Ja. Mijn notebook gebruik ik in het ov. Dus ja die ene muisklik kost me teveel tijdquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vast wel... maar is die ene extra muisklik nu zo erg?
Wat heb je gedownload dan? Compiz zit standaard bij Ubuntu hoor? En het werkt echt wel vlekkeloos (mits de videokaart een beetje werkt)quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb 'm nu gedownload. Ik heb wel al meteen een bug ontdekt geloof ik, als ik naar een ander bureaublad schakel raak ik m'n onderste taakbalk soms kwijt
.
Ik heb het alleen als ik extra opties van Compiz aan heb (waarbij je dat extra programma moet downloaden).quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heb je gedownload dan? Compiz zit standaard bij Ubuntu hoor? En het werkt echt wel vlekkeloos (mits de videokaart een beetje werkt)
CompizConfig?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het alleen als ik extra opties van Compiz aan heb (waarbij je dat extra programma moet downloaden).
vlc?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Sloggi het volgende:
Ja. Maar die heb ik nu niet meer, dus ik heb er geen last meer van. Ik ben wel tevreden over Ubuntu, ik heb alleen nog geen mediaplayer gevonden die echt praktisch werkt met ondertitels.
Die werkt niet zo prettig met ondertitels vind ik dus. Met BSplayer kon ik heel makkelijk de ondertitels aanpassen als ze niet goed liepen, met VLC moet ik dat hele menu in gaan. Het werkt gewoon niet lekker vind ik.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die werkt niet zo prettig met ondertitels vind ik dus. Met BSplayer kon ik heel makkelijk de ondertitels aanpassen als ze niet goed liepen, met VLC moet ik dat hele menu in gaan. Het werkt gewoon niet lekker vind ik.
smplayer is een wat fijnere grafische schil om het programma! werkt gewoon met mplayer, maar ziet er iets anders uit, werkt net even wat lekkerder.quote:
Er zit een stukje javascript in met een aftelkalender voor Ubutnu 9.04. Misschien is dat het.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:41 schreef slacker_nl het volgende:
Wat zit er in de OP dat ervoor zorgt dat ik dit topic niet goed geopend krijg? De ironie: FF3 op Ubuntu 8.04..
Must be it, is de enige post die ik niet kan zienquote:Op donderdag 16 april 2009 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er zit een stukje javascript in met een aftelkalender voor Ubutnu 9.04. Misschien is dat het.
na de install ff dit doen: http://wiki.ubuntu-nl.org/MultimediaOndersteuningIntrepidquote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
Vol optimisme ging ik het na een jaar weer eens proberen met Ubuntu... kijken hoe snel ik weer tegen gebruiksonvriendelijkheid aan zou lopen. En ja hoor, slechts een paar minuten na verse installatie.
Firefox start al niet meer op. Hij zegt onderin de menubalk "Starting Firefox Web B..." en m'n muisicoon verandert in een 'zandloper'. En na een aantal seconden verdwijnt dat weer, niks Firefox.
Bij dubbelklikken op een mp4 of flv-bestand krijg ik de vraag "Search for suitable plugin?"
Tuurlijk, goed idee, doe mij die MPEG-4 AAC decoder maar *klik*
Helaas pindakaas, "No packages with the requested plugins found".
En met Ubuntu loop ik dus áltijd tegen dit soort gekloot aan, ik eindig altijd met apt-get achtige dingen en andere toverformules die ik met Google moet opzoeken en in terminalvensters moet gooien...
Nee, nog steeds niet dus.... Sorry, het spijt me, linux-fanboys.
En hoe start ik Firefox ook alweer opquote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
na de install ff dit doen: http://wiki.ubuntu-nl.org/MultimediaOndersteuningIntrepid
paar keer klikken en klaar is klara
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |