maar je bent wel zuurder geworden nu floortje weg is.
Neuj, dat doe ik lekker niet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen, die nieuwe van A Brand is echt
Ik vind juist Time beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nou. En. Of!
Die nieuwe doet me trouwens ook niets, maar die is wel wat beter. Ik denk dat dat voornamelijk door die neger komt....
Ja, verloren tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je de rest van de cd geluisterd? Erg prettig hoor
Nou ja, dat dus. Daarom zet ik de wekker van m`n telefoon ook altijd op de Belgische Q music, waar `s ochtends wel gewoon muziek op isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik teken er direct voor!
Als ik vroeg op moet voor school zet ik meestal de wekker heel vroeg zodat ik vaak kan snoozen. En echt iedere keer als die wekker af gaat hoor ik alleen maar geouwehoer bij Giel... Echt schijtirritant... ik wil gewoon wakker worden met muziek en niet dat neppe relaxte neger gepraat.
Hehe, dat kan. Luister nog maar 'n paar keer die nieuwe dan, ik hoor 't wel als er 'n kwartje is gevallen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind juist Time beter. Maar die nieuwe moet ik nog een paar keer horen. Misschien dat het kwartje dan wel wil vallen
Ja, what's up met die dancebeats tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Er valt zelfs een beetje te hakkuh op de plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |