dikke vrouwen, geen zwangere vrouwen denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef Babbatuur het volgende:
Wat doet ie van werk? Daar klikken de meesten altijd weg. Trouwens het valt op dat als er een drukt er meerderen gaan.
En die kamerolifant van een Conchita mag ook ophoeren, gadverdamme man ik zou mijn lul er nog niet aan afvegen.
Als je die Diane kiest heb je wel direct een 'one night stand' denk ik.
Ellen heeft ook nog kans omdat deze zieke geest houdt van dikke vrouwen
Nee niet dus, maar die drukte weg bij dat smsenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vind je Jacobien en Emina lelijk?
alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:57 schreef Szura het volgende:
Toch triest dat zoveel van die wijven wegdrukken bij wat goocheltrucs
Met mijn toverstaf verricht ik wonderen in de gemiddelde goocheldoos!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef merino het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg
op 11 jarige leeftijd deed ik dat soort trucks nog op schoolvoorstellingen (met evenveel domme foutjes erbij), sindsdien ben ik opgegroeid...
Dat zegt een moderator op Fok.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef merino het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg
op 11 jarige leeftijd deed ik dat soort trucks nog op schoolvoorstellingen (met evenveel domme foutjes erbij), sindsdien ben ik opgegroeid...
quote:
hij had ze edele delen laten zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef Ace1 het volgende:
Die jacobien (die overigens wel lekker is) is nu weer terug.. maar die was toch met die Michael van 6pack op date gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |