k weet het eigenlijk niet, volgens mij ging zij niet terug naar de opnames, maar goed, k was er verder niet meer bij, maar 4 dagen .. k werd derna ziekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef beeer het volgende:
Ah godverdomme Linda eruit. Mijn reden om te kijken is weg (apart van het leedvermaak)
Komt ze nog terug?
Doet Monique gewoon mee voor de gezelligheid en had ze al haar date tijdens een uitje in Bloemendaal?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Szura het volgende:
Monique verhuis maar naar Suriname, snollie
jah dat sloeg helemaal nergens opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef Knipoogje het volgende:
Wel grappig dat die 1e gast zegt dat ie wel van wat vlees om de botten houdt en vervolgens bij het kiezen als eerste Ellen en Mandy wegdrukt...
of het was een nette manier om te zeggen dat ie buiten de wespentaille om wel trek had in grote memmen en fijne sanka's. tactiek he.quote:
lol dat kan ook nog maar waarom zou je dat zo graag willen vertellen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
of het was een nette manier om te zeggen dat ie buiten de wespentaille om wel trek had in grote memmen en fijne sanka's. tactiek he.
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
Diana is toch een transseksueel?
en ik ben zwanger!! Wist het zelf nog nie, maar ben blij dat er nerds zijn hier met goeie ogen!quote:
Weet jij wel eens wat een MILF is??? Gwenda is 25 hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef ghizzer het volgende:
die Gwenda is een moeilijk fijne MILF in spé. Ik zou d'r doen. Op Monique hadden ze een ander hoofd mogen schroeven, want buiten haar kritiek en haar belachelijk grote memmen heeft ze bijzonder weinig te bieden maar minstens zoveel te eisen.
Serieus? Gefeliciteerd danquote:Op woensdag 1 april 2009 00:22 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
en ik ben zwanger!! Wist het zelf nog nie, maar ben blij dat er nerds zijn hier met goeie ogen!
Nee nog geen vriend.. maar misschien weet die gast dat die zegt dat ik zwanger ben!!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Serieus? Gefeliciteerd danheb je ook al een vriend dan?
lol oh nou snap ik het pasquote:Op woensdag 1 april 2009 10:10 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Nee nog geen vriend.. maar misschien weet die gast dat die zegt dat ik zwanger ben!!
same herequote:Op woensdag 1 april 2009 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol oh nou snap ik het pasbeetje haastig gelezen
Staat ook in spé, oftwel; toekomstigquote:Op woensdag 1 april 2009 00:26 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Weet jij wel eens wat een MILF is??? Gwenda is 25 hoorNou zijn er meiden bij die jonger zijn en al moeder, maar toch.. geen MILF!
Zijn jullie toch slechte schatters! leeftijden kunnen jullie niet schatten (terwijl bij iedereen de leeftijd in beeld komt als ze wat worden gevraagd) en persoonlijkheid schatten is al helemaal moeilijk! (maarja dat is het voor ons vaak ook als er een lelijkerd op de stip staat)
eerst goed lezen voordat je kritisch wordt, vrind.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:26 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Weet jij wel eens wat een MILF is??? Gwenda is 25 hoorNou zijn er meiden bij die jonger zijn en al moeder, maar toch.. geen MILF!
Zijn jullie toch slechte schatters! leeftijden kunnen jullie niet schatten (terwijl bij iedereen de leeftijd in beeld komt als ze wat worden gevraagd) en persoonlijkheid schatten is al helemaal moeilijk! (maarja dat is het voor ons vaak ook als er een lelijkerd op de stip staat)
uistraling als dat van een getraumatiseerde circusbeer, maar ik hou van grote borsten dus ik zeg "ja".quote:
ze heeft het gezicht van een kerel!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:08 schreef ghizzer het volgende:
[..]
uistraling als dat van een getraumatiseerde circusbeer, maar ik hou van grote borsten dus ik zeg "ja".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |