Ik vind gewoon, dat je een leuke date niet moet laten stranden op een paar krabbels op de Hyves. En daarom treed ik zo naar voren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is al een héél stuk realistischer dan alléén maar positivo-retoriek, en het lijkt me ook niet minder dan menselijk.
Misschien is die date van Rauw ook wel zo. Maakt eigenlijk niet uit, het gaat erom hoe Rauw ermee omgaat.
maarmaar ik kijk geen tv(p)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We hebben nog 6 leden nodig
www.pownedteller.nl
dat 'we' ook...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef KudFokker het volgende:
We hebben nog 6 leden nodig
www.pownedteller.nl
OMG wat bedoel je daar nu weer meequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ook niet eigenlijk, maar GeenStijl = eindbaas
nog 4 leden
Ikzelf laat mijn date daar ook niet op stranden, en ik heb werkelijk waar heel neutraal gereageerd op die krabbelsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind gewoon, dat je een leuke date niet moet laten stranden op een paar krabbels op de Hyves. En daarom treed ik zo naar voren.
= edit =
En ik ben daar eigenzinnig in
Geenstijl moet ik echt intens van janken, wat een kansloos gebeuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ook niet eigenlijk, maar GeenStijl = eindbaas
nog 4 leden
Het was geen verwijt naar jou toe, ik help gewoon een handje. Enne... ik vind dat je goed doorzet en een goeie kerel bent. Laat maar weten hoe ze reageert. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ikzelf laat mijn date daar ook niet op stranden, en ik heb werkelijk waar heel neutraal gereageerd op die krabbels
Voor sommige maakt het niet uit hoe neutraal, er is altijd wel een toon bij te doemdenken als je maar wil.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:55 schreef Rauw. het volgende:
Ikzelf laat mijn date daar ook niet op stranden, en ik heb werkelijk waar heel neutraal gereageerd op die krabbels
Jij bent de man, echt jonge, mag ik je handtekening!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit berichtjes te sturen met een meisje uit PUB![]()
FoBo berichtjes
Oeh! Wanneer ga je trouwen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
FoBo berichtjes
Oow PUB, het andere "kamp"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
FoBo berichtjes
Be gentlequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef KudFokker het volgende:
FoBo berichtjes
Iedereen is wel eens onzekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor sommige maakt het niet uit hoe neutraal, er is altijd wel een toon bij te doemdenken als je maar wil.
Morgen, jij en JonkeL mogen mijn bruidsmeisjes zijnquote:
Shit, morgen kan ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Morgen, jij en JonkeL mogen mijn bruidsmeisjes zijn
Yea bitch i like itquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Morgen, jij en JonkeL mogen mijn bruidsmeisjes zijn
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor sommige maakt het niet uit hoe neutraal, er is altijd wel een toon bij te doemdenken als je maar wil.
neequote:
Als ik voor 9 uur niets teruggehoord heb ga ik op appél bij de kroegbaasquote:
Heb je helemaal gelijk in. Aan Rauw ligt het kennelijk ook niet. Die date, echter, denkt er anders over.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
Ik vind gewoon, dat je een leuke date niet moet laten stranden op een paar krabbels op de Hyves. En daarom treed ik zo naar voren.
Niet bepaald, maar smaken verschillen hequote:
Overigens kán het in theorie nog steeds zo zijn dat ze al die tijd écht geen kans heeft gehad om de tijd te nemen om te reageren. Je wéét het niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:00 schreef Rauw. het volgende:
Als ik voor 9 uur niets teruggehoord heb ga ik op appél bij de kroegbaas
Daarom 9 uur.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Overigens kán het in theorie nog steeds zo zijn dat ze al die tijd écht geen kans heeft gehad om de tijd te nemen om te reageren. Je wéét het niet.
Ik bedoel, laten we realistisch blijven.
Driewerf ja. Dat deden wij in Onze Tijd nooit hè. Soms is die generatiekloof ineens even heel evident, merk je dat ook?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef Murmeli het volgende:
PUB is dat iets met pubers? en gaat KF daarmee fobo berichtjes sturen? klinkt errug ranzig
of snap ik iets niet
Aan jou zal het iig niet hebben gelegen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef Rauw. het volgende:
Daarom 9 uur.
Vind ik behoorlijk redelijk van me om zo lang te wachten
nee vroeger waren wij zo niet....toen wij nog 21 waren...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Driewerf ja. Dat deden wij in Onze Tijd nooit hè. Soms is die generatiekloof ineens even heel evident, merk je dat ook?
De meid waarmee KF aan het berichtjes sturen is 18, en vrij volwassen, maar eigenlijk veels te lief voor KFquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef Murmeli het volgende:
PUB is dat iets met pubers? en gaat KF daarmee fobo berichtjes sturen? klinkt errug ranzig
of snap ik iets niet
ik ga trouwens niet stappen vanavond... ik ga bankhangen, dat heb ik verdiend want heb al gesport vandaag
owh je date laat het afweten? de slet!! maar heb je dr nummer niet? da's toch veul handiger dan hyves? ik lees mijn hyves eigenlijk nooit....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom 9 uur.
Vind ik behoorlijk redelijk van me om zo lang te wachten
ah ok dan is het legaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De meid waarmee KF aan het berichtjes sturen is 18, en vrij volwassen, maar eigenlijk veels te lief voor KF
Whehe, ik heb 'r onderhand 5x gebeld en niets terug gehoord.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh je date laat het afweten? de slet!! maar heb je dr nummer niet? da's toch veul handiger dan hyves? ik lees mijn hyves eigenlijk nooit....
of heeft dat ook met onze tijd te maken Gari?
Jawel, dat ze veel te lief is voor KFquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok dan is het legaaltoch jammer, heb ik niks om over te rellen
Dat arme beest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef Murmeli het volgende:
...toen kwamen de kindjes echt nog van de ooievaar
Doe aub even beter je best schat, ik weet dat je het zo goed kanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok dan is het legaaltoch jammer, heb ik niks om over te rellen
stomme takkesnol! gewoon laten gaan en next.. geen hand vol maar een land vol enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Whehe, ik heb 'r onderhand 5x gebeld en niets terug gehoord.
Wat heeft een voormalig schaatskampioen daar mee van doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat arme beest.![]()
Dáár kan Marianne Timmer toch wel een keer iets positiefs over zeggen? want dat hoor je nou nooit, dat de ooievaars tegenwoordig wel worden ontzien, omdat wij mensen hebben gezegd: "hey, we maken die kinders zelf wel, geen probleem, 't is wel even afzien maar dat hebben we voor die arme vog0ls over."
Je bent je er wel van bewust dat je nu de sticker 'desperate' op je voorhoofd hebt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Rauw. het volgende:
Whehe, ik heb 'r onderhand 5x gebeld en niets terug gehoord.
Een sticker? Een bord met flikkerende neon letters!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bent je er wel van bewust dat je nu de sticker 'desperate' op je voorhoofd hebt?
Ik voel me ook nog lichtelijk schuldig ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
stomme takkesnol! gewoon laten gaan en next.. geen hand vol maar een land vol enzo
a.k.a Thieme. Om de werkgebieden te scheiden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Rauw. het volgende:
Wat heeft een voormalig schaatskampioen daar mee van doen?
Ja wij mensen zijn eigenlijk best wel liefquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat arme beest.![]()
Dáár kan Marianne Timmer toch wel een keer iets positiefs over zeggen? want dat hoor je nou nooit, dat de ooievaars tegenwoordig wel worden ontzien, omdat wij mensen hebben gezegd: "hey, we maken die kinders zelf wel, geen probleem, 't is wel even afzien maar dat hebben we voor die arme vog0ls over."
ik zal zo es ff kijken in dr fobo.... ik vind wel iets om op te zeikenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe aub even beter je best schat, ik weet dat je het zo goed kan
Uiteraard, maar als ze de man wil hebben moet ze de aandacht ook maar nemenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bent je er wel van bewust dat je nu de sticker 'desperate' op je voorhoofd hebt?
Ik heb al een.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja wij mensen zijn eigenlijk best wel liefen daarin is er ook geen discriminatie ofzo, alle mensen zijn meteen overgegaan, zelfs de PVV aanhangers heb ik van horen zeggen en dan ook nog eensgezind met de groen linksers
het moet niet gekker worden!!
[..]
ik zal zo es ff kijken in dr fobo.... ik vind wel iets om op te zeiken
Zeker, want mijn hyve zit ook helemaal onder het stof. Kán geen toeval zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Murmeli het volgende:
owh je date laat het afweten? de slet!! maar heb je dr nummer niet? da's toch veul handiger dan hyves? ik lees mijn hyves eigenlijk nooit....
of heeft dat ook met onze tijd te maken Gari?
net alsof ik iets van haar moetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb al een.
Met een dame praten over je PowNed lidmaatschap!!
I was being subtle.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef Q. het volgende:
Een sticker? Een bord met flikkerende neon letters!
Waar praat ik trouwens met haar over PowNedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
net alsof ik iets van haar moet?
Dus waarom zou ik daar niet over praten ?
Sure.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
net alsof ik iets van haar moet?
Dus waarom zou ik daar niet over praten ?
Dat is een ding om jezelf af te vragen, zover verdiep ik me liever niet in jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar praat ik trouwens met haar over PowNed?
Het is natuurlijk wel zo dat in de voetnoten en aanverwante kleine lettertjens stond dat dit het enige was waarin we kan zagen tegenmoet te komen, en dat er in wederdienst wèl werd verwacht dat de dieren mee zouden werken in onze voedselvoorziening, plezierfratsen en lustverwekkende bezigheden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:13 schreef Murmeli het volgende:
Ja wij mensen zijn eigenlijk best wel liefen daarin is er ook geen discriminatie ofzo, alle mensen zijn meteen overgegaan, zelfs de PVV aanhangers heb ik van horen zeggen en dan ook nog eensgezind met de groen linksers
het moet niet gekker worden!!
Spoken like a true stalker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:13 schreef Rauw. het volgende:
Uiteraard, maar als ze de man wil hebben moet ze de aandacht ook maar nemen
Ze ziet er wel leuk uit jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef Murmeli het volgende:
Nou KF dat valt me niet van je tegen... ze ziet er goed uit en komt ook nog uit Rotterdam....!! goeie keuze
* Murmeli echt niks te zeiken heeft
Dat is een vraag..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
Nog even een stelling...
Hoe snel moet je reageren op een smsje van je partner of degene waar je achteraan loopt ?
Al je geen reactie geeft ben je een botte zak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze ziet er wel leuk uit ja
Maar dat is niet echt mijn ding, via internet iemand 'ontmoeten'zegt degene die met het idee van Fok! Take Me Out kwam
Nog even een stelling...
Hoe snel moet je reageren op een smsje van je partner of degene waar je achteraan loopt ?
Dat meisje waar ik zondag mee we ga vroeg of ik boos op haar was, omdat ik geen reactie had gegeven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Al je geen reactie geeft ben je een botte zak.
Gewoon in je eigen tempo natuuriljk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje waar ik zondag mee we ga vroeg of ik boos op haar was, omdat ik geen reactie had gegeven
Hij had niet gereageerd op iemand die hem waarschijnlijk iets gevraagd heeft...quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Rauw. het volgende:
Al je geen reactie geeft ben je een botte zak.
Ik moet ook stoppen met die pogingen. 't Is ook niet mijn ding.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het moment liever in de kroeg ga zitten met vrienden...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt al steeds meer zin in je date, hè?
Niet te snel en niet te langzaamquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze ziet er wel leuk uit ja
Maar dat is niet echt mijn ding, via internet iemand 'ontmoeten'zegt degene die met het idee van Fok! Take Me Out kwam
Nog even een stelling...
Laat het gaan! Je kan het! Ik weet het zeker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet ook stoppen met die pogingen. 't Is ook niet mijn ding.
Te snel ben je te desperate? Ik reageer vrijwel altijd snel.. Waarom? Omdat ik het anders vergeet en helemaal niet meer doe. Niets met desperate te makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet te snel en niet te langzaamte snel en je bent desperate en te langzaam dan toon je weer geen intresse
Je gaat van de woede-fase naar de acceptatie-fase in "De Verwerking van de Wantrouwende Date (die niet doorging)".quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het moment liever in de kroeg ga zitten met vrienden...
Of ze moet wel een hele goede reden geven om me 5x weg te drukken.
Jij bent een vrouw, dat is anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Te snel ben je te desperate? Ik reageer vrijwel altijd snel.. Waarom? Omdat ik het anders vergeet en helemaal niet meer doe. Niets met desperate te maken
Je gaat ervanuit dat er iets gevraagd werd, maar dat stond er niet..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij had niet gereageerd op iemand die hem waarschijnlijk iets gevraagd heeft...
Als ik me aan 1ding kan ergeren is dat het wel
één avondje spoelen met jenever en ik heb nergens meer last vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je gaat van de woede-fase naar de acceptatie-fase in "De Verwerking van de Wantrouwende Date (die niet doorging)".
Je bent er bijna.
Rustig rustig! Voor je het weet trek je de hele Gateway to Hell open.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef Q. het volgende:
Laat het gaan! Je kan het! Ik weet het zeker!
Dat is een juiste conclusiequote:
Hij zei dat hij niet reageerde, je kunt toch alleen op iets reageren wat met uitlokking tot reactie verteld word?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je gaat ervanuit dat er iets gevraagd werd, maar dat stond er niet..
Oe oe, mag ik, mag ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Nouk84 het volgende:
Te snel ben je te desperate? Ik reageer vrijwel altijd snel.. Waarom? Omdat ik het anders vergeet en helemaal niet meer doe. Niets met desperate te maken
Prachtig woordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe oe, mag ik, mag ik?
Het is allemaal een kwestie van associatie.
het blijft toch een mooi woord hè. Associatie. hmmmm.
ik mis geen kans om het te bezigen.quote:
nieuwe verkering?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Feitosa het volgende:
Morgen weer een gezellig avondje.
Verbaas me af en toe dat het zo relaxed gaat tot dusver.![]()
"Ik regel een chickie voor je" helpt niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
mannen geef me eens wat argumenten om mannen van de bank af te krijgen
er komen hier wat kerels op bezoek en ik wil de stad in maar de mannen zijn van jaah geen geld etc en ander lamme excuses
ik dacht zelf aan kom dan gaan we chickies scoren of iets in die richting
een beroep doen op hun mannelijkheidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
er komen hier wat kerels op bezoek en ik wil de stad in maar de mannen zijn van jaah geen geld etc en ander lamme excuses
Vrouwen die altijd maar alles naar hun hand willen zetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
heb ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die altijd maar alles naar hun hand willen zetten.Zorg gewoon dat ze voldoende bier en bitterballen hebben tijdens het bankhangen. Dan ben je goed bezig!
hoe doe je dat?quote:
Gelukkig maar....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:54 schreef Nouk84 het volgende:
Geen last van..
Hey Gari; WEEEKEEEENNNDDDD!!!
Inderdaadquote:
Dat kan nog netquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga heerlijk lang douchen![]()
dat lijkt me ook wel een goede ja. zo van jeetje je kan toch wel genoeg voor jezelf zorgen om een biertje te kopen? en je hoeft geen 100 euro op te makenquote:
owjaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel een goede ja. zo van jeetje je kan toch wel genoeg voor jezelf zorgen om een biertje te kopen? en je hoeft geen 100 euro op te maken
Anders speel je de "ik ga maandag weg" kaartquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja
en ook zo van als je op de bank blijft zitten ontmoet je nooit een leuke meid
komt goed!
en anders schup ik ze
ik ga maandag wegquote:
Turnhout?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga maandag weg
2 weken voor een soort stage naar het buitenland
Wat een rust zullen we hebben dan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga maandag weg
ahhhh zo...da;s we een goeie dan!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga maandag weg
Bij een collega op bezoekquote:
Werken & morgen iets met Nouk gaan drinkenquote:
fokken of Fok!ken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef Murmeli het volgende:
haha fokken in roemenië...lijit me humor
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Werken & morgen met Nouk gaan daten
Negen uur cup a soup dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie gaat eens een soepje maken
Ik heb sinds het ontmoeten van mijn vriendin niet zo'n m,eisje ontmoet. Week intern met haar gezeten, volgende week weer. Zo ontzettend mooi, eigenlijk te hoog gegrepen. Eerst alleen lust, maar ook super spontaan en gewoon trekjes die ik geweldig vind.quote:
Hoiquote:
intern? in de psychiatrische inrichting?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb sinds het ontmoeten van mijn vriendin niet zo'n m,eisje ontmoet. Week intern met haar gezeten, volgende week weer. Zo ontzettend mooi, eigenlijk te hoog gegrepen. Eerst alleen lust, maar ook super spontaan en gewoon trekjes die ik geweldig vind.
Nou, sla je slagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb sinds het ontmoeten van mijn vriendin niet zo'n m,eisje ontmoet. Week intern met haar gezeten, volgende week weer. Zo ontzettend mooi, eigenlijk te hoog gegrepen. Eerst alleen lust, maar ook super spontaan en gewoon trekjes die ik geweldig vind.
Ik ben er eerlijk overquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
intern? in de psychiatrische inrichting?
Ik denk niet in problemen. Zie het als een leuke bevlieging en veel kans zal ik sowieso niet makenquote:maar wordt het een relatieprobleem of gewoon een tijdelijke bevlieging?
Toch ben je te lekkerrrrr...quote:
ik hoop het maar dat je geen kans maakt zo lullig voor je meisje anders...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]![]()
Nee gewoon zakelijk.
[..]
Ik denk niet in problemen. Zie het als een leuke bevlieging en veel kans zal ik sowieso niet maken.
wiewiewie?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg mannenbezoek vanavond
Eigenlijk al 9 minuten geleden, maar okee
Beter te laat komen dan helemaal niet komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het niet, maar dat schijnt niet te mogen!quote:
R?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doei!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat schijnt niet te mogen!
Ik ga!
Dat weet Rip vast wel.quote:
ik weet het alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet Rip vast wel.Die heeft een lijstje.
Laterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga!
Oh wie is het dan?quote:
Mag wel maar alleen met mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga!
Doeiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
ik moet gaan, doei allemaal, fijne avond!!!
niet deze R iigquote:
quote:
Het konden er twee van Fok zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een R ja, maar ik denk neit die jij bedoelt
Niet eens neuken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is een vriend van me van voor ik mn ex leerde kennen.
Heb ik al heel lang niet gezien, dus wordt bijkletsavondje
dan had ik wel bijKETSavondje gezegdquote:
Het is zowaar geen fokkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Het konden er twee van Fok zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is zowaar geen fokkerHaha okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Smakelijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:31 schreef Rauw. het volgende:
Nog steeds niets gehoord...
Vrienden blijven thuis bij vriendinlief of hebben verjaardagen...
Nja, dan ga ik hier wel een pilsje drinken
*koelt*quote:
quote:
ik heb 1 flesje bier op en het smaakt niet...ben er te gaar voorquote:
Nu kom je in de hel. Dat weet je hè?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb 1 flesje bier op en het smaakt niet
Och, ik laat het denk ik ook bij 1... Ik ga staks wel slapen. toch niets zinnigs te doen vanavondquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb 1 flesje bier op en het smaakt niet...ben er te gaar voor
Tis niet mijn dag vandaagquote:
Wat een trutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:31 schreef Rauw. het volgende:
Nog steeds niets gehoord...
Vrienden blijven thuis bij vriendinlief of hebben verjaardagen...
Nja, dan ga ik hier wel een pilsje drinken
Aan het einde van de dag is zij degene die wat mistquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag is zij degene die wat mist![]()
*dusts off his shoulder
Daarmee maak je het niet goed hoorquote:
Dat doet ze dan maar lekker op een ander.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Misschien kon ze wel heel erg lekker neuken![]()
Dat ik mezelf een rukhand heb lopen zwaaien naar ieder gebouw van 3 of hoger?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarmee maak je het niet goed hoor
Foto! Van het bezoek dan. Oh ja! Ik ging zwaaien naar De Helling hè?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, douchen, moet wel frips ende fruitig zijn voor mn bezoek!
Had je maar moeten vragen waar ik werktequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik mezelf een rukhand heb lopen zwaaien naar ieder gebouw van 3 of hoger?
Ik doe de wave naar de gracht!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Foto! Van het bezoek dan. Oh ja! Ik ging zwaaien naar De Helling hè?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat doet ze dan maar lekker op een ander.
Ik hoef 'r niet meer
Braaf. Ik ga eerst nog naar De Poort. Helemaal dicht bij De Helling.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe de wave naar de gracht!
DE Poort? mijn stamcafe?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Braaf. Ik ga eerst nog naar De Poort. Helemaal dicht bij De Helling.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En moge ze daar een ziekte aan overhouden
Met die Brabanders weet je het maar nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan had ik wel bijKETSavondje gezegd
jeu de boules avond?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met die Brabanders weet je het maar nooit natuurlijk.
heb jij geen dates ?quote:
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Owja dat weet ik niet, ik heb al heel veel dagen geen zon gezien
Ikke was het niet hoor....... hier was ie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een of andere onverlaat geeft hem maar niet terug
Is maar goed ook want andersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ikke was het niet hoor....... hier was ie niet![]()
Eeeej doe es lief jijquote:
aaah gossie toch jochiequote:
ga je lekker op stapquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
zooo, dit varkentje is weer gewassen.. Kan er tegenaan vanavond!
Sow dat gaat goed hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Het Fok! Take Me Out is bijna rond
Ik zit nu met iemand van PR en een mod op msn de laatste dingetjes te regelen
Kick, weet je al of je aan een date vastzit als je meedoet en er blijft iemand over?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Het Fok! Take Me Out is bijna rond
Ik zit nu met iemand van PR en een mod op msn de laatste dingetjes te regelen
oeeii gezellie, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahWhoehoe!
haha gezellieeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dansenen dansen!
en DANSEN!
bij "Doesn't Smell Like 90's Now"
mmmm wat drink je??quote:
haha nou dat gaat helemaal goedkomen dan hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh vast wel! Denk wel dat mn gaste gezellig op de dansvloer is
Geen wijn dat is een ding dat zeker isquote:
Uhuh uhuh uhuh... en ik ben al heel de week goed gemutst dus dat moet helemaaaaaaal goed komen, als ik maar niet te hard ga stuiteren!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nou dat gaat helemaal goedkomen dan he![]()
klinkt goed! haha ga je lekker de kroeg in?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Geen wijn dat is een ding dat zeker is![]()
Zal wel bier worden en wat mixzooi. Maar dat kost dan weer zoveel geld, dus zal wel bier blijven
Jah en buiten de kroeg staan, daar is het meestal gezelligerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
klinkt goed! haha ga je lekker de kroeg in?
Ach dat heb je zelf in de hand hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh uhuh uhuh... en ik ben al heel de week goed gemutst dus dat moet helemaaaaaaal goed komen, als ik maar niet te hard ga stuiteren!
Hahaha ja ik sta ook altijd buitenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jah en buiten de kroeg staan, daar is het meestal gezelliger
uhuh uhuh uhuh uhuh!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach dat heb je zelf in de hand hehaha maar zal heus wel goed komen
oei wat hebbie gedaan dan??quote:
Verbrand aan de soepquote:
Jaja, we knowquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ze hier komt zal ik er wel een kusje op geven
auw auwquote:
Ik wissel het een beetje afquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik sta ook altijd buiten
Ik hou mn snuiter wel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verbrand aan de soep
[..]
Jaja, we know
haha ja dat probeer ik ook altijd en vervolgens sta ik de hele avond buiten hahaquote:
Het wordt idd wat afgezaagd nuquote:
I know, helaas heb je van die dagen dat je de hele dag aan het stuiteren bent... dit is er 1 van.. zal zo wel afgelopen zijnquote:
een slap excuus waarvoor?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:27 schreef Rauw. het volgende:
ik heb een eng voorgevoel dat ik binnen nu en morgenvroeg gebeld ga worden met een slap excuus
Ja jammer dat ik niet in zo'n stuiterstemming was, anders had ik wel meegedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
I know, helaas heb je van die dagen dat je de hele dag aan het stuiteren bent... dit is er 1 van.. zal zo wel afgelopen zijn
Het kan nog dat ze in het ziekenhuis is beland ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef MNR het volgende:
Nou ja, heeft ze niet meer gereageerd, Rauw? Dat is echt stijlloos.
doeg meisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niet in zo'n stuiterstemming was, anders had ik wel meegedaan.
ga er zelf nu vandoor anders wordt het niks meer.
veel plezier
Dat ik niets meer van mijn date gehoord heb, weggedrukt ben door haar en dergelijkequote:
Yeah sure. Iemand met een beetje goed fatsoen reageert gewoon normaal op een smsje en zeker als je een afspraak hebt staan voor die avond.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het kan nog dat ze in het ziekenhuis is beland ofzo
Ohw echt?? zou dat vanaaf zijn??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat ik niets meer van mijn date gehoord heb, weggedrukt ben door haar en dergelijke
Helemaal niets tot nu toequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef MNR het volgende:
Nou ja, heeft ze niet meer gereageerd, Rauw? Dat is echt stijlloos.
Dan had r telefoon uitgestaan ipv dat ik weggedrukt werdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het kan nog dat ze in het ziekenhuis is beland ofzo
ik ben thuis *hint*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
veel plezier
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
veel plezier
Nja, ik vind het wel jammer hoor..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Yeah sure. Iemand met een beetje goed fatsoen reageert gewoon normaal op een smsje en zeker als je een afspraak hebt staan voor die avond.
Nee, ik vind dit echt niet tof voor je Rauw.
Nou precies, fraai mens is hetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw echt?? zou dat vanaaf zijn??
jeetje das pas onbeschoft zegniet netjes
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nja, ik vind het wel jammer hoor..
Maar ze is me ook niet waard als ze niet reageerd
Och, het gaat vast een slap excuus worden met een dooie hond ofzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:32 schreef MNR het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze als reactie gaat geven. In ieder geval vind ik het echt niet leuk van haar dat ze jou zo laat zitten vanavond.
Ja maar dan nog wat is nou de moeite om 1 smsje te sturen??? ik vind dat geen excuus hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, het gaat vast een slap excuus worden met een dooie hond ofzo.
Het staat nu bovenaan het forum: http://forum.fok.nl/quote:
Heb je het met Fiets geregeld?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het staat nu bovenaan het forum: http://forum.fok.nl/
En op de FrontPage: [Actie] FOK!'s versie van Take Me Out
Hey, niet zo min over jezelf denken. Ze zal zich heus wel beseffen dat ze niet helemaal quasi bezig is. Kijk eens wat voor een toffe gozer jij bent en hoeveel moeite je hebt gedaan vanavond. Nee, je bent een prima gast!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, het gaat vast een slap excuus worden met een dooie hond ofzo.
Och, ik hoor het vanzelf....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog wat is nou de moeite om 1 smsje te sturen??? ik vind dat geen excuus hoor
nou zo makkelijk hadden ze er bij mij nie mee weg gekomen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, ik hoor het vanzelf....
Ze mag hier morgenvroeg wel in een lingeriesetje voor de deur gaan staan als ze het goed wil maken
Zo is het ook zeer zeker hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, niet zo min over jezelf denken. Ze zal zich heus wel beseffen dat ze niet helemaal quasi bezig is. Kijk eens wat voor een toffe gozer jij bent en hoeveel moeite je hebt gedaan vanavond. Nee, je bent een prima gast!Erg jammer voor haar dat ze vanavond niet met die leuke gast om de tafel zat
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou zo makkelijk hadden ze er bij mij nie mee weg gekomen hoor
haha echt weer een man hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het leek me wel een geil idee
Ik zeg altijd: zo dicht mogelijk bij jezelf blijven en de keuzes maken die je echt wiltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo is het ook zeer zeker hoor...
Ik denk ook niet min over mezelf![]()
Er zijn zoveel meiden en zo weinig tijd.. En ik vind het gewoon zonde van mijn tijd dit![]()
Voor 't zelfde geld had ik ingespeeld op die verleiding gisteren, en dan had ik vandaag wél wat te doen.
Hoe bedoel je?quote:Ben gewoon wéér eens een té goed mens geweest![]()
Ik heb liever de vermoedelijke reden dat de date heeft afgezegd in die positie voor de deur staan bij nader inzienquote:
Aangeklaagd omdat Fok! het gejat heeft?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Heeft RTL al gereageerd op Fok's Take Me Out?
Ik heb heel neutraal gedaan omdat ik het geen stijl vind om verleidelijk tegen iedereen te praten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: zo dicht mogelijk bij jezelf blijven en de keuzes maken die je echt wilt
[..]
Hoe bedoel je?
Het is 10 voor 11quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:47 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen ik ben naar bed
heel fijn weekend
Ik vind juist dat je jezelf bent gebleven. Geef jezelf niet de schuld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb heel neutraal gedaan omdat ik het geen stijl vind om verleidelijk tegen iedereen te praten.
Maar bij nader inzien had ik beter toch verleidelijk kunnen praten..
Want of ik dat nou wel of niet doe, het gaat toch niet door
Ja en met nog eentje, weer haar Fok naam alleen niet meerquote:
Vleeskeur?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:53 schreef JonKeL het volgende:
Zal ik meedoen of zal ik niet meedoen, lijkt me wel geinig opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |