Ik vind gewoon, dat je een leuke date niet moet laten stranden op een paar krabbels op de Hyves. En daarom treed ik zo naar voren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is al een héél stuk realistischer dan alléén maar positivo-retoriek, en het lijkt me ook niet minder dan menselijk.
Misschien is die date van Rauw ook wel zo. Maakt eigenlijk niet uit, het gaat erom hoe Rauw ermee omgaat.
maarmaar ik kijk geen tv(p)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We hebben nog 6 leden nodig
www.pownedteller.nl
dat 'we' ook...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef KudFokker het volgende:
We hebben nog 6 leden nodig
www.pownedteller.nl
OMG wat bedoel je daar nu weer meequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ook niet eigenlijk, maar GeenStijl = eindbaas
nog 4 leden
Ikzelf laat mijn date daar ook niet op stranden, en ik heb werkelijk waar heel neutraal gereageerd op die krabbelsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind gewoon, dat je een leuke date niet moet laten stranden op een paar krabbels op de Hyves. En daarom treed ik zo naar voren.
= edit =
En ik ben daar eigenzinnig in
Geenstijl moet ik echt intens van janken, wat een kansloos gebeuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ook niet eigenlijk, maar GeenStijl = eindbaas
nog 4 leden
Het was geen verwijt naar jou toe, ik help gewoon een handje. Enne... ik vind dat je goed doorzet en een goeie kerel bent. Laat maar weten hoe ze reageert. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ikzelf laat mijn date daar ook niet op stranden, en ik heb werkelijk waar heel neutraal gereageerd op die krabbels
Voor sommige maakt het niet uit hoe neutraal, er is altijd wel een toon bij te doemdenken als je maar wil.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:55 schreef Rauw. het volgende:
Ikzelf laat mijn date daar ook niet op stranden, en ik heb werkelijk waar heel neutraal gereageerd op die krabbels
Jij bent de man, echt jonge, mag ik je handtekening!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit berichtjes te sturen met een meisje uit PUB![]()
FoBo berichtjes
Oeh! Wanneer ga je trouwen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
FoBo berichtjes
Oow PUB, het andere "kamp"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
FoBo berichtjes
Be gentlequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
FoBo berichtjes
Iedereen is wel eens onzekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor sommige maakt het niet uit hoe neutraal, er is altijd wel een toon bij te doemdenken als je maar wil.
Morgen, jij en JonkeL mogen mijn bruidsmeisjes zijnquote:
Shit, morgen kan ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Morgen, jij en JonkeL mogen mijn bruidsmeisjes zijn
Yea bitch i like itquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Morgen, jij en JonkeL mogen mijn bruidsmeisjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |