Dertien is oud genoeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef Dertien_ het volgende:
ik wil ook wel meedoen, maar ik ben denk ik jonger dan de rest.
Hoe oud moet je zijn?
Hoe oud dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:47 schreef Dertien_ het volgende:
Oooh gelukkig ben ik ouder dan dertien.
Ja natuurlijk mag dat, alleen hoe wil je dat controleren? Ik wil namelijk best meedoen, maar ik ga m'n foto niet in een publiek topic zetten. Of misschien moet ik dan gewoon niet mee doen, kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef Re het volgende:
single smiley posts mogen wegblijven trouwens
qua foto's zolang mensen foto's niet gebruiken om degene die op de foto staat te bashen en zolang het binnen de policy valt mogen foto's geplaatst binnen het FOK! domein gewoon geplaatst worden binnen FOK!
quote:
18 jaar is al een paar jaar geleden voor mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:57 schreef Dertien_ het volgende:
[..]
18, maar dat is wel jonger dan de rest denk ik.
Ik weet eigenlijk niet hoe oud de rest hier ongeveer is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:57 schreef Dertien_ het volgende:
[..]
18, maar dat is wel jonger dan de rest denk ik.
Ik weet eigenlijk niet hoe oud de rest hier ongeveer is.
Jij wel Tong.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef tong80 het volgende:
Mag ik foto's van 20 jaar geleden inzenden ?
neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef tong80 het volgende:
Mag ik foto's van 20 jaar geleden inzenden ?
Nou dan nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
neeIk date toch ook niet met je 20 jongere persoon
Nee jij bent gewoon heel erg jong.quote:
Tegen Tong mag je gewoon U zeggen hoor.quote:
Initiatieven zijn goed. Ik zie het wel. Van te voren afkraken doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef Espabilado het volgende:
beetje m'n reactie verwijderen
Goed, onderbouwd dan:wanneer leren jullie eens dat er op fok niet genoeg serieuze draagvlak is voor zulke ideeën en het 'spel' slaat zelf ook nergens op... alsof je na een foto en ws fotoboek gezien te hebben bij foto 2 of 3 ineens afhaakt...(als het soortgelijke foto's zijn) ... stel dan eisen aan de foto's ofzo, bv ook foto met blote barst ofzo, dan introduceer je tenminste een extra criteria
Ligt er aan van wie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef Dertien_ het volgende:
Tuurlijk niet, als iemand iets over zn hobby typt kan je toch ook denken van leuk/nietleuk. Maar half naakt foto's zijn stom.
Je hebt een punt maar als je die MISter en MISs fok of hoe het ook heette verkiezingen zag met 5 inzendingen dan lijkt het me dat er gewoon weinig animo voor is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:17 schreef Resco het volgende:
[..]
Initiatieven zijn goed. Ik zie het wel. Van te voren afkraken doe ik niet aan.
Achja. Time will tell. Het blijft FOK!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt een punt maar als je die MISter en MISs fok of hoe het ook heette verkiezingen zag met 5 inzendingen dan lijkt het me dat er gewoon weinig animo voor is.
Maar misschien raakt dit wel de juiste snaar.
maar wel heel mooiquote:
daar moest je ook een verkleed partijtje doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je hebt een punt maar als je die MISter en MISs fok of hoe het ook heette verkiezingen zag met 5 inzendingen dan lijkt het me dat er gewoon weinig animo voor is.
Maar misschien raakt dit wel de juiste snaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |