Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
scheelt je een douchequote:
een of ander piratenfeest bij eibergen in de buurt.quote:
die heb ik gister op het werk d'r nog op gehadquote:
ze zitten bij mij in de achtertuin zo'n beetjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die heb ik gister op het werk d'r nog op gehad
mooi kruup'nd noar huus dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ze zitten bij mij in de achtertuin zo'n beetje
gisteren ben ik rollend gegaanquote:
je bent hier vanwege je ondertitel?quote:
Vroeg naar bed?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:50 schreef Samzz het volgende:
Avond!
Ik heb zo verjaardag. Reken er maar op dat ik daar de hele avond niet bij ga zitten!
ik wil je vanavond wel op komen halenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:50 schreef Samzz het volgende:
Avond!
Ik heb zo verjaardag. Reken er maar op dat ik daar de hele avond niet bij ga zitten!
Woah dat is nieuws voor mij! Leuke jongen? Hoe heet ie en hoe oud istie?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo kijken bij de voetbal wedstrijd van mn lief
Is een "zij" als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Woah dat is nieuws voor mij! Leuke jongen? Hoe heet ie en hoe oud istie?
Klopt.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is een "zij" als ik het goed begrepen heb.
Photoshopquote:Op zondag 29 maart 2009 15:18 schreef Fems het volgende:
Goedemorgen mensen!
Weet iemand een goed programma waarmee je foto's goed kan verhelderen?
We hebben een hele donkere, maar mooie foto van Oma en willen die graag wat helderder heben!
hee lekker dingquote:
Al Bundy stylequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Vanavond met de voetjes op tafel, filmpje op tv en hand in de broek.
Zoals gezegt inderdaad, is t een dame. Ze heet Manon en is 19 jaarquote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Woah dat is nieuws voor mij! Leuke jongen? Hoe heet ie en hoe oud istie?
Chagrijnquote:Op zondag 29 maart 2009 11:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
boeiend? En je hoeft t niet 2x te zeggen?
Dat rook ik dus...quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net knoflook gegeten
Amaai ik houd van knoflook!
Hoe gaat het allen, lieve ToF'ertjes
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:45 schreef Samzz het volgende:
Knoflook is goed voor t hart
En nee, Wout, ik doe geen gekke dingen, dat weet je
@ marcko:
Zou je haast zeggen hequote:
Maak me gek!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef Samzz het volgende:
Wat een groot nadeel is wanneer je vrijgezel bent, is dat wanneer je geil bent, je jezelf moet behelpen met hulpmiddelen
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef Samzz het volgende:
Wat een groot nadeel is wanneer je vrijgezel bent, is dat wanneer je geil bent, je jezelf moet behelpen met hulpmiddelen
Hoe haalt ie het in z'n hoofd?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee met mij, maar hij denkt dattie mag toekijken
Misschien zonder sjaal dat ze dan wel wil?quote:
Hoi Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 29 maart 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:
Hoi Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Eeeuuuh... als je zo'n tof feest hebt van de landmacht?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:57 schreef Bob-B het volgende:
San, wanneer gaan we ons bezatten en het uitproberen?
Pas maar op dat ik je er niet aan houd!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eeeuuuh... als je zo'n tof feest hebt van de landmacht?
Pas maar op dat ik je niet iedere week ga vragen wanneer dat feest isquote:Op zondag 29 maart 2009 22:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je er niet aan houd!
bliksems. het wil je ook wel lukken ofniet. laatst ook al zoietsquote:Op zondag 29 maart 2009 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
De zondag is totaal naar de kloten... ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen. Ik dus verplicht een nachtje doorgehaald, en ben uiteiindelijk om 14:00 even op bed gaan liggen, wekker op 15:30 en slapen maar! Wekker ging niet af en werd daarnet om 20:45 wakker
oja?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
hehe nou dat wordt een fijne nacht voor je.
Boek lezen? Slaap ik zo van in slaap
Rustige chille muziek op de mp3 speler en dan in je nest gaan liggen?
Het is nog maar half 11!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik doe altijd wat anders voor het slapen gaan...
Nu ik erover denk, ik ga maar eens naar bed! Moet m'n klokjes ook nog vooruit zetten!
quote:
Ik kruip er zo wel bij!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:29 schreef Samzz het volgende:
Ik doe altijd wat anders voor het slapen gaan...
Nu ik erover denk, ik ga maar eens naar bed! Moet m'n klokjes ook nog vooruit zetten!
bij jou kruip ik er niet bijquote:Op zondag 29 maart 2009 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja ik ga zometeen weer in mn bed liggen, boek erbij en hopelijk weer snel in slaap vallen
Weet ikquote:
Ok ok ok ok ok ok ok sorry sorry sorry truste!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik slaap niet goed, dus ik heb m'n rust wel nodig!
Je hebt de mannen echt afgezworen!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals gezegt inderdaad, is t een dame. Ze heet Manon en is 19 jaar
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, pak em beet 2 uur in bed gelegen, en werkt nietEn nu zit ik achter de computer te zweten van mn bammetje kaas met extreem pittige mosterd
* MinderMutsig maakt warme melk en zingt een slaapliedjequote:Op maandag 30 maart 2009 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, pak em beet 2 uur in bed gelegen, en werkt nietEn nu zit ik achter de computer te zweten van mn bammetje kaas met extreem pittige mosterd
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig maakt warme melk en zingt een slaapliedje
Ik ben altijd al biseksueel geweest. Heb al eerder een vriendin gehadquote:Op zondag 29 maart 2009 23:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hebt de mannen echt afgezworen!
daar was ik al bang voorquote:Op maandag 30 maart 2009 07:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Nee, ik heb nog nie geslapen
succes er meequote:Op maandag 30 maart 2009 08:08 schreef Robinhoo het volgende:
moggeh.
zo tentamen geschiedenis en nederlands
dank Uquote:
afgezien van beetje spierpijn van skieën afgelopen zaterdag is alles naar wensquote:
waar ben je heen skiën geweest?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van beetje spierpijn van skieën afgelopen zaterdag is alles naar wens
moest dat per se gemeld worden?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:13 schreef Fems het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik heb vandaag vrij, morgen vrij, woensdag vrij en vrijdag vrij.![]()
alhoewel vrij, vanmezelf moet ik gaan leren:(
Bottrop, met groep van 18 mensenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar ben je heen skiën geweest?
Jaquote:Op maandag 30 maart 2009 10:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moest dat per se gemeld worden?
jupquote:
was het druk in bottrop dan?quote:
quote:
Mooi weekend gehad dus!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in het begin wel, maar zo rond 22.00 nam de drukte af dus mooi de ruimte om de berg af te gassendaarna in de après ski was het ook redelijk rustig... dus prima!
jij dan?quote:
mijn weekend begon vrijdag overdag, heerlijk! Even naar e'de geweest. saafs met een vriendin op de bank gehangen.quote:
statistisch gezien misschien wel...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 3 weken en één dag, dan ben ik officieel volwassen
Ik weiger me volwassen te gedragenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaad, dan ben je qua leeftijd volwassen, nu de rest nog![]()
Misschien?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
statistisch gezien misschien wel...
als je geboorte-akte kloptquote:
Het zit echt diep he, de haat tegen PSV'ers?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als vondeling weten ze niet exact je geboortedatum
Ik heb geen haat tegen psv hoor, meer een soort van walging.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zit echt diep he, de haat tegen PSV'ers?
joaquote:
Dat ik overmorgen in de ArenA zit?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb geen haat tegen psv hoor, meer een soort van walging.
Jij maakt er gelijk weer een voetbalpunt van, moet je iets kwijt?
Yup, van een uur of 3 tot 2quote:
Heb je dan rond 8 uur gepost terwijl je sliep?quote:
Ik heb daar kaarten voor jaquote:Op maandag 30 maart 2009 18:22 schreef Mdrop het volgende:
Nog mensen die kaarten hebben voor FC Twente - NAC? Vorige week kaarten al laten klaarleggen en nog steeds niet opgehaald ^^.
Nu in vrije verkoop en tot afgelopen zaterdag met jaarkaart, maar vorige wedstrijd was ik ook al te laat en mocht ik plaats nemen op de hoofdtribune (= geen sfeer), dus dit keer maar gezorgd dat ik weer netjes op mn eigen plekje zitquote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb daar kaarten voor ja
maar die zijn niet te koop of wat
Wat fijn voor jequote:Op maandag 30 maart 2009 18:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu in vrije verkoop en tot afgelopen zaterdag met jaarkaart, maar vorige wedstrijd was ik ook al te laat en mocht ik plaats nemen op de hoofdtribune (= geen sfeer), dus dit keer maar gezorgd dat ik weer netjes op mn eigen plekje zit.
ik zit in vak 306 rij 24 stoel 7quote:Op maandag 30 maart 2009 18:22 schreef Mdrop het volgende:
Nog mensen die kaarten hebben voor FC Twente - NAC? Vorige week kaarten al laten klaarleggen en nog steeds niet opgehaald ^^.
Damnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef Lamzak_ het volgende:
Best kut eigenlijk, mijn opa ligt op sterven, ben er vanochtend geweest, mijn moeder is daar nog. Mijn vader zit in Engeland voor zijn werk en we weten niet hoelang mijn opa het nog vol houdt, en of mijn vader dus terug moet komen. Daarnaast zijn mijn ouders vandaag 31 jaar getrouwd, waar mijn vader in Engeland zit, en mijn moeder aan het sterfbed van mijn opa. Daarnaast wordt ik donderdag geopereerd en ben ik daarna minimaal 6 weken 100% uitgeschakeld
Goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
goed, lunch op en weer verder...
bij jou?
Heel erg veel sterkte de komende weken!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:34 schreef Lamzak_ het volgende:
Best kut eigenlijk, mijn opa ligt op sterven, ben er vanochtend geweest, mijn moeder is daar nog. Mijn vader zit in Engeland voor zijn werk en we weten niet hoelang mijn opa het nog vol houdt, en of mijn vader dus terug moet komen. Daarnaast zijn mijn ouders vandaag 31 jaar getrouwd, waar mijn vader in Engeland zit, en mijn moeder aan het sterfbed van mijn opa. Daarnaast wordt ik donderdag geopereerd en ben ik daarna minimaal 6 weken 100% uitgeschakeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. das kut voor je.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
Vrijdag is Mooi Wark in Enschede. En ik ga niet
Boeiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
Vrijdag is Mooi Wark in Enschede. En ik ga niet
Da's al een jaar zo.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:16 schreef Blawh het volgende:
Wat is die Frontpage trouwens lelijk geworden.
quote:
Ik had al op de FP gekeken voordat ik naar het forum doorklikte.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was een simpele 1 april grap, maar je keer dus wel.
Jij moet morgen toch tot 8quote:Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Luiheid het volgende:
Pff, ik heb er morgen en vrijdag nog 2 ;[
Mijn leven is één grote grap, dus niets gemerkt vergeleken met de andere dagenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:08 schreef Luiheid het volgende:
Iemand nog het slachtoffer geworden van een "leuke" 1 aprilgrap dan?
Zelf niets van gemerkt ;o
Een beetje dizzy van het computerscherm staren, maar voor de rest prima. Ik zou wat vaker buiten moeten werken spelen met dit mooie weerquote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef Samzz het volgende:
Hoe is het met iedereen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe schoentjes
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mocht je willen, kheb thuis reflectieverslag afgemaaktquote:
Oke, lijkt me trouwens ook wel wat voor jou die schoenen, past goed bij die lokken van jequote:Op woensdag 1 april 2009 20:49 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Mocht je willen, kheb thuis reflectieverslag afgemaakt
Ik ben morgen rond 1 uur weg daar![]()
![]()
Enneh Samzz, kun jij daar ook nog fatsoenlijk op lopen dan![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:25 schreef Samzz het volgende:hakkuhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe schoentjes
The Outside Agency
Wat is daar nu weer aan de hand dan, al mannetjes met rare pakken dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:![]()
Werd vanochtend wakker van brandweer in de buurt, kijk ik net op p2000
PRIO 1 Autom. Alarm Urenco Nederland (UNL) : DRIENEMANSWEG 1 7601PZ : ALMELO 3131AMC![]()
Tankautospuit-3131 Almelo-Centrum
Woon er aardig vlakbijWaar ze uranium verrijken. Gezellig
Ik zit momenteel al in Hengelo, helaas. Anders was ik er wel ff heen gefietstquote:Op donderdag 2 april 2009 09:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer aan de hand dan, al mannetjes met rare pakken dan?
Oke, er staat niets op rtvoost ofzo dus zal allemaal wel weer loos alarm zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit momenteel al in Hengelo, helaas. Anders was ik er wel ff heen gefietst
Geef het aan bij de politie? Hun kunnen wat voor je doen? Als jij nog facturen/aankoop bon thuis hebt liggen?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef haakon het volgende:
goeiemorgen !
ff gelijk iets: ik liep vanmorgen met een kameraad richting saxion, wordt HIJ ineens gebeld door mijn oude nummer van de mobiel die gejat was![]()
teruggebeld, krijg ik paar van die buitenlanders eraan: "Ja, ik heb deze telefoon gekocht bij BCC, alsjeblieft niet meer bellen."
Duss..
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 2 uur en 11 minuten tot het einde van de werkweek
Ja, en ze lopen heerlijk! Vandaag uitgeprobeerd. Lekker flaneren over de boulevard in Enschedequote:Op woensdag 1 april 2009 20:49 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Mocht je willen, kheb thuis reflectieverslag afgemaakt
Ik ben morgen rond 1 uur weg daar![]()
![]()
Enneh Samzz, kun jij daar ook nog fatsoenlijk op lopen dan![]()
Ik heb jou wel zien lopen!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ze lopen heerlijk! Vandaag uitgeprobeerd. Lekker flaneren over de boulevard in Enschede
'Wie de schoen past...quote:
Niettesquote:
Hmpf, dat had ook wel kunnen blijven staan dan...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
'Wie de schoen past...
... zet er foto's van op het forum.'
Iets in die zin.
Uitwedstrijd ook een paar keer gedaan hier, echt apart is dat, heel andere sfeer als normaal.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
werkweek voorbijvanavond lekker trainen, morgen school en morgenavond NEC - FC Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |