Sorry voor de onduidelijkheid, maar die narcissen zitten in een binnenpot. En daar wil ik nu graag iets anders in. Dus daarom vroeg ik me af wat ik nou met die bollen moet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:13 schreef qltel het volgende:
Narcissen kun je gewoon laten staan. Komen volgend jaar vanzelf weer op. De groene stengeldingen vooral laten zitten, want daarlangs verzamelt hij voldoende voedingsstoffen voor volgend jaar. Die bollen vooral laten zitten, gebeurt verder niets mee en komen volgend jaar vanzelf weer op.
Ah, okee. Dan zou ik ze zeker nog een tijdje laten staan. Zolang die groene stengels nog groen zijn verzamelt hij energie in de bol via de groene stengels. Zolang die dingen dus groen zijn laten staan en daarna overplanten in de tuin, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:15 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Sorry voor de onduidelijkheid, maar die narcissen zitten in een binnenpot. En daar wil ik nu graag iets anders in. Dus daarom vroeg ik me af wat ik nou met die bollen moet...
Dit is echt een goed idee!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:06 schreef Kriebbel het volgende:
Idee voor je 'schutting'
haal een aantal palen bij een tuincentrum (lang 160-180cm) sla deze hart op hart ongeveer 120cm uit elkaar en zet hier groen tuin gaas tegen aan. Als je hier vervolgens klim-op etc tegen aanzet heb je vrij snel een nette omheining. Echter je houdt natuurlijk wel dat mensen er makkelijk overheen kijken. Wil je een hogere schutting zal het flink wat gaan kosten ben ik bang voor.
Je zou natuurlijk ook tijdelijk gewoon een stukje draad kunnen overwegen. Dat kun je tussen een paar palen spannen ofzo. Gewoon waslijndraad met stalen kern ofzoiets. Daqn hangt er iets en lijkt het erop dat het afgescheiden is. En dat kost je (als je het ergens aan vast kunt maken) een euro of 5 maximaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 02:03 schreef Judeljuud het volgende:
Prikkeldraad is toch ook heel goedkoop?![]()
Dan wel iets aan die draad maken zodat hij goed zichtbaar is. Ouders reageren in het algemeen niet zo goed op kapotte knietjes, kleding of andere onderdelen van hun kindjes als die ertegenaan rennen. Een nieuwe route inprogrammeren bij een kleuter kost tijd.quote:Op woensdag 8 april 2009 07:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook tijdelijk gewoon een stukje draad kunnen overwegen. Dat kun je tussen een paar palen spannen ofzo. Gewoon waslijndraad met stalen kern ofzoiets. Daqn hangt er iets en lijkt het erop dat het afgescheiden is. En dat kost je (als je het ergens aan vast kunt maken) een euro of 5 maximaal.
Huh? Ik heb het gewoon over geplastificeerd waslijndraad. Duidelijk zichtbaar in opvallende kleuren en absoluut niet scherp ofzo. Ik vraag me dus af waar je het over hebt?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wel iets aan die draad maken zodat hij goed zichtbaar is. Ouders reageren in het algemeen niet zo goed op kapotte knietjes, kleding of andere onderdelen van hun kindjes als die ertegenaan rennen. Een nieuwe route inprogrammeren bij een kleuter kost tijd.
Je hebt draad en je hebt draad. Als het felle kleurtjes heeft zal het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het gewoon over geplastificeerd waslijndraad. Duidelijk zichtbaar in opvallende kleuren en absoluut niet scherp ofzo. Ik vraag me dus af waar je het over hebt?
Dat vroeg ik me ook als eerste af toen ik de foto's zag. Lijkt ook een beetje op een gezamenlijke tuin zeg maar. Ik zou 't toch eerst navragen bij de woningbouw voor je aan de slag gaat.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef Barbie het volgende:
Je tuin zit er een beetje uit als een plantsoen (no offence). Weet je zeker dat je het van de woningbouwvereniging mag afrasteren?
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef Barbie het volgende:
Je tuin zit er een beetje uit als een plantsoen (no offence). Weet je zeker dat je het van de woningbouwvereniging mag afrasteren?
Dat heb ik natuurlijk direct gedaan toen ik hier kwam kijken, want ik kon niet geloven dat die hele lap grond bij het huis hoorde. Maar dat is dus het geval. Het enige waar ik rekening mee moet houden is dat mijn schutting niet hoger dan 2 meter mag zijn. Daar heb ik een heel reglement van liggen (over de tuin). Het liefste zou ik gewoon maar 1/3 afscheiden, daar heb ik meer dan genoeg aan, maar ja...dat mag dus niet. Of alles of niets.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook als eerste af toen ik de foto's zag. Lijkt ook een beetje op een gezamenlijke tuin zeg maar. Ik zou 't toch eerst navragen bij de woningbouw voor je aan de slag gaat.
Hé wat lief! Maar ik woon in Flevoland dus dat is niet zo dichtbij...en ik heb ook geen vervoer. Jammer! Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:24 schreef qltel het volgende:
Ik weet trouwens niet waar je tuin ergens ligt, maar mocht dat in de omgeving Boxmeer/Nijmegen zijn dan heb ik nog wel een hele rol 2e hands gaas voor je..
Dat ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Deze waren laatst in de aanbieding bij de Macro:
http://www.absco.com.au/new/products.php
500 euro voor 3m x 3m huisje en ongeveer 300 euro voor de kleinste maat.
Het gaat. Ze rotten in ieder geval niet weg. En deze kan je gewoon op het gras zetten als je wil zonder fundering.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |