Op zulke onzin is geen serieuse reactie mogelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef damsco het volgende:
Op FOK! zitten toch alleen maar alto's? Waarom zou een knappe kerel zich willen keuren door een alto?
En ja, ik ben serieus
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan stem je ze toch allemaal weg?
Milfs kunnen verdraaide sexy zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zitten
ook lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerder andersom tenzij er milfhunters tussen zitten
Mooi zo. Goed bezigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
Morgen avond zal ik dus ook de OP aanpassen met namen van inzendingen !!
Blijf u aub aanmelden
Zelfs niet met een 'z'?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zulke onzin is geen serieuse reactie mogelijk.
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lolquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
even op die alto post terug te komen
dames, line upliever een mooie alto dan welke breezah dan ook
nouja sommige hebben een piercing meer of minder onder de klerenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lol
Wat een fijne woord keus toch weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eens. Maar uiteindelijk boeit t ook geen kanker als de kleren uitgaan lol
True, maar breezahs hebben net zo goed piercings als alto's. Dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja sommige hebben een piercing meer of minder onder de klerenen dat kan tof zijn
truequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
True, maar breezahs hebben net zo goed piercings als alto's. Dus wat dat betreft...
Mjah, ze zitten soms op andere plekken maar zo kieskeurig ben ik niet. Als 't maar een lekker wijf is. En die vind je in elke subcultuur en ik discrimineer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
trueyou've got me
al zijn dat vaak andere dingen dan
* Mordreth wijst naar krentenbol voor het tegendeel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Helaas zijn alle FOK vrouwen lelijk
Dat vroeg ik mij nu ook al af...quote:
Als er bij de tv-show meerdere dames overblijven moet de man er een aantal wegdrukken totdat er twee overblijven (gewoon vleeskeuring voor de man dus). Aan deze twee mag hij dan een vraag stellen die de dames moeten beantwoorden en aan de hand daarvan kan hij een vrouw kiezen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap alleen niet hoe je nou op het einde bij elkaar kan komen? blijven en 1 man en 1 vrouw over?
Ik volg het spel ook niet op tv dus heb eigenlijk geen idee hoe het behalve het stemmen werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |