Heb je ook wel weer een punt natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
publiekelijk natuurlijk, anders is het toch niets aan?
30+'ers?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:22 schreef OOO het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, straks wordt je beoordeeld door vrouwen die met 1 poot in het graf staan.
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
zijn er al meer mannen als vrouwen aangemeld?
Ook goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?
Wat mij betreft wel, maar goed, TS moet weer even wat van zich laten horen anders schiet het niet op natuurlijkquote:
Vroeg ik me dus ook al af.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:16 schreef Beach het volgende:
Worden die foto's alleen getoond aan de 10 deelneemsters?
Zo ja lijkt me dit best tof.
Moet jij eens oplettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar dan wordt er straks niemand meer weggestemd
ook waarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Maar dan wordt er straks niemand meer weggestemd
is dit jouw topic Resco?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedoel het niet persoonlijk tegen jou hoor
ja zeg Ik wil niet gekeurd wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Resco het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Als dat het geval is, waarom draaien we het concept dan niet om?
quote:
Net of jij bang bent om er door te komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja zeg Ik wil niet gekeurd wordenwil alleen keuren
oh ..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Bedoel het niet persoonlijk tegen jou hoor
Nee nog niet, stuur aub je info + youtube liedje + 3 foto's in een PM...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fuck die show, met jouw zal ik vanavond al een date willen![]()
KF stond ik al bij je aanmeldingen? De andere topics hierover zijn allemaal gesloten
Same herequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef Syb-rund. het volgende:
wat? gaaf man!![]()
lijkt me wel geniaal om mee te doen, maar ik ben niet op zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |